Mhm, tenkte å få prøvd på det, for regner med den vil bli sterkere daTror den vil sette kryss om tempen din stiger imorgen ogsåSpennende! Og la være å teste helt til 12 DPO kan være tøft, så tommelen opp hvis du greier det!
Veldig bra!Kanskje prøve å drikke minst mulig nå i fire timer og ta en ny ettermiddags test, så kan det hende at den er sterkere!
![]()

når er det målt til litt forskjellig tid pga turnus, men greit å begynne ihvertfall. Noen med erfaring som kan si noe?
(Ps! Siden du har tempet til forskjellige tider, kan det være noen «feilkilder» der, helst skal man ta til samme tid hver dag for sikrest resultat). Anbefaler å legge inn temperaturene i appen Fertility Friend, den gjør tolkningen for deg 
i følge el-tester og LadyComp (som jeg bruker som temp.måler er jeg 5 dpo)
Og ja, haha, er ikke det mest moderne designet akkurat
men nå som jeg har LadyComp så vil jeg tro jeg at jeg vil få gå god kontroll på syklus og el
Mer har vi dessverre ikke sjans til å få til, for nå sees vi ikke på et par dager igjen. Samboer dro av sted på jobb igjen nå…så føler det er for dårlig aksjelegging. Men da klarte vi ihvertfall noe denne syklusen, som jeg egentlig ikke hadde tenkt til å prøve på

Jeg ryker nok av til tirsdag