⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før ikm. Rett og slett fordi jeg går rett i kjellern om jeg får strek også kommer mens på ikm allikevel.

Du da?
Har lyst å vente til Lørdag 10 dpo. Men kan være jeg ryker på Fredag. Vi får se :hilarious: Jo lenger man venter jo bedre er det jo :happy:

Er det RFSU sine? I så fall ville jeg nesten tenkt at det var peak. Fikk aldri positiv test på den selv om jeg ble gravid (sjekk dagboken min hvis du er interessert, ble gravid sist rundt side 14).
Det er RFSU ja.. Skal ikke kjøpe disse til neste pp :p Åh, da får jeg håpet oppe litt! Skal inn å lese dagboken din nå jeg :happy::angelic:

Morn jenter!

9 dpo her nå, og må si gårsdagens negative test virker tok motet fra meg for nå har jeg helt mista trua. Symptomene har blitt svakere (men de er tilstede..) enn de har vært til nå. Temperaturen er fortsatt høy da, dog litt ujevn.

Fordelen med å bli pessimistisk nå er at testetrangen forsvant, så da blir det kanskje enklere å vente til 11 dpo med neste :p

Noen som skal teste i dag? :dance018

Vedlegg

• Screenshot_20211006-080559~2.png
    Screenshot_20211006-080559~2.png
    118,8 KB · Visninger: 68
Morn jenter!

9 dpo her nå, og må si gårsdagens negative test virker tok motet fra meg for nå har jeg helt mista trua. Symptomene har blitt svakere (men de er tilstede..) enn de har vært til nå. Temperaturen er fortsatt høy da, dog litt ujevn.

Fordelen med å bli pessimistisk nå er at testetrangen forsvant, så da blir det kanskje enklere å vente til 11 dpo med neste :p

Negativ tidlig cb test i går kveld 9 dpo.
10 dpo i dag og gidder ikke teste:shifty:

Gleder meg til dagens oppdateringer fra dere :Heartred

Her har det ikke blitt noe nytt dessverre, og det er heller ikke noe babystrek enda (baaare 7 dpo her nå:hilarious:) Bortsett fra den kjente skyggen som forfølger meg :rolleyes: Men mulighetene øker for to streker nærmer seg :p

Tempgrafen min er litt spesielt og merkelig i denne syklusen syns jeg :eek: Alle månedene jeg har tempet så har det vært slike trappe-temp (opp, ned osv). Men i denne runden var det mer buet-temp, så jeg håper det er noe positiv med det:angelic: Hvilepulsen min er ennå høy:angelic: Tempen har gått litt ned, men regner med at den går opp igjen snart (tror jeg). Tempen er likevel fortsatt høyt over coverlinen:D

Annen symptom som er merkbart er at jeg har begynt igår å få korte hetetokter plutselig om dagen og så ble det blandet med både hetetokter og frysing. Svettet i natt :eek:

Tenker at jeg skal svi av en test ikveld:angelic:

Vedlegg

• 1118E8A5-3595-4139-AF5F-6564DB296377.jpeg
    1118E8A5-3595-4139-AF5F-6564DB296377.jpeg
    780 KB · Visninger: 55
Morn jenter!

Syns tempen din virker veldig lovende! :woot:
Hadde nok testet meg ikveld hvis jeg var deg:hilarious:

Men du er iallfall flink som holder trangen mer enn jeg gjør så, det skal du ha:hilarious: Jeg er 7 dpo nå og skal svi en ikveld:facepalm:

Her har det ikke blitt noe nytt dessverre, og det er heller ikke noe babystrek enda (baaare 7 dpo her nå:hilarious:) Bortsett fra den kjente skyggen som forfølger meg :rolleyes: Men mulighetene øker for to streker nærmer seg :p

Tempgrafen min er litt spesielt og merkelig i denne syklusen syns jeg :eek: Alle månedene jeg har tempet så har det vært slike trappe-temp (opp, ned osv). Men i denne runden var det mer buet-temp, så jeg håper det er noe positiv med det:angelic: Hvilepulsen min er ennå høy:angelic: Tempen har gått litt ned, men regner med at den går opp igjen snart (tror jeg). Tempen er likevel fortsatt høyt over coverlinen:D

Annen symptom som er merkbart er at jeg har begynt igår å få korte hetetokter plutselig om dagen og så ble det blandet med både hetetokter og frysing. Svettet i natt :eek:

Spennende! Morsomt at tempegrafen din er annerledes enn tidligere, det kan jo helt sikkert bety at det er noe annerledes denne PP! Krysser fingrene!

Hetetokter ja, det merka jeg mot slutten av forrige svangerskap :woot: Håper det er et tegn, men at du ikke blir kjempeplaget av det!

