⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Tror den vil sette kryss om tempen din stiger imorgen også :D Spennende! Og la være å teste helt til 12 DPO kan være tøft, så tommelen opp hvis du greier det!:hilarious:

Veldig bra! :D Kanskje prøve å drikke minst mulig nå i fire timer og ta en ny ettermiddags test, så kan det hende at den er sterkere!:cool:
Mhm, tenkte å få prøvd på det, for regner med den vil bli sterkere da :)

Første gang jeg temper så har egentlig ikke peiling på hva dette betyr engang:facepalm: når er det målt til litt forskjellig tid pga turnus, men greit å begynne ihvertfall. Noen med erfaring som kan si noe?:shy:

Vedlegg

• 2B70224E-B4B2-493A-B430-629A65386705.jpeg
    2B70224E-B4B2-493A-B430-629A65386705.jpeg
    104,1 KB · Visninger: 58
Første gang jeg temper så har egentlig ikke peiling på hva dette betyr engang:facepalm: når er det målt til litt forskjellig tid pga turnus, men greit å begynne ihvertfall. Noen med erfaring som kan si noe?:shy:

Ut i fra tempen ville jeg sagt at du er 4dpo i dag, og at EL var 28. med den laveste tempen. Tempen stiger nemlig etter at EL har vært, og din økning var fra 29. :happy: (Ps! Siden du har tempet til forskjellige tider, kan det være noen «feilkilder» der, helst skal man ta til samme tid hver dag for sikrest resultat). Anbefaler å legge inn temperaturene i appen Fertility Friend, den gjør tolkningen for deg :)

Ut i fra tempen ville jeg sagt at du er 4dpo i dag, og at EL var 28. med den laveste tempen. Tempen stiger nemlig etter at EL har vært, og din økning var fra 29. :happy: (Ps! Siden du har tempet til forskjellige tider, kan det være noen «feilkilder» der, helst skal man ta til samme tid hver dag for sikrest resultat). Anbefaler å legge inn temperaturene i appen Fertility Friend, den gjør tolkningen for deg :)

Takk for tilbakemelding :shy: jeg har sett på den fertilityfriend, men det er som tatt ut av 1992 og jeg får heller ikke logget inn til tross for nytt passord:banghead::facepalm: så vet ikke hvor mye krefter jeg skal bruke på det. Men kanskje jeg kan skrape sammen noe motivasjon og gå løs på Fertility friend igjen:dead: i følge el-tester og LadyComp (som jeg bruker som temp.måler er jeg 5 dpo)

Takk for tilbakemelding :shy: jeg har sett på den fertilityfriend, men det er som tatt ut av 1992 og jeg får heller ikke logget inn til tross for nytt passord:banghead::facepalm: så vet ikke hvor mye krefter jeg skal bruke på det. Men kanskje jeg kan skrape sammen noe motivasjon og gå løs på Fertility friend igjen:dead: i følge el-tester og LadyComp (som jeg bruker som temp.måler er jeg 5 dpo)

Ah, hørtes ikke ut som noe å bruke krefter på da, nei :joyful: Og ja, haha, er ikke det mest moderne designet akkurat :hilarious:

Enig! :hilarious:

Jeg endte opp med å lage meg ny bruker selv, klarte ikke komme inn med gammelt passord. Gale til knot.. Men det er den beste til å tolke grafer da vil jeg si, så får bare leve med dårlig og gammeldags brukergrensesnitt :p

Enig! :hilarious:

Jeg endte opp med å lage meg ny bruker selv, klarte ikke komme inn med gammelt passord. Gale til knot.. Men det er den beste til å tolke grafer da vil jeg si, så får bare leve med dårlig og gammeldags brukergrensesnitt :p

Kan ikke skjønne hvorfor de ikke lager den litt mer 2021:angelic: men nå som jeg har LadyComp så vil jeg tro jeg at jeg vil få gå god kontroll på syklus og el:p

Minnie_ - 28 år - PP3 etter sa - B1 - EL ca 3/10 - IKM ca. 17/10

Ei stund siden jeg har vært med i en IKM gruppe nå, så følte det var på tide. Begynte EL testing i dag fordi jeg glemte å kjøpe tester, så må bare høre med dere.. er vi enige med Premom her? Jeg er skikkelig usikker.
Fikk ihvertfall tid til en runde i dag, og så må det bli en i morgen og, for å være sikker.

Vedlegg

• 97161E9E-47B3-449A-BBEB-476D6210E13F.jpeg
    97161E9E-47B3-449A-BBEB-476D6210E13F.jpeg
    328,3 KB · Visninger: 57
Er litt usikker på om LH-peaken var i natt eller om det var i dag tidlig. Tror kanskje det var i natt, siden det har sunket så mye mer fra i dag tidlig til i kveld enn det det steg fra i går kveld til i dag tidlig. Så mistenker at det var en peak i natt, og at målingen i dag tidlig var på vei ned igjen. Men det gjør det jo litt vanskelig å vite når eggløsningen er. Den kan da enten være i dag eller i morgen. Jeg velger å ta utgangspunkt i det «verst tenkelige» (for en utålmodig sjel), og det er jo at eggløsningen er i morgen. Da blir det enda en dag å vente:hilarious:.

