⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Noen tanker her? Fikk forhåpninger i går når testene steg, men i dag er de gått ned igjen. Ingen peak i Premom… Hadde skikkelige el smerter i går kveld :oops:

Vedlegg

• 893BDC01-5144-4BA0-8326-D980BE6C8751.png
    893BDC01-5144-4BA0-8326-D980BE6C8751.png
    2,7 MB · Visninger: 75
Noen tanker her? Fikk forhåpninger i går når testene steg, men i dag er de gått ned igjen. Ingen peak i Premom… Hadde skikkelige el smerter i går kveld :oops:
Det var rart :confused: Bare fortsett å teste tenker jeg?:Heartred

Plutselig helt forferdelig ømme pupper. Spes den ene av de:eek: merket det ved forrige mens,men nå er det jo helt i taket. Har enda Melk fra 3 år siden, men dette er først nå

Last edited:

Jeg tenkte litt som Pionb, er bildene tatt med litt dårlig lys? Husker du selv hvor sterk strekene var? Hos meg er de high når streken er nesten like sterk som kontrollstreken, og peak var den sterkere enn kontrollstreken. Syns de på 0,68 ser ganske sterke ut på bildet

Skal vel egt ikke lese av monitor pinner, men synes denne så litt annerledes ut.

Vedlegg

• 20211004_154655.jpg
    20211004_154655.jpg
    207,5 KB · Visninger: 61
Den på 0.68 må være sterkere enn det. Sikkert feilmåling iforhold til bilde og lys :happy: Men bare test videre et par dager for å se. Lykke til :)

Hallo damer :joyful:

Idag ble jeg litt overrasket. Oppdaget litt kremete med slim som var strekkbart som EL-slim i trusa :wideyed: (sorry for detaljer:stop:) Er 5 dpo idag, og jeg prøvde å lese litt rundt om dette. Leste at det var mange som har opplevd å få EL-slim i DPO-land som ble gravide:joyful: Ble litt optimist på det jeg nå, med tanke at jeg har fortsatt høy temp-graf :hilarious:

Jeg lurer på om du har opplevd det før og ble gravid?:shy:

Hallo damer :joyful:

Idag ble jeg litt overrasket. Oppdaget litt kremete med slim som var strekkbart som EL-slim i trusa :wideyed: (sorry for detaljer:stop:) Er 5 dpo idag, og jeg prøvde å lese litt rundt om dette. Leste at det var mange som har opplevd å få EL-slim i DPO-land som ble gravide:joyful: Ble litt optimist på det jeg nå, med tanke at jeg har fortsatt høy temp-graf :hilarious:

Jeg lurer på om du har opplevd det før og ble gravid?:shy:

Sniker. Spennende! Har kun opplevd slim før og under el, så eg ville absolutt hoppet i høyet i dag også for sikkerhetsskyld med mindre du er heeelt sikker på at el var for 5 dager siden:)
Krysser alt for deg!

Sniker. Spennende! Har kun opplevd slim før og under el, så eg ville absolutt hoppet i høyet i dag også for sikkerhetsskyld med mindre du er heeelt sikker på at el var for 5 dager siden:)
Krysser alt for deg!
Takker :HeartredJeg er helt sikker på at EL har vært / tempgrafen sier det også og jeg tok en ny EL test for å være sikker, og den var så klart negativ:joyful: Har ikke opplevd før å få slim etter EL, så det var nokså nytt for meg her nå:angelic:

Takker :HeartredJeg er helt sikker på at EL har vært / tempgrafen sier det også og jeg tok en ny EL test for å være sikker, og den var så klart negativ:joyful: Har ikke opplevd før å få slim etter EL, så det var nokså nytt for meg her nå:angelic:

Oi! The plot thickens! Blir spennende å følge med:) lykke til!

Ja tida går saaaaakte! Fikk du positiv digital test 10dpo? Jeg har to digitale liggende her også!

Ja! Fikk positiv digital mandag og hadde IKM fredag. Skulle teste med tidligtest 9DPO men glemte det, testa likevel men ikke morgenurin. Fikk en supersvak strek, så morgenen etter kjørte jeg unna en av alt :hilarious: for å være på den sikre siden!
(FORRIGE BABY)

Vedlegg

• D5EA7095-4BD0-44DD-B619-F4C8923E9886.jpeg
    D5EA7095-4BD0-44DD-B619-F4C8923E9886.jpeg
    418,9 KB · Visninger: 85
Jeg er redd for at jeg kommer til å ryke på en tidligtest i morra (8dpo) jeg altså, herregud så vanskelig å vente! :wacky:

Jeg tenkte litt som Pionb, er bildene tatt med litt dårlig lys? Husker du selv hvor sterk strekene var? Hos meg er de high når streken er nesten like sterk som kontrollstreken, og peak var den sterkere enn kontrollstreken. Syns de på 0,68 ser ganske sterke ut på bildet
Var nok kanskje ikke det beste lyset bildet ble tatt i :oops: Kanskje jeg gikk glipp av peak denne syklusen? Er ikke kjent med RFSU sine tester heller så, kjenner de ikke helt :angelic: Men i dag er teststreken rimelig svak.

Den på 0.68 må være sterkere enn det. Sikkert feilmåling iforhold til bilde og lys :happy: Men bare test videre et par dager for å se. Lykke til :)
Om testene fortsatt viser negativ noen dager til vil det vel kanskje si at de var positive når den viste 0,68? Da er jeg 1 dpo i dag, eller i morgen? :wideyed::angelic:

Redigerte litt på den nå, synes dere dette ser mer riktig ut? :woot:

Vedlegg

• FE3B794D-705B-4261-85EB-E9EA6BB8182A.png
    FE3B794D-705B-4261-85EB-E9EA6BB8182A.png
    2,9 MB · Visninger: 68
Back
Topp