⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Noen som har erfaring med lite el-slim? Har tatt grapefrukt ekstrakt nå. Hadde en mini antydning igår+ en del utflod. Men ingen slim idag selvom eltesten kom opp på high idag. Husker når jeg var yngre var det så mye slim, var ingen tvil liksom..

Kjenner meg rett og slett gammel og slitt:hilarious:
Som om kroppen svikter meg litt, uten at jeg klarer å sette fingeren på det :android:
Hei! Jeg føler litt på det samme da jeg aldri har oppdaget noe eggløsningslim hos met, selv ved positiv eggløsningstest. Jeg har kjøpt consieve pluss for denne PP, det er en gel som etterligner eggløsningslim som man bruker under samleie:rolleyes: verdt å sjekke ut syns jeg om det er noe du stresser like mye over som meg! Hvis ikke så har jeg lest at det er mange som ikke merker EL slik og likevel har blitt gravide uten problem

Ja, det får du gjøre. Men hvis det skulle være krise så kan du evt prøve MakeSure sine EL tester frem til du får nye i posten? For å kunne klare og se hvor mange dager med positive tester. Jeg håper din test ikveld er negativ igjen!:Heartred
Jo, men bor i en liten bygd så nærbutikken har nok ikke makesure :hilarious: kanskje rfsu om jeg er heldig.. men frista ikke å handle sånt på nærbutikken :hilarious:

Nå ble det endelig min tur her, som jeg håpet - å våkne opp til sterk strek :gen014 Skal ta et par test til senere idag, for å se om EL har nådd sin høyeste eller blir høyere :angelic: Igår kveld har vi lagt inn aksje så det passa perfekt! Skal det igjen imorgen tidlig da blir det bra tenker jeg :joyful:

I denne syklusen er det to modne egg, en stk på hver side så det er økt sjans for tvillinger :wideyed: Får håpe at det blir bare en hvis det klaffa seg:hilarious: Om det skulle bli to er begge selvsagt velkommen :Heartred

Dette blir spennende denne gangen kjenner jeg!!:nailbiting:

Spennende! Ser at det er litt skummelt med to modne egg og potensielt tvillinger :woot: Krysser fingrene for at det blir bra uansett resultat, med minst éi spire som klorer seg fast!

Jo, men bor i en liten bygd så nærbutikken har nok ikke makesure :hilarious: kanskje rfsu om jeg er heldig.. men frista ikke å handle sånt på nærbutikken :hilarious:
Åjaa nå skjønner jeg deg godt!:hilarious:
Liten bygd der alle kjenner hverandre liksom :woot:

Spennende! Ser at det er litt skummelt med to modne egg og potensielt tvillinger :woot: Krysser fingrene for at det blir bra uansett resultat, med minst éi spire som klorer seg fast!
Enig!:p Krysser fingrene at det klaffer og at det blir en baby:angelic: Hadde vært fantastisk om vi fikk endelig det til! Begynner å bli litt lei av å mislyktes :rolleyes: Jeg sier til meg selv; to modne egg - to sjanser :angelic::D

Synes bestillingene mine bruker grådig lang tid på å komme fram:shifty::grumpy:
Bestilte fra farmasiet tirsdag for en uke siden, estimert å komme på torsdag.
Bestilte fra billigtester på lørdag(morgen) og den kommer ikke før mandag:eek:
Altså, ikke at det er noen hast, men ja:wtf:
Kanskje like så greit at det tar litt tid? Bare 2 dpo ennå:smiley-angelic006 Div tidligtester på vei, skal uansett ikke ta noe før mandag….helst onsdag…:smiley-angelic002

Synes bestillingene mine bruker grådig lang tid på å komme fram:shifty::grumpy:
Bestilte fra farmasiet tirsdag for en uke siden, estimert å komme på torsdag.
Bestilte fra billigtester på lørdag(morgen) og den kommer ikke før mandag:eek:
Altså, ikke at det er noen hast, men ja:wtf:
Kanskje like så greit at det tar litt tid? Bare 2 dpo ennå:smiley-angelic006 Div tidligtester på vei, skal uansett ikke ta noe før mandag….helst onsdag…:smiley-angelic002
Noen ganger går det tregt hos posten :inpain: Men et lite fordel, at de kommer litt sent så unngår du å bruke opp allerede altfor tidlig :hilarious: Kan snakke for meg selv også:hilarious:

Eltestene kom i posten i dag og jeg tok en nå bare på morro skyld, og der ser ut for at ting allerede er i gang :eek: har ikke testet el på leenge så ble litt paff! Håper den ikke kommer så alt for tidlig for mannen kommer ikke hjem før i morgen.
Forventa el 4/10 :shy:

Vedlegg

• B903E910-A585-4BC9-8C57-7A18F723A6BB.jpeg
    B903E910-A585-4BC9-8C57-7A18F723A6BB.jpeg
    205,3 KB · Visninger: 75
Utålmodig, EL lar vente på seg. Sååå svake streker på testene. Premom sier el om 2 dager.:meh: Tviler litt på det nå jeg ja, da burde det vært noen stigning snart. Får se hvor lang syklusen min blir denne mnd da. Alt fra 26-31 dager i det siste så. Bare syklusdag 11 i dag. Så skal jeg ta dose 2 av vaksina i morgen. Krysser fingre for at den ikke klusser det helt til for meg :rolleyes:

Dumme meg som trodde jeg hadde bestilt 15 el tester, så var det bare 10 stk… Har sløst bort mange tester og har bare 3 igjen :yuck: Sååå typisk…

Vedlegg

• 85AAB8FB-721C-4789-8BDA-4F422421417D.png
    85AAB8FB-721C-4789-8BDA-4F422421417D.png
    1,8 MB · Visninger: 65
Hiver meg på sammen med dere! Har ei lita frøken på 1,5 og ønske om to relativt tette er stort. Ble gravid på første pp med forrige, så nå begynner jeg å bli utålmodig. Ønsker alle lykke til denne perioden, krysser fingre for mange sommerbabyer i gruppa!

