⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Hvorfor blir man så påvirka av alle andres tester og det er farlig å være her i forumet!! :smiley-angry026:laughing001

:stop Kunne ikke dy meg selv heller, og svidde av en test nå ikveld, spesielt etter mine tanker om EL-slim :sick009

5 DPO bare og helt nytteløst :dontknow Fooor tidlig :hilarious:
MEN, skyggestrek var der. Så nå piner jeg enda mer :hilarious:

Godt vi har dette forumet å være smågal på:woot: ja jeg ser skygge jeg:nailbiting: godt utgangspunkt for videre testing:smiley-bounce022

Dattern min på 2 år gjorde yoga "downward dog" opp og ned et par ganger når jeg hentet henne i bhg her om dagen. Så sier den ene bhgtanta (som er fra utlandet) at i hennes kultur betyr det at det kommer et søsken.
Og jeg tenkte bare "jaaaaaa, pliiiiiz"

7dpo. Mye symptomer. Men og første pp med wild yam, så kan bare være bivirkninger :facepalm:o_O
Ååå herlighet det må være et godt tegn! Krysser fingrene :D:love7 La oss håpe wild yam gjør sitt for oss. Jeg har og vært flink med vitaminer også. Jern og kalsium hjelper nok på også håper vi... :hilarious:

Når begynner du å teste?

Hvorfor blir man så påvirka av alle andres tester og det er farlig å være her i forumet!! :smiley-angry026:laughing001

:stop Kunne ikke dy meg selv heller, og svidde av en test nå ikveld, spesielt etter mine tanker om EL-slim :sick009

5 DPO bare og helt nytteløst :dontknow Fooor tidlig :hilarious:
MEN, skyggestrek var der. Så nå piner jeg enda mer :hilarious:
Hahah eg måtte le litt, men syntes og du er veldig søt :knegg::Heartpink

Gleder meg til å følge med testene dine videre :love7

Godt vi har dette forumet å være smågal på:woot: ja jeg ser skygge jeg:nailbiting: godt utgangspunkt for videre testing:smiley-bounce022
Ja, nå ble det veldig vanskelig å la være!
Testkjøret er så godt i gang nå! :happy093

Hahah eg måtte le litt, men syntes og du er veldig søt :knegg::Heartpink

Gleder meg til å følge med testene dine videre :love7
Hehe, takk for det fine du:Heartred Godt at vi har forumet for å kunne dumme oss ut med slike så tidlige tester enn å si det til mennene og de blir bare oppgitte over oss :laughing001

Ååå herlighet det må være et godt tegn! Krysser fingrene :D:love7 La oss håpe wild yam gjør sitt for oss. Jeg har og vært flink med vitaminer også. Jern og kalsium hjelper nok på også håper vi... :hilarious:

Når begynner du å teste?

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før ikm. Rett og slett fordi jeg går rett i kjellern om jeg får strek også kommer mens på ikm allikevel.

Du da?

7 dpo :nailbiting: ikke lenge igjen nå!
6 dpo her, om antagelsene mine stemmer:hilarious: Stukket skikkelig på siden jeg tror el var de siste dagene. Men kaffe både smaker og lukter det samme..har hengt meg opp i at det kan være et symptom når det ikke gjør det:shy: Når starter du testingen? :cat:

6 dpo her, om antagelsene mine stemmer:hilarious: Stukket skikkelig på siden jeg tror el var de siste dagene. Men kaffe både smaker og lukter det samme..har hengt meg opp i at det kan være et symptom når det ikke gjør det:shy: Når starter du testingen? :cat:

Det lover jo godt:) ikke like lett å vite fra gang til gang, ikke sikkert du hadde reagert på kaffe heller denne gangen :p fingers crossed :joyful:

Tenkte å begynne teste idag eller aller helst imorgen:happy: røyk på en igår , som var til monitor, men utenom testvindu:cool:

Det lover jo godt:) ikke like lett å vite fra gang til gang, ikke sikkert du hadde reagert på kaffe heller denne gangen :p fingers crossed :joyful:

Tenkte å begynne teste idag eller aller helst imorgen:happy: røyk på en igår , som var til monitor, men utenom testvindu:cool:
Spent på å se hvordan testingen din går:happy: Har du hatt noen mulig symptomer?

Jeg har ikke vært gravid før, så bare lest på forum og hørt fra søster at det er et symptom:hilarious::hilarious:

Spent på å se hvordan testingen din går:happy: Har du hatt noen mulig symptomer?

Jeg har ikke vært gravid før, så bare lest på forum og hørt fra søster at det er et symptom:hilarious::hilarious:

Har svært ømme pupper, den ene er nesten vond. Ellers vanskelig å skille gr forkjølelse :yuck::D husker fra sist at pms symptomer og preggo symptomer var kliss like, men at kaffe smakte skit dog luktet godt. Testen fra igår til monitor så lovende ut, men er monitoren som skal tyde den og ikke jeg, så den er kjip:happy: ekstremt trøtt. Blir innkjøp av noen cb tester idag, så teste utover uken .

Hva med deg?:)

God morgen damer :joyful:

Ny dag og nye muligheter :angelic: Idag sank tempen litt, som forventet. Blir spennende om den stiger igjen imorgen:p Men i flg hvilepulsen min så har den blitt overraskende høy :eek: Sammenlignet med forrige måned, så jeg er optimist i denne syklusen! Pga el-slim, hvilepuls og annerledes temp-graf :nailbiting: Kan vel kalle meg evig optimist…. :hilarious:

Svir av en ny test ikveld (vet det er ennå tidlig, men… :rolleyes:)

Vedlegg

• 65F83AA6-0924-4BD6-A595-D21CA1164A04.jpeg
    65F83AA6-0924-4BD6-A595-D21CA1164A04.jpeg
    833,8 KB · Visninger: 49
  • C609F3E4-7465-47E7-A240-40B8F0055D6F.jpeg
    C609F3E4-7465-47E7-A240-40B8F0055D6F.jpeg
    324,8 KB · Visninger: 50
Men du er hakk i hel:joyful:

Tvi tvi:Heartred

Ryket av enda en monitor test utenfor vinduet imorges :hungry: svakt utålmodig :shy:
Godt at vi er to om det, ikke lett å holde ut i dpo-land :hilarious:

Tror vi er likt i løypa! Premom mener jeg er 6 dpo, men jeg er ikke enig og tror jeg er 7 dpo :p når tenker du teste? :)

Jippi:joyful:
Jeg begynte allerede igår :cheers men brukte disse monitor pinnene i påvente av andre g tester. De skal man egt ikke lese av, men det er jo streeek.

Hva med deg?

Last edited:
God morgen damer :joyful:

Ny dag og nye muligheter :angelic: Idag sank tempen litt, som forventet. Blir spennende om den stiger igjen imorgen:p Men i flg hvilepulsen min så har den blitt overraskende høy :eek: Sammenlignet med forrige måned, så jeg er optimist i denne syklusen! Pga el-slim, hvilepuls og annerledes temp-graf :nailbiting: Kan vel kalle meg evig optimist…. :hilarious:

Svir av en ny test ikveld (vet det er ennå tidlig, men… :rolleyes:)

Det lover godt:D du er flink som greier å holde deg helt til kvelden :shy:

Det lover godt:D du er flink som greier å holde deg helt til kvelden :shy:
Kan skylde på at jeg fikk dårlig tid imorges og dro på jobb. Har ikke tester tilgjengelig her så blir det til ikveld, en grunn til at jeg greier å vente:hilarious:

Back
Topp