⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Nå skjønner jeg ingenting lengre :hilarious: :angelic:
Dette er som sagt første gang for min del med Babyplan, og i dag så går det allerede ned igjen. Kan det være at El er i dag eller var i går? Testene er tatt på første urin. Jeg er i dag på CD10, tidligere perioder har jeg hatt eggløsning CD13 og CD 16.

Vedlegg

• Screenshot_20210930_065607_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210930_065607_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    393,8 KB · Visninger: 65
Fiffi - 28 - pp1 - B1 - 30/09?- 14/10?

Hei! Flytter over fra tidligere gruppe jeg:) Vaksine og pilleslutt i juli resulterer i en fortsatt litt ustabil mensen! Grunnet vevsprøver og unormal celledeling har ikke prøvingen startet før denne syklusen. Fikk klarsignal fra gyn før vi startet:cat:

Trodde i utgangspunktet at el skulle være 15/09. Fikk da svake streker (0,4 på maksimum i følge Premom på el-tester). Slo meg til ro med at det var normal sine tester og kombinasjonen med mye væskeinntak som resulterte i svakt resultat. Men nå har jeg fått masse el-slim, og det stikker i den siden jeg tror eggløsning skal være. Det er sikker veldig individuelt, men hva tenker dere om å bruke el-slim som utgangspunkt for å anta el?

Det ble langt! Gratulerer om du kom deg gjennom :Heartpink

Dette er som sagt første gang for min del med Babyplan, og i dag så går det allerede ned igjen. Kan det være at El er i dag eller var i går? Testene er tatt på første urin. Jeg er i dag på CD10, tidligere perioder har jeg hatt eggløsning CD13 og CD 16.

Kan være eggløsning, kan og bli falsk positiv om du tester med morgenurin.

Haha ja 1 dpo imorgen ifølge Premom :D
Skulle vel ha tatt en runde imorgen og itilfelle. Men vi får se om det skjer :hilarious:
Da er vi 1 DPO idag, hurra! Evige reisen har begynt :hilarious: Vi har lagt inn aksje igår kveld og tenker at vi skal satse på igjen ikveld før vi tar liten pause tilfelle EL er litt forskyvet :angelic::hilarious:

Kanskje jeg også ligger likt med dere? Temper og tester ikke etter el, men tydelige tegn med slim i forkant og sterke el-smerter fra i går til i dag som har gått over nå på kvelden. Vet ikke, men kan jo virke som om el var i dag/i morgen evnt? Gøy å følge med på dere uansett, krysser fingrene!:)
Kan være det ja:D Gøy at du følger etter oss også, og håper vi alle sitter igjen med to streker om 10-12 dager :angelic:

Virker som du ikke har hatt EL enda, tror jeg. Satser på at den kommer i nærmeste dagene!:Heartred Bare fortsett å teste til du ser økningen på den venstre streken, og at kontrollstreken blir svakere. Har lest om hvis venstre strek er sterkere enn kontrollstrek så er du veldig fruktbar at den stjeler fargestoffene fra kontrollstreken:)

Hei! Flytter over fra tidligere gruppe jeg:) Vaksine og pilleslutt i juli resulterer i en fortsatt litt ustabil mensen! Grunnet vevsprøver og unormal celledeling har ikke prøvingen startet før denne syklusen. Fikk klarsignal fra gyn før vi startet:cat:

Trodde i utgangspunktet at el skulle være 15/09. Fikk da svake streker (0,4 på maksimum i følge Premom på el-tester). Slo meg til ro med at det var normal sine tester og kombinasjonen med mye væskeinntak som resulterte i svakt resultat. Men nå har jeg fått masse el-slim, og det stikker i den siden jeg tror eggløsning skal være. Det er sikker veldig individuelt, men hva tenker dere om å bruke el-slim som utgangspunkt for å anta el?

Velkommen til oss :Heartred Har du ikke mulighet å ta nye EL tester? Men det virker jo lovende at du merker stikninger og masse el slim, da er den nok her! Happy humping :hilarious:

Tror seriøst jeg er innbilt:dead: Rar kvalme og hodepine i går sammen med hetetokter. Var sikker på at jeg skulle spy flere ganger.
Våkner i dag med kvalme. Jeg pleier ikke å være kvalm:banghead: Mulig jeg brygger på noe?
4 dpo….:bag:
Svake stikkinger i lysk-området, er vel for tidlig til at noe fester seg ennå?

