⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Det hender at noen får EL senere enn beregnet, så jeg håper det gjelder deg denne gangen!:Heartred Er bare fortsett å teste hver dag, og mener å huske det var ei i IKM gruppa mi tidligere fikk faktisk positiv EL ved CD43 :wideyed: og det endte med graviditet :Heartred Jeg kjenner ikke til de andre typer EL tester enn MakeSure og Babyplan så jeg kan ikke svare akkurat det, men kos deg iallfall på hytta!:D
Ja, takk :Heartred Det håper jeg også! Oi, må være pyton å gå å vente så lenge på el da, men når det endte i graviditet er det jo verdt det :love7 Får bare teste videre og håpe den er like rundt hjørnet! Tusen takk :Heartred Følger med dere hver dag og flere gang om dagen, men har lite å komme med selv når el ikke har dukket opp enda :drunken_smilie Heier på dere :angelic::happy:

Her skjer det absolutt ingenting på el testene… Så frustrerende!! Har hatt mye el slim i noen dager, ingenting i dag, øm i korsryggen og kjenner så vidt noe el smerter. I følge Premom og Flo skulle el komme i går, men nei :( Skal på hyttetur med svigers i helgen, så det spøker for å legge inn aksjer :sorry: de var utsolgte for make sure sine el tester, så kjøpte RFSU sine i dag. Er de ok? Håper sånn testene begynner å stige snart, vil være i DPO-land nåååå :angelic::angelic::angelic:

Jeg har god erfaring med el-testene fra RFSU. Men graviditetstestene derfra styrer jeg unna.

Graviditetstestene har jeg skjønt er bare lureri omtrent… Godt å høre du har god erfaring med eggløsningstestene :woot:

Helt enig! Jeg har fått ganske tydelige streker på rfsu sine graviditetstester:eek: (uten å være gravid!)

Av og på kvalm i dag. Og på kvelden nå har det murret litt. Redd tr er på tur, for ifølge første beregning har jeg IKM i helga.
Men er sikker på el sist helg, så blir spennende å se!!:nailbiting:

Her skjer det absolutt ingenting på el testene… Så frustrerende!! Har hatt mye el slim i noen dager, ingenting i dag, øm i korsryggen og kjenner så vidt noe el smerter. I følge Premom og Flo skulle el komme i går, men nei :( Skal på hyttetur med svigers i helgen, så det spøker for å legge inn aksjer :sorry: de var utsolgte for make sure sine el tester, så kjøpte RFSU sine i dag. Er de ok? Håper sånn testene begynner å stige snart, vil være i DPO-land nåååå :angelic::angelic::angelic:
Sånn har jeg det også, skikkelig frustrerende! Gikk til slutt tom, fikk el-slim for noen dager siden, og startet å teste igjen i går.. 0,14:wtf: Men vært hos gyn før, da jeg hadde pille pause av andre grunner, og da så hun at jeg var i ferd med å få el. Fikk mensen 15 dager etter. Så om det er noen trøst er det nok ikke noe galt med oss:happy: Du har kanskje skrevet det lenger opp, men har du også nylig sluttet på p-piller?

Av og på kvalm i dag. Og på kvelden nå har det murret litt. Redd tr er på tur, for ifølge første beregning har jeg IKM i helga.
Men er sikker på el sist helg, så blir spennende å se!!:nailbiting:

Har hatt murringer i 2 dager. Lurer på om det kan være bivirkning av wildyam? Noen med erfaringer? (3/4dpo)

Hvis dere har lyst på litt forhåpninger: https://forum.babyverden.no/threads/mensmurringer-3-4-dager-etter-eggløsning.1634725/page-3. :hilarious:

syntes den var veldig søt og lese, og gøy å lese symptomene deres før positiv test:happy:

Nå skjønner jeg ingenting.. Tempen stiger veldig og FF foreslo nå at EL muligens var i går! :wideyed:

I så fall mista jeg brått trua her..har ikke lagt inn aksjer siden mandag, var helt sikker på at el var da eller tirsdag.. Jeg blødde jo litt i går også, kunne det vært derfo? Men jeg kjente ikke noe murringer i livmora, noe jeg kjente mye av i helga og mandag. Uæææ jeg blir gal!!

