Spennende! Ser hvertfall skyggen, håper for deg!!10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)
Vet noen om MakeSure er kjent for skyggestreker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ser hvertfall skyggen, håper for deg!!10 dpo, og testet 30 min etter første dobesøk (fordi jeg tenkte at løpet var kjørt denne runden)
Vet noen om MakeSure er kjent for skyggestreker?
11 dpo så det bekymrer meg litt. Men dette er tross alt første pp etter pilleslutt. Etter en litt rar mens. Tok vaksine cd 7 i tillegg.
Så nå holder jeg på å daue av menssmerter Mulig jeg er teit som synes det er litt morro med mensen, men har ikke hatt en normal en siden 2014. Svangerskap og minipillen har holdt den unna.
Går optimistisk inn i neste pp og håper den er litt kortere enn 35 dager Men er den like lang så skal jeg ha el midt oppi bursdagsfeiring av mellomste med en del overnattingsgjester i hus
Det er jo så godt å høre at du ikke tar det veldig negativt på det. Helt klart dette er jo bare din første syklus, og det er jo bra at du begynte å få TR liksom mer på plass! Håper neste syklus blir mer stabilt og tegn til EL. Tester du etter eggløsning også neste syklus? Masse lykke til!11 dpo så det bekymrer meg litt. Men dette er tross alt første pp etter pilleslutt. Etter en litt rar mens. Tok vaksine cd 7 i tillegg.
Så nå holder jeg på å daue av menssmerter Mulig jeg er teit som synes det er litt morro med mensen, men har ikke hatt en normal en siden 2014. Svangerskap og minipillen har holdt den unna.
Går optimistisk inn i neste pp og håper den er litt kortere enn 35 dager Men er den like lang så skal jeg ha el midt oppi bursdagsfeiring av mellomste med en del overnattingsgjester i hus
Ja, kommer til å teste etter el denne gangen ogsåDet er jo så godt å høre at du ikke tar det veldig negativt på det. Helt klart dette er jo bare din første syklus, og det er jo bra at du begynte å få TR liksom mer på plass! Håper neste syklus blir mer stabilt og tegn til EL. Tester du etter eggløsning også neste syklus? Masse lykke til!
Du blir lett gravid altså, så det blir veldig spennende i neste runde hvor det er "ordentlig syklus" på plassJa, kommer til å teste etter el denne gangen også
Har alt liggende klart for regna med at det ikke klaffa i denne kaos runden selv om håpet selvfølgelig var der
De 3 andre har kommet på første pp uten el tester så har et håp om at jeg ikke blir her så veldig lenge
Velkommen til oss Huff, for en reise dere hadde forrige gang. Krysser fingrene at det går fortere denne gangenHenger meg på her
Mrs.BB - 31 - PP2 - B3 - EL 5/10 - IKM 19/10
Med forrige måtte vi gjennom 2,5års prøving, en MA og IVF, så håper vi får til på egenhånd (og litt fortere) denne gangen
Skimter nooe der på tidligtesten, så det blir spennende å følge med i dagene fremover! krysser det jeg har for deg!Idag er jeg 8 dpo, og tempen min steg igjen
Fant ut at jeg hadde en stk tidligtest liggende her så selvsagt prøvde jeg å svi av den siden 8 dpo er jo liksom i starten av begynnende positive tester Jasså så ble den til en skyggestrek Men noe sterkere enn vanlig test. Dumt at jeg hadde kun en stk tidligtest og den ikke var sterkere Deler bilde her likevel, selv om det er ikke mye spennende å se på
Tiden får vise seg! Har fortsatt håp, ettersom det er svakt skygge der og tempen fortsatt er høy Etterfulgt av at jeg frøs sååå fælt igår kveld og svettet i natt
Idag er jeg 8 dpo, og tempen min steg igjen
Fant ut at jeg hadde en stk tidligtest liggende her så selvsagt prøvde jeg å svi av den siden 8 dpo er jo liksom i starten av begynnende positive tester Jasså så ble den til en skyggestrek Men noe sterkere enn vanlig test. Dumt at jeg hadde kun en stk tidligtest og den ikke var sterkere Deler bilde her likevel, selv om det er ikke mye spennende å se på
Tiden får vise seg! Har fortsatt håp, ettersom det er svakt skygge der og tempen fortsatt er høy Etterfulgt av at jeg frøs sååå fælt igår kveld og svettet i natt
Skimter nooe der på tidligtesten, så det blir spennende å følge med i dagene fremover! krysser det jeg har for deg!
Tusen takk Håper virkelig det går denne gangen!Spennende!! Dette ser jo kjempelovende ut! Krysser alt av fingre og tær for deg!
Velkommen til oss Bildet er litt uklar og er vanskelig å se, men kan kanskje skimte et lite strek. Har du planer om å ta en ny test senere ikveld kanskje? Så prøv gjerne å få en klarere bilde med hvit bakgrunn så det blir enklere for oss å tydeHei slenger meg på her helt ny
Frk.86 B2 PP10 EL 28/9 IKM 12/10
dagens test 9 dpo ser rimelig blenda ut men med litt overbevisningene vendinger her og der så kan jeg skimte en strek (men må si at det antageligvis er bare et ønskestrek og ikke et virkelig strek)
Vis vedlegget 367862
Hei slenger meg på her helt ny
Frk.86 34 B2 PP10 EL 28/9 IKM 12/10
dagens test 9 dpo ser rimelig blenda ut men med litt overbevisningene vendinger her og der så kan jeg skimte en strek (men må si at det antageligvis er bare et ønskestrek og ikke et virkelig strek)
Vis vedlegget 367862
Virkelig deres tur nå!! Håpehåpehåpe! ❤Tusen takk Håper virkelig det går denne gangen!
Hadde jo vært fantastisk å avslutte prøvingen etter 25 PP
Velkommen til oss Bildet er litt uklar og er vanskelig å se, men kan kanskje skimte et lite strek. Har du planer om å ta en ny test senere ikveld kanskje? Så prøv gjerne å få en klarere bilde med hvit bakgrunn så det blir enklere for oss å tyde
Jeg skimter en strek der!
Da tror jeg den er positiv! Blir spennende å se videreJa det stemmer, tror ikke det var oppspart i 30 min engang. Glemte å teste med morgenurin.
Det gjør det da har ikke mye erfaring med MakeSure fra før