Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på fredag, ifølge app, EL-test og temperatur. Har mao. en lang uke foran meg. Jeg bare vet at tiden kommer til å gå så utrolig sakte, særlig siden jeg skal ta fri torsdag og fredag pga stengt barnehage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at graviditetstesten gjerne slår ut før det vises på eltesten men skjønner godt at ventingen gjør deg gal jaLitt sånn småskuffa her nå, 7 dpo og tok en el test. Bare fordi jeg holder på å gå på veggen av denne ventingen Men den var virkelig på 0. Svaaaak strek. Tenker at om det er noe på gang så skulle jo de der testene også reagere på hcg
Ikke at jeg skal legge for mye i det altså, men man blir jo helt tullete av å vente
El testen er på vei ned igjen, så går utifra at el er i løpet av dagen. Da ble jo aksjeleggingen sent i går kveld, spot on. Min eneste mulighet denne syklusen
Vis vedlegget 367529
Se der ja! Blir vel EL i løpet av imorgen / overmorgen tenker jeg Jeg har ikke svar på om det er negativt om man har for mye utflod… Men vet at det er veldig viktigere at vi har rikelig med slimhinne for at blastoen klarer å feste segEndelig kan det se ut som el nærmer seg Tok mitt siste glass med grapefruktjuice fredagsmorgen, men håper ikke det har noe å si tmi, men har hatt ganske mye utflod siste dagene.. vet ikke om det er negativt for sædcellene
Veeent…. Er det bare jeg som skimter en svak strek?Testegalskapen er i gang! 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette
Enig! Jeg skimter også noe derVeeent…. Er det bare jeg som skimter en svak strek?
Veeent…. Er det bare jeg som skimter en svak strek?
Synes denne ser mer rosa enn grå utJa jeg også når jeg stirret hardt. Men er klok av skade, og vet det er vanlig med skyggestrek på disse tidligtestene
Synes denne ser mer rosa enn grå ut
Du er ikke alene om det Men vi er nå flere som skimter så det lover godt. Tester du hver dag nå fremover?Ja jeg også når jeg stirret hardt. Men er klok av skade, og vet det er vanlig med skyggestrek på disse tidligtestene
Du er ikke alene om det Men vi er nå flere som skimter så det lover godt. Tester du hver dag nå fremover?
Ja den følelsen!Jeg skal prøve å la være å teste hver dag fremover, men det er ikke lett ser for meg det blir en test i morgen også. Men prøver å spare, plutselig er skuffen tom når det virkelig gjelder
Er bare 3DPO, men jeg har hele veien etter EL hatt en slags tyngdefølelse i eggstokker/livmor. Flere som kjenner på dette? Litt murrende. Ikke vanlig til meg å være