Får vel bare fortsette å tempe og se om tempen fortsetter å være så høy:arghh:

Vedlegg

• Screenshot_20211001-072225~2.png
    Screenshot_20211001-072225~2.png
    92,4 KB · Visninger: 55
Nå skjønner jeg ingenting.. Tempen stiger veldig og FF foreslo nå at EL muligens var i går! :wideyed:

I så fall mista jeg brått trua her..har ikke lagt inn aksjer siden mandag, var helt sikker på at el var da eller tirsdag.. Jeg blødde jo litt i går også, kunne det vært derfo? Men jeg kjente ikke noe murringer i livmora, noe jeg kjente mye av i helga og mandag. Uæææ jeg blir gal!!

Jeg blødde litt 2 dager før el denne runden. Kroppen er umulig å forstå seg på;)

Har lest at man kan få småblødninger mellom EL og IKM og var gravide likevel. Livmoren er nok bare veldig øm i denne perioden. Håper at dere fikk det til likevel og at tempen holder seg høy hele veien :Heartred

2 DPO idag, og tempen steg rett opp :knegg:

Imorgen burde jeg nok få kryss på FF hvis tempen fortsatt stiger :nailbiting: Merket plutselig til ømme brystvorter igår kveld så håper det er noe på gang i de nærmeste dagene! Åh dette er spennende :D:Heartred

Vedlegg

• F28572ED-4A8C-4CCF-83AD-6AC8125D26A3.jpeg
    F28572ED-4A8C-4CCF-83AD-6AC8125D26A3.jpeg
    783,3 KB · Visninger: 40
Sånn har jeg det også, skikkelig frustrerende! Gikk til slutt tom, fikk el-slim for noen dager siden, og startet å teste igjen i går.. 0,14:wtf: Men vært hos gyn før, da jeg hadde pille pause av andre grunner, og da så hun at jeg var i ferd med å få el. Fikk mensen 15 dager etter. Så om det er noen trøst er det nok ikke noe galt med oss:happy: Du har kanskje skrevet det lenger opp, men har du også nylig sluttet på p-piller?
Åh ja, frustrerende er riktig ord!! Godt å høre vi er flere i samme båt, selv om vi aller helst gjerne skulle hatt en stabil syklus og alt bare har gått smooth :rolleyes: Jeg hadde også noe rundt 0,14 i går, spent å se kl 12 i dag om den er steget :nailbiting: Når den ikke har kommet enda kan den like gjerne holde seg borte til søndag så trenger man ikke å stresse med å legge inn aksjer haha :angelic: Når skal du egentlig ha el?
Ikke gått på p-piller på mange år, men tok ut hormonspiral i juni :)

Jeg tror rett og slett ikke jeg har hatt EL denne mnd… har hatt smerter på høyre side slik jeg pleier å ha på den siden EL kommer fra. Men testene har hvert negative hele veien igjennom. Jeg har jo fjernet egglederen på den siden. Men kan ikke skjønne at det har noe å si.

Skikkelig kremete utflod i dag, i helga/mandag var den helt blank/vannete/eggehvite - så EL har hvertfall vært om jeg skal tolke etter konsistensen på utfloden! Jeg hadde glemt hvor stressende dpo-tiden er, med all denne symptomtolkinga! Heldigvis skal vi reise vekk i helga så forhåpentligvis kan jeg tenke på litt andre ting da (yea right) :hilarious:

Kjenner litt press på høyre side, som i høyre eggstokk o_O Kommer og går litt, og el slim er borte for ca 2 dager siden, men testene er fortsatt ikke positive. Kan det være at el har vært? Kanskje bare kroppen som jobber med å slippe et egg også :rolleyes: Testene burde jo begynne å stige litt da, super negativ i dag for å si det sånn. Det skal sies at jeg tok vaksinedose 2 CD22 i forrige syklus :confused: Noen som har vært bort i lignende før?

Back
Topp