Spennende med ny test i kveld! :dance008

Syns tempen din virker veldig lovende! :woot:
Hadde nok testet meg ikveld hvis jeg var deg:hilarious:

Men du er iallfall flink som holder trangen mer enn jeg gjør så, det skal du ha:hilarious: Jeg er 7 dpo nå og skal svi en ikveld:facepalm:

Blir så nedstemt ved negativ test, så da får jeg heller bli positivt overrasket om noen dager :) Spørs om jeg endrer mening ila dagen i dag da :hilarious:

Forresten, er det en grunn til at du tester om kvelden og ikke med morgenurin?

Spennende! Morsomt at tempegrafen din er annerledes enn tidligere, det kan jo helt sikkert bety at det er noe annerledes denne PP! Krysser fingrene!

Hetetokter ja, det merka jeg mot slutten av forrige svangerskap :woot: Håper det er et tegn, men at du ikke blir kjempeplaget av det!

Spennende med ny test i kveld! :dance008
Tenkte at jeg jan vise deg tre forskjellige temp-graf, så du kan se forskjellen på de :D Håper det er noe på gang:nailbiting:

Blir så nedstemt ved negativ test, så da får jeg heller bli positivt overrasket om noen dager :) Spørs om jeg endrer mening ila dagen i dag da :hilarious:

Eh, si det :hilarious: Har ikke hatt tid til å ta test om morgenen da det er stressende med små barn i huset som gjør seg klar til å dra osv:p Så derfor tar jeg heller om kvelden, etter de har lagt seg:hilarious:

Men den beste testetiden er altså 2.urin etter du har stått opp. Ca en / to times tid etter den første :D

Vedlegg

• F4C60D41-04F9-4CF1-8EF8-B39E10B9248E.jpeg
    F4C60D41-04F9-4CF1-8EF8-B39E10B9248E.jpeg
    832,2 KB · Visninger: 46
  • E0EE51B6-88C1-419B-A42D-4ED913191D60.jpeg
    E0EE51B6-88C1-419B-A42D-4ED913191D60.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
  • 1C85FC67-4127-4B2A-B278-F0703DDC7867.jpeg
    1C85FC67-4127-4B2A-B278-F0703DDC7867.jpeg
    843 KB · Visninger: 48
5 dpo. Røyk på en test i morges. Den var så negativ at testlinjen var hvitere enn resten :facepalm::smiley-bounce022

Tiden går så treeegt! Kanskje jeg bare burde svi av en test nå 3dpo sånn at testetrangen blir borte.. hmm.. haha :sorry::joyful::p skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge.

Vurderer sterkt å kjøpe med en cb digital, god erfaring på at de slår ut rett før IKM. Men jeg har jo bare delvis kontroll på denne syklusen. Kanskje noen her kan bekrefte at jeg tenker rett?

Pilleslutt 14 august
Spotting 28 august
Blødning fra 2-7 sept
Spotting etter sex 10 og 24 sept
Veldig positiv el test 25 sept
Altså eggløsning 26 sept
Derfor tar jeg utgangspunkt i IKM 10 okt ish?

Det er lovende det! Jeg hadde det slik forrige gang jeg ble gravid før test :joyful::joyful: heia heia!

Samme her, mister helt trua:shy: bedre å bli overasket positivt liksom :hilarious: tør nesten ikke teste... tenker det er jo andre pp..

6DPO her, så det er ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å smøre meg med tålmodighet.
Har fortsatt murring/tyngdefølelse i livmor-området og har hatt det siden EL. Sånn pleier det ikke å være. Drøyer uansett til mandag (11DPO) med testing, ideelt sett enda lenger om mulig :angelic:

Var hos gynekologen for andre gang i dag denne syklusen. CD19 og fremdeles ingen tegn på eggløsning. Kunne begynne på en ny, dobbelt kur, men venter heller til mensen kommer med neste kur. Da slipper vi termin fire dager etter jeg skal være forlover i et bryllup og midt i fellesferien. Tenker også at kroppen sikkert har gått av å hente seg inn selv også.

Fikk metformin som jeg skal begynne med i dag. Spent på effekten av det ❤️

Og der var puppene like ømme som de har vært tidligere i uka og forrige uke :wideyed: Syns også ting lukter litt annerledes...håndduken min (ny i går) lukta helt forferdelig i morres syns jeg, og det gjorde kroppen også etter å ha tørka den med håndduken :hilarious: Måtte ha på litt parfyme for jeg følte at jeg lukta så fælt, og jeg går aldri med parfyme til vanlig!

Blir gal av denne evige symptomjakten, til tross for at jeg prøver å la være å tenke på muligheten for graviditet..

Back
Topp