Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh jeg ser! Krysse fingrene for sterkere strek i dagene fremover!Fikk denne idag, tidligtest 8/9 dpo
Vis vedlegget 367835
ser noe der, men har ikke helt troa på at det er annet enn skyggestrek. Vi får se om den utvikler seg til noe
Fikk denne idag, tidligtest 8/9 dpo
Vis vedlegget 367835
ser noe der, men har ikke helt troa på at det er annet enn skyggestrek. Vi får se om den utvikler seg til noe
Slenger meg med her nå
Giraffe90 - 31 - PP4 - B2 - EL 26-27/9 - TR 11-12/10.
Nå har jeg holdt meg unna forum denne PP, rett og slett for å senke skuldrene litt mer og unngå å bli så hekta på testing, masse skygger og et håp som ikke slipper før TR kommer.
Testa etter EL 2 dager når jeg forventa stigning i LH, og fant sånn ca peak. Har også tempet. Tempkurven har vært veldig sikksakk denne runden, så har ikke hatt trua i det hele tatt.
Tok en test i går 9-10 DPO, og den var blenda. Tok en i dag tidlig også, stressa ikke med å se på den- men fikk litt sjokk når jeg så en strek! Har hatt skygger på disse før- men ikke innafor tiden og denne er antydning til rosa
Selvfølgelig kasta jeg ut urinen, så fikk ikke testa med flere! Men skal teste i ettermiddag igjen
Slenger meg med her nå
Nå har jeg holdt meg unna forum denne PP, rett og slett for å senke skuldrene litt mer og unngå å bli så hekta på testing, masse skygger og et håp som ikke slipper før TR kommer.
Testa etter EL 2 dager når jeg forventa stigning i LH, og fant sånn ca peak. Har også tempet. Tempkurven har vært veldig sikksakk denne runden, så har ikke hatt trua i det hele tatt.
Tok en test i går 9-10 DPO, og den var blenda. Tok en i dag tidlig også, stressa ikke med å se på den- men fikk litt sjokk når jeg så en strek! Har hatt skygger på disse før- men ikke innafor tiden og denne er antydning til rosa
Selvfølgelig kasta jeg ut urinen, så fikk ikke testa med flere! Men skal teste i ettermiddag igjen
Oioi men denne var nå ganske synlig da spennende! Tror nok det er starten på noeSlenger meg med her nå
9 dpo er fortsatt kjempetidlig, opp med hodet9 dpo, blenda mister helt håpet. Hadde murringer igår kveld som brått gav seg..æsj
Dette er noe spennende på gang her! Håper streken utvikler seg til babystrek! Hvis du har flere tester liggende så kan du prøve igjen ikveldFikk denne idag, tidligtest 8/9 dpo
Vis vedlegget 367835
Oooh, dette er nok en babystrek! Ganske sterk til å være en skygge og så har den en fin farge Sier forsiktig gratulerer og gleder meg til å se flere tester fra degSlenger meg med her nå
Huff, men det er fortsatt tidlig. Forstår at du mister håpet, men håpet er ikke helt ute før TR melder seg9 dpo, blenda mister helt håpet. Hadde murringer igår kveld som brått gav seg..æsj
Du skal få applaus! Som klarte å la være å teste Tempen leker nok litt med deg ser jeg, men viktigste er at den fortsatt er høy! Symptomer som forsvinner eller saktere kan være et bra tegn også faktisk. Håper for deg jeg10 dpo - Klarte å holde meg og ikke teste i morres selv om jeg hadde sykt lyst til å svi av en test! Dagen i dag er fullbooka og kommer forhåpentligvis til å gå i fort. Puppene er mindre ømme igjen da, men det var de jo i går morres også før det tok helt av utover dagen. Tempen er skikkelig sikksakk og gikk litt ned igjen i dag, men fortsatt høy
Spent på å høre hvordan det går med dere andre som skal teste i dag!
Neeei Det var dumtKan settes på tr
10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)
Vet noen om MakeSure er kjent for skyggestreker?
Leser jeg det riktig om jeg forstår at du tisset på nytt 30 minutter etter første dobesøk og fikk denne streken da?
Jeg har aldri fått skygge på mine MakeSure, spennende å følge med testene dine videre!
Denne her ganske sterk til å være en skygge syns jeg! Gleder meg til å se din neste test!!10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)
Vet noen om MakeSure er kjent for skyggestreker?
Denne her ganske sterk til å være en skygge syns jeg! Gleder meg til å se din neste test!!
Har flere tester ja, vanlige da så får se om jeg greier å holde meg til i morgenDette er noe spennende på gang her! Håper streken utvikler seg til babystrek! Hvis du har flere tester liggende så kan du prøve igjen ikveld
Oooh, dette er nok en babystrek! Ganske sterk til å være en skygge og så har den en fin farge Sier forsiktig gratulerer og gleder meg til å se flere tester fra deg
Og velkommen inn til oss!