⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Fikk denne idag, tidligtest 8/9 dpo :)
659FEDE6-1483-4468-AA15-938A05C44CD9.jpeg

ser noe der, men har ikke helt troa på at det er annet enn skyggestrek. Vi får se om den utvikler seg til noe :)

:DSlenger meg med her nå:)
Giraffe90 - 31 - PP4 - B2 - EL 26-27/9 - TR 11-12/10.

Nå har jeg holdt meg unna forum denne PP, rett og slett for å senke skuldrene litt mer og unngå å bli så hekta på testing, masse skygger og et håp som ikke slipper før TR kommer.
Testa etter EL 2 dager når jeg forventa stigning i LH, og fant sånn ca peak. Har også tempet. Tempkurven har vært veldig sikksakk denne runden, så har ikke hatt trua i det hele tatt.
Tok en test i går 9-10 DPO, og den var blenda. Tok en i dag tidlig også, stressa ikke med å se på den- men fikk litt sjokk når jeg så en strek! Har hatt skygger på disse før- men ikke innafor tiden og denne er antydning til rosa :woot:
Selvfølgelig kasta jeg ut urinen, så fikk ikke testa med flere! Men skal teste i ettermiddag igjen :D

Vedlegg

• DDA1CD95-34F6-4791-91A0-C298A50C4EEA.jpeg
    DDA1CD95-34F6-4791-91A0-C298A50C4EEA.jpeg
    469,5 KB · Visninger: 119

Nå har jeg holdt meg unna forum denne PP, rett og slett for å senke skuldrene litt mer og unngå å bli så hekta på testing, masse skygger og et håp som ikke slipper før TR kommer.
Testa etter EL 2 dager når jeg forventa stigning i LH, og fant sånn ca peak. Har også tempet. Tempkurven har vært veldig sikksakk denne runden, så har ikke hatt trua i det hele tatt.
Tok en test i går 9-10 DPO, og den var blenda. Tok en i dag tidlig også, stressa ikke med å se på den- men fikk litt sjokk når jeg så en strek! Har hatt skygger på disse før- men ikke innafor tiden og denne er antydning til rosa :woot:
Selvfølgelig kasta jeg ut urinen, så fikk ikke testa med flere! Men skal teste i ettermiddag igjen :D

Jeg ser også en strek!! Så spennende at folk her har begynt å få synlige streker på testene! :D

9 dpo, blenda :( mister helt håpet. Hadde murringer igår kveld som brått gav seg..æsj

10 dpo - Klarte å holde meg og ikke teste i morres selv om jeg hadde sykt lyst til å svi av en test! Dagen i dag er fullbooka og kommer forhåpentligvis til å gå i fort. Puppene er mindre ømme igjen da, men det var de jo i går morres også før det tok helt av utover dagen. Tempen er skikkelig sikksakk og gikk litt ned igjen i dag, men fortsatt høy :dontknow

Spent på å høre hvordan det går med dere andre som skal teste i dag!

Vedlegg

• Screenshot_20211007-081213~2.png
    Screenshot_20211007-081213~2.png
    100,2 KB · Visninger: 61

Her vil jeg si Gratulerer :love7 synes ikke det vanker noe tvil her. Har selv god erfaring med disse testene og aldri hatt strek om jeg ikke har vært gravid ❤️

Oioi men denne var nå ganske synlig da :happy: spennende! Tror nok det er starten på noe :)
Skjønner forresten godt at du holdt deg unna forumet, vurderte det selv denne perioden for jeg blir så utålmodig og tenker så mye på dette. Meen jeg klarte ikke holde meg unna nei!:rolleyes:
Spent på din test i ettermiddag!:):)

10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)
Vet noen om MakeSure er kjent for skyggestreker? :pompus:

Vedlegg

• A343723C-18D7-4E4C-B92D-9EFC7700F469.jpeg
    A343723C-18D7-4E4C-B92D-9EFC7700F469.jpeg
    988,9 KB · Visninger: 119
Fikk denne idag, tidligtest 8/9 dpo :)
Vis vedlegget 367835
ser noe der, men har ikke helt troa på at det er annet enn skyggestrek. Vi får se om den utvikler seg til noe :)
Dette er noe spennende på gang her!:joyful: Håper streken utvikler seg til babystrek!:nailbiting: Hvis du har flere tester liggende så kan du prøve igjen ikveld :angelic:

Oooh, dette er nok en babystrek! Ganske sterk til å være en skygge og så har den en fin farge:woot: Sier forsiktig gratulerer og gleder meg til å se flere tester fra deg :D

Og velkommen inn til oss! :Heartred

9 dpo, blenda :( mister helt håpet. Hadde murringer igår kveld som brått gav seg..æsj
Huff, men det er fortsatt tidlig. Forstår at du mister håpet, men håpet er ikke helt ute før TR melder seg :Heartred

10 dpo - Klarte å holde meg og ikke teste i morres selv om jeg hadde sykt lyst til å svi av en test! Dagen i dag er fullbooka og kommer forhåpentligvis til å gå i fort. Puppene er mindre ømme igjen da, men det var de jo i går morres også før det tok helt av utover dagen. Tempen er skikkelig sikksakk og gikk litt ned igjen i dag, men fortsatt høy :dontknow

Spent på å høre hvordan det går med dere andre som skal teste i dag!
Du skal få applaus! Som klarte å la være å teste :hilarious: Tempen leker nok litt med deg ser jeg, men viktigste er at den fortsatt er høy! Symptomer som forsvinner eller saktere kan være et bra tegn også faktisk. Håper for deg jeg:Heartred

Kan settes på tr:shifty:
Neeei:banghead: Det var dumt :inpain:
Hvor mange DPO er du idag?

Du må ha masse lykke til neste runde :Heartred

10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)

Leser jeg det riktig om jeg forstår at du tisset på nytt 30 minutter etter første dobesøk og fikk denne streken da?

Jeg har aldri fått skygge på mine MakeSure, spennende å følge med testene dine videre!

Leser jeg det riktig om jeg forstår at du tisset på nytt 30 minutter etter første dobesøk og fikk denne streken da?

Jeg har aldri fått skygge på mine MakeSure, spennende å følge med testene dine videre!

Ja det stemmer, tror ikke det var oppspart i 30 min engang. Glemte å teste med morgenurin.
Det gjør det da:joyful: har ikke mye erfaring med MakeSure fra før

Denne her ganske sterk til å være en skygge syns jeg!:nailbiting: Gleder meg til å se din neste test!! :D

[QUOTE="

Neeei:banghead: Det var dumt :inpain:
Hvor mange DPO er du idag?

Du må ha masse lykke til neste runde :Heartred[/QUOTE]

11 dpo så det bekymrer meg litt. Men dette er tross alt første pp etter pilleslutt. Etter en litt rar mens. Tok vaksine cd 7 i tillegg.
Så nå holder jeg på å daue av menssmerter:laughing002 Mulig jeg er teit som synes det er litt morro med mensen, men har ikke hatt en normal en siden 2014. Svangerskap og minipillen har holdt den unna.
Går optimistisk inn i neste pp og håper den er litt kortere enn 35 dager :cool14 Men er den like lang så skal jeg ha el midt oppi bursdagsfeiring av mellomste med en del overnattingsgjester i hus:dance018

Dette er noe spennende på gang her!:joyful: Håper streken utvikler seg til babystrek!:nailbiting: Hvis du har flere tester liggende så kan du prøve igjen ikveld :angelic:

Oooh, dette er nok en babystrek! Ganske sterk til å være en skygge og så har den en fin farge:woot: Sier forsiktig gratulerer og gleder meg til å se flere tester fra deg :D

Og velkommen inn til oss! :Heartred
Har flere tester ja, vanlige da :) så får se om jeg greier å holde meg til i morgen :joyful:

Back
Topp