Velkommen til oss :Heartred Har du ikke mulighet å ta nye EL tester? Men det virker jo lovende at du merker stikninger og masse el slim, da er den nok her! Happy humping :hilarious:
Takk:Heartbigred :happy: De er på vei i posten, føler det blir så dyrt å kjøpe på apotek, og normal sine vil jeg ikke ha:hilarious: Krysser fingrene for at de kommer i dag!

Morn!

Trodde jeg var 2dpo i dag, men FF mener 3dpo pga tempstigning :wideyed: Jeg syns selv det er litt rart i og med at jeg hadde peak på mandag, kan jeg da få EL samme dag? :dontknow Eneste forklaringen jeg kan se for meg er at jeg evt ville fått peak også om jeg testet noen timer tidligere, det gikk jo 8 timer mellom high og peak-testen, og at EL kom tidlig natt til tirsdag - altså ca 12t senere.

Fortsatt ømme bryster, men ikke like vondt som i går. Når jeg var på toalettet nå og gjorde nr2 kom det friskt blod (fra skjeden)..så tydeligvis veldig skjøre slimhinner. Har ikke tafsa på tappen, så aner ikke om den er lukket.

Uææ...hvordan skal jeg holde ut ei hel uke før testing!?!

Vedlegg

• Screenshot_20210930-091228~2.png
    Screenshot_20210930-091228~2.png
    93,9 KB · Visninger: 44
Last edited:

0,8 virker litt lite til å ha peak, streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og ser ikke helt sånn ut på bildet? Jeg ville kjørt på med sex i dag i tilfelle det stemmer, men fortsatt med el-testing og aksjelegging ei stund til :)

Tror seriøst jeg er innbilt:dead: Rar kvalme og hodepine i går sammen med hetetokter. Var sikker på at jeg skulle spy flere ganger.
Våkner i dag med kvalme. Jeg pleier ikke å være kvalm:banghead: Mulig jeg brygger på noe?

Spennende! Men ja som du sier, er jo tidlig ennå. Var noen her som hadde et bilde/link til når egget vanligvis fester seg, mulig jeg fant det i ei annen IKM-gruppe. Men mener rundt 7dpo er vanligst, men kan visst skje helt frem til 12 dpo så da vil jeg tro det kan feste seg før 7dpo også!

Velkommen! Digg med klarsignal fra gyn da :D Jeg hadde EL enten mandag eller tirsdag, men merka minimalt til slim så jeg kunne ikke brukt kun det som utgangspunkt :) Krysser fingrene for at fler eltester kommer i dag!

Fant denne linken inne på IKM-gruppa for uke 39-40 :) (Se bort fra datoene, jeg tastet inn min egen EL så fikk datoer ut fra det.)

upload_2021-9-30_9-46-41.png

Ikke for å bygge opp noe her, men sist jeg var gravid var jeg skikkelig uggen i magen rundt 4 dpo. Skal ikke dele for mye detaljer, men jeg trodde jeg brygget på omgangssyke. Testet positivt uken etter. Skal sies at jeg også har vært gravid uten at dette har skjedd, så det kan ha vært tilfeldig. Krysser fingrene for deg!

Fant denne linken inne på IKM-gruppa for uke 39-40 :) (Se bort fra datoene, jeg tastet inn min egen EL så fikk datoer ut fra det.)

Vis vedlegget 367268
Kunne du finne linken og dele det med oss? Kan være interessant å se på våre datoer også :D

Nærmer seg positiv CD13, det har aldri skjedd før så tidlig. Skal til gynekologen etterpå for å se på hvordan stimuleringen av eggene med letrozol har fungert og sette Ovitrelle hvis eggposen er stor nok.

Veldig spennende! Første syklus med Ovitrelle.

Vis vedlegget 367271
Dette er veldig spennende, ca sånn EL tider samtidig kontroll på gyn, da har du masse nytte av info og hvordan det ligger an osv:D Masse lykke til og kom tilbake til oppdatering :angelic::Heartred

Vedlegg

• 3448BB01-747C-478B-A530-3F5F5413178B.jpeg
    3448BB01-747C-478B-A530-3F5F5413178B.jpeg
    705,1 KB · Visninger: 57
Kunne du finne linken og dele det med oss? Kan være interessant å se på våre datoer også :D

Dette er veldig spennende, ca sånn EL tider samtidig kontroll på gyn, da har du masse nytte av info og hvordan det ligger an osv:D Masse lykke til og kom tilbake til oppdatering :angelic::Heartred
Dessverre ser det ut som testen onsdag tidlig lurte meg litt. Ingen eggposer på større enn 10 mm og slimhinnen var på kun 3-4 mm. Så har ny kontroll på tirsdag.

Back
Topp