⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på fredag, ifølge app, EL-test og temperatur. Har mao. en lang uke foran meg. Jeg bare vet at tiden kommer til å gå så utrolig sakte, særlig siden jeg skal ta fri torsdag og fredag pga stengt barnehage.

Litt sånn småskuffa her nå, 7 dpo og tok en el test. Bare fordi jeg holder på å gå på veggen av denne ventingen:rolleyes: Men den var virkelig på 0. Svaaaak strek. Tenker at om det er noe på gang så skulle jo de der testene også reagere på hcg:cool:
Ikke at jeg skal legge for mye i det altså, men man blir jo helt tullete av å vente:confused004

Litt sånn småskuffa her nå, 7 dpo og tok en el test. Bare fordi jeg holder på å gå på veggen av denne ventingen:rolleyes: Men den var virkelig på 0. Svaaaak strek. Tenker at om det er noe på gang så skulle jo de der testene også reagere på hcg:cool:
Ikke at jeg skal legge for mye i det altså, men man blir jo helt tullete av å vente:confused004
Har hørt at graviditetstesten gjerne slår ut før det vises på eltesten :) men skjønner godt at ventingen gjør deg gal ja :rolleyes:

Tydelige elsmerter i dag ja. o_O
Andre eggløsning etter min exu i august. Og kjenner eggløsning mye tydeligere nå enn før det er helt sikkert! De trege ventedagene starter snart da.

Endelig kan det se ut som el nærmer seg :woot::woot: Tok mitt siste glass med grapefruktjuice fredagsmorgen, men håper ikke det har noe å si :angelic: tmi, men har hatt ganske mye utflod siste dagene.. vet ikke om det er negativt for sædcellene :nailbiting:

Vedlegg

• 06E0885D-6B11-4A84-B053-1AFD9E36CEDF.png
    06E0885D-6B11-4A84-B053-1AFD9E36CEDF.png
    2,7 MB · Visninger: 58
Testegalskapen er i gang!:dead: 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette:smiley-ashamed004

Vedlegg

• 25C7D71C-BACD-4BCD-982E-CD6F6EE5E0D9.jpeg
    25C7D71C-BACD-4BCD-982E-CD6F6EE5E0D9.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 103
El testen er på vei ned igjen, så går utifra at el er i løpet av dagen. Da ble jo aksjeleggingen sent i går kveld, spot on. Min eneste mulighet denne syklusen:smiley-angelic001

CCE0A152-343B-4AD0-A302-4B0EC6EFED46.jpeg

Endelig kan det se ut som el nærmer seg :woot::woot: Tok mitt siste glass med grapefruktjuice fredagsmorgen, men håper ikke det har noe å si :angelic: tmi, men har hatt ganske mye utflod siste dagene.. vet ikke om det er negativt for sædcellene :nailbiting:
Se der ja!:joyful: Blir vel EL i løpet av imorgen / overmorgen tenker jeg :p Jeg har ikke svar på om det er negativt om man har for mye utflod…:pompus: Men vet at det er veldig viktigere at vi har rikelig med slimhinne for at blastoen klarer å feste seg:joyful:

Testegalskapen er i gang!:dead: 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette:smiley-ashamed004
Veeent…. Er det bare jeg som skimter en svak strek?:pompus:

Ja jeg også når jeg stirret hardt. Men er klok av skade, og vet det er vanlig med skyggestrek på disse tidligtestene:nailbiting:
Du er ikke alene om det :hilarious: Men vi er nå flere som skimter så det lover godt. Tester du hver dag nå fremover?:)

Du er ikke alene om det :hilarious: Men vi er nå flere som skimter så det lover godt. Tester du hver dag nå fremover?:)

Jeg skal prøve å la være å teste hver dag fremover, men det er ikke lett:shy: ser for meg det blir en test i morgen også. Men prøver å spare, plutselig er skuffen tom når det virkelig gjelder:dead:

Jeg skal prøve å la være å teste hver dag fremover, men det er ikke lett:shy: ser for meg det blir en test i morgen også. Men prøver å spare, plutselig er skuffen tom når det virkelig gjelder:dead:
Ja den følelsen! :banghead:

Det er selvsagt helt opp til deg som velger å teste eller la være, men for meg så kjenner jeg meg nok rett til å teste hver dag:angelic::hilarious: Åh det er vanskelig å la være! De burde være innlåst i en safe ned nøkkel som mannen har:hilarious: Vi har ikke safe her så jeg går nok løs :hilarious:

Fikk akutt lyst å svi av en test her også når jeg ser flere er i gang :joyful: Har lovet meg selv å vente til 10dpo, så spørs det om jeg klarer å holde meg:hilarious:

Syns også jeg ser en svak strek btw Morell!

Er bare 3DPO, men jeg har hele veien etter EL hatt en slags tyngdefølelse i eggstokker/livmor. Flere som kjenner på dette? Litt murrende. Ikke vanlig til meg å være :wideyed:

Er bare 3DPO, men jeg har hele veien etter EL hatt en slags tyngdefølelse i eggstokker/livmor. Flere som kjenner på dette? Litt murrende. Ikke vanlig til meg å være :wideyed:

Kjenner på det samme! Første pp etter pilleslutt da, så vet ikke helt hvordan det føles ut vanligvis..

Back
Topp