Mine oppdaterte opplysninger blir da:
Irrgrønn - 37 - PP11 - B1 - EL 3/10 - IKM 17/10

Vedlegg

• 9CE5F265-54B8-4564-83EB-0D8979890FAE.jpeg
    9CE5F265-54B8-4564-83EB-0D8979890FAE.jpeg
    212,7 KB · Visninger: 44
Nøttelita - 39 år - pp3 - B4 - el 4/10? - IKM 17/10

Har lagt i fra meg tankene om prøving denne syklusen.
Siden jeg og samboer ikke har sett hverandre på hele uka. Har jobbet motsatt av hverandre hele uka, innblandet med 10 og 12 timers skift. Vært fryktelig mye jobb i det siste.

Men så fikk jeg for meg å ta en el test i dag, og den var positiv. Det er den eneste testen jeg har tatt denne syklusen, så begynner å kjenne kroppen godt nå:)
Problemet er jo at forrige gang vi hadde sex, var for 6 dager siden…
MEN vi rakk å legge inn aksjer i kveld:cool14 Mer har vi dessverre ikke sjans til å få til, for nå sees vi ikke på et par dager igjen. Samboer dro av sted på jobb igjen nå…så føler det er for dårlig aksjelegging. Men da klarte vi ihvertfall noe denne syklusen, som jeg egentlig ikke hadde tenkt til å prøve på:rolleyes:

C1A1936F-9AC9-414F-B480-877C7F5206D7.jpeg

Majamor - 28 år - pp3 - B2 - EL 9.10 - IKM 20.10

Etter kjemisk på pp1 og en rar syklus etter vaksine på pp2 er jeg veldig spent på denne runden! Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke prøve mer før neste år på grunn av mange bryllup og mye som skjer neste sommer, men vi klarer vist ikke la være å prøve nå heller :hilarious:

Liljepia90 - 30 - PP1 - B3 - EL 30/9 - IKM 15/10

Litt sent ute og egentlig ikke prøver, men vi har vært uforsiktige den dagen jeg mest sannsynlig hadde EL. Dette var tredje EL etter forrige baby bare... har bare en sånn rar «kanskje» og «tenk om» følelse o_O

Hopper inn hit for å se hvordan dere andre ligger an i løypa ❤️ Kanskje venter mitt livs overraskelse eller kanskje går livet videre som før.

Det eneste jeg vet er at jeg har plass i hjertet til en til, så spennende blir det uansett ❤️

Minnie_ - 28 år - PP3 etter sa - B1 - EL ca 3/10 - IKM ca. 17/10

Ei stund siden jeg har vært med i en IKM gruppe nå, så følte det var på tide. Begynte EL testing i dag fordi jeg glemte å kjøpe tester, så må bare høre med dere.. er vi enige med Premom her? Jeg er skikkelig usikker.
Fikk ihvertfall tid til en runde i dag, og så må det bli en i morgen og, for å være sikker.

Nøttelita - 39 år - pp3 - B4 - el 4/10? - IKM 17/10

Majamor - 28 år - pp3 - B2 - EL 9.10 - IKM 20.10
Etter kjemisk på pp1 og en rar syklus etter vaksine på pp2 er jeg veldig spent på denne runden! Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke prøve mer før neste år på grunn av mange bryllup og mye som skjer neste sommer, men vi klarer vist ikke la være å prøve nå heller :hilarious:

Liljepia90 - 30 - PP1 - B3 - EL 30/9 - IKM 15/10

Litt sent ute og egentlig ikke prøver, men vi har vært uforsiktige den dagen jeg mest sannsynlig hadde EL. Dette var tredje EL etter forrige baby bare... har bare en sånn rar «kanskje» og «tenk om» følelse o_O

Hopper inn hit for å se hvordan dere andre ligger an i løypa ❤️ Kanskje venter mitt livs overraskelse eller kanskje går livet videre som før.

Det eneste jeg vet er at jeg har plass i hjertet til en til, så spennende blir det uansett ❤️
Velkommen til oss! :Heartred

4 DPO idag og tempen stiger fortsatt :nailbiting:
Har aldri hatt så en fin stigning for å si det slik :hilarious:

Vedlegg

• D45A7B20-23D5-46FB-9315-363638869CD0.jpeg
    D45A7B20-23D5-46FB-9315-363638869CD0.jpeg
    826,8 KB · Visninger: 53
6dpo og temperaturen er stigende igjen, heldigvis! Litt mindre øm i brystene i dag da.. men fortsatt "menssmerter" :) Tro om jeg klarer å vente til fredag med å teste? :rolleyes:

4 DPO idag og tempen stiger fortsatt :nailbiting:
Har aldri hatt så en fin stigning for å si det slik :hilarious:

Spennende! Ligna veldig på min, frem til det skumle droppet i går :woot:

6dpo og temperaturen er stigende igjen, heldigvis! Litt mindre øm i brystene i dag da.. men fortsatt "menssmerter" :) Tro om jeg klarer å vente til fredag med å teste? :rolleyes:

Spennende! Ligna veldig på min, frem til det skumle droppet i går :woot:
Lykke til, blir tøft å vente helt til fredag:wideyed: Jeg ryker nok av til tirsdag :hilarious::hilarious: Spent om jeg får festedip imorgen, eller innen de nærmeste dagene:p

Back
Topp