Stjerne5 - 26 - PP5 - B2 - EL 28/09 - IKM 13/10

Hiver meg på sammen med dere! Har ei lita frøken på 1,5 og ønske om to relativt tette er stort. Ble gravid på første pp med forrige, så nå begynner jeg å bli utålmodig. Ønsker alle lykke til denne perioden, krysser fingre for mange sommerbabyer i gruppa!

Stjerne5 - 26 - PP5 - B2 - EL 28/09 - IKM 13/10

Kjipper over hit. Da det ser ut til at jeg hadde el i går.
FruMarihøne 33 år b2 pp15 el 27.09 ikm 11.10
Velkommen til oss!:Heartred

Sterk positive tester hele dagen idag:joyful:
Gjenstår å se om den synker imorgen :p

Øm nederst mage tillegg, så EL er nok imorgen :D
Gleder meg til DPO-land som kommer snart:hilarious:

Vedlegg

• E6DF3D0F-CC59-44B0-8B74-1908EA464784.jpeg
    E6DF3D0F-CC59-44B0-8B74-1908EA464784.jpeg
    510 KB · Visninger: 53
  • E116AB4B-EC5D-4A62-B5C2-06C5030F26CB.jpeg
    E116AB4B-EC5D-4A62-B5C2-06C5030F26CB.jpeg
    826,4 KB · Visninger: 64
  • 33866D6C-A674-495A-BFA7-FB4563844D3C.jpeg
    33866D6C-A674-495A-BFA7-FB4563844D3C.jpeg
    504,3 KB · Visninger: 53
Her steg det litt fortere enn jeg trodde :rolleyes: Første runde jeg bruker eggløsning tester fra Babyplan, så spent på hva det kan føre til :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20210929_060501_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210929_060501_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    289,7 KB · Visninger: 58
Ikke noe spennende nytt her, men ser at hvilepulsen min har økt :angelic: Tempen igår og idag er den samme, så jeg er ganske sikker på at økningen begynner imorgen :D

Positiv EL-test 2.dagen her nå, og håper negativ test igjen ikveld da!:p Ønsker jo at egget skal slippes :cool:

Vedlegg

• B2EC4289-E869-4E27-8A0B-A3614A0A93C0.jpeg
    B2EC4289-E869-4E27-8A0B-A3614A0A93C0.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 60
  • E257DBCF-2915-49AD-97A0-8491BA144C34.jpeg
    E257DBCF-2915-49AD-97A0-8491BA144C34.jpeg
    786,7 KB · Visninger: 53
Våknet med Murringer/smerter i mage rygg , velger å ta det positivt :woot::happy:
Noe lignende sist, men da etter ikm.

God morgen damer!

1dpo (tror jeg) og symptomjakten har begynt! :hilarious: Herregud så vondt i brystene, og nipplene kløøør! :eek: Kjenner fortsatt "noe" i livmorområdet, murringer eller noe sånt.

Klart stigende temp i morres, satser på at FF setter kryss snart :) Har én tidligtest som jeg fikk med på kjøpet når jeg bestilte dobbeltpakning digitaltester, men tenkte å vente med å fyre av den til 10dpo (som om jeg klarer å være så tålmodig...) så det blir lange dager framover!

Vedlegg

• Screenshot_20210929-084915~2.png
    Screenshot_20210929-084915~2.png
    80 KB · Visninger: 41
Våknet med Murringer/smerter i mage rygg , velger å ta det positivt :woot::happy:
Noe lignende sist, men da etter ikm.
Det er positivt! Håper det går denne gangen :D

God morgen damer!

1dpo (tror jeg) og symptomjakten har begynt! :hilarious: Herregud så vondt i brystene, og nipplene kløøør! :eek: Kjenner fortsatt "noe" i livmorområdet, murringer eller noe sånt.

Klart stigende temp i morres, satser på at FF setter kryss snart :) Har én tidligtest som jeg fikk med på kjøpet når jeg bestilte dobbeltpakning digitaltester, men tenkte å vente med å fyre av den til 10dpo (som om jeg klarer å være så tålmodig...) så det blir lange dager framover!
Spennende! Kommer rett etter jeg :angelic::cool:

FF setter kryss etter 3 dager med stigende temp på minst 0.2-0.3 mente jeg å huske. Da burde du få kryss imorgen :D

Damer, jeg trenger hjelp! Hvilke el tester som fås kjøpt i butikk er ok? Jeg rekker ikke bestille flere fra Babyplan :wideyed: Gjerne strimler med flere i pakken :angelic:

Back
Topp