⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Hei flotte damer!
Her er jeg enda bare på 4DPO, men har de siste 3 dagene hatt litt brunlig utflod, kunnet kommet ved toalettbesøk. Dette er noe jeg ikke har opplevd før. Er dette noe dere har erfaring med?

Ellers har jeg litt murring i magen, men dette er ikke noe uvanlig for meg.

Fikk identisk strek/ skygge nå også når jeg testet:arghh: enten er det et dårlig parti som gir skygger eller så er jeg litt kjapp. Venter til i morgen med neste:facepalm:

Fortsatt murring/tyngdefølelse i magen her, nå også mer økt utflod o_O det var kanskje mitt tidligste symptom på forrige graviditet samt murring :angelic:
Bare 7 dpo og jeg har ingen tidligtester noe sted på lur :meh:

Fortsatt murring/tyngdefølelse i magen her, nå også mer økt utflod o_O det var kanskje mitt tidligste symptom på forrige graviditet samt murring :angelic:
Bare 7 dpo og jeg har ingen tidligtester noe sted på lur :meh:
Dra på apoteket og kjøp tidligtest, og svi av imorgen tidlig med 2.urinen :hilarious:

Glemte jo å legge ved bilde av siste:facepalm: jeg håper jo at denne gangen sitter den, men er redd det enten er kjemisk eller dårlig parti med tester som gir skygge:wacky:

Vedlegg

• DCD36CDB-DE2F-4AD3-9932-CC6990BAAA64.jpeg
    DCD36CDB-DE2F-4AD3-9932-CC6990BAAA64.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 125
Glemte jo å legge ved bilde av siste:facepalm: jeg håper jo at denne gangen sitter den, men er redd det enten er kjemisk eller dårlig parti med tester som gir skygge:wacky:
Eeeh, den nederste ser ut til å være sterkere enn den øverste. Så dette virker lovende! :D Jeg vil tro at du er gravid :angelic::Heartred

Sniker inn en liten gratulasjon ❤️ Tror spira sitter!

Dra på apoteket og kjøp tidligtest, og svi av imorgen tidlig med 2.urinen :hilarious:
Ahaha! Jeg hadde såvidt strek på 9DPO sist på 2. morgenurin, så tør ikke teste enda. Får uansett ikke kjøpt tester idag for jeg er alene med kidsa og orker ikke drasse de med på noe siden jeg har bihulebetennelse :grumpy:
Men jeg er veldig frista :angelic: kanskje jeg må snike meg til å skaffe test imorgen om formen er bedre, så jeg kan ta på 9DPO i det minste? :angelic:
Dere er dårlig innflytelse ass :hilarious::hilarious::hilarious:

Ahaha! Jeg hadde såvidt strek på 9DPO sist på 2. morgenurin, så tør ikke teste enda. Får uansett ikke kjøpt tester idag for jeg er alene med kidsa og orker ikke drasse de med på noe siden jeg har bihulebetennelse :grumpy:
Men jeg er veldig frista :angelic: kanskje jeg må snike meg til å skaffe test imorgen om formen er bedre, så jeg kan ta på 9DPO i det minste? :angelic:
Dere er dårlig innflytelse ass :hilarious::hilarious::hilarious:
Hehe, vi gir hverandre tydeligvis dårlig innflytelse så vi må bare teste og teste hele tiden :hilarious::hilarious: Men din plan hørtes jo bedre ut, så får du prøve å skaffe en og ta når du er 9 DPO :D

Idag er jeg 8 dpo, og tempen min steg igjen :nailbiting:
Fant ut at jeg hadde en stk tidligtest liggende her så selvsagt prøvde jeg å svi av den siden 8 dpo er jo liksom i starten av begynnende positive tester :p Jasså så ble den til en skyggestrek :wtf: Men noe sterkere enn vanlig test. Dumt at jeg hadde kun en stk tidligtest og den ikke var sterkere :hilarious: Deler bilde her likevel, selv om det er ikke mye spennende å se på :joyful:

Tiden får vise seg! Har fortsatt håp, ettersom det er svakt skygge der og tempen fortsatt er høy:rolleyes: Etterfulgt av at jeg frøs sååå fælt igår kveld og svettet i natt :wideyed:

Ååå dette er jo bra:joyful:

Huff, men det er fortsatt tidlig. Forstår at du mister håpet, men håpet er ikke helt ute før TR melder seg :Heartred

Du skal få applaus! Som klarte å la være å teste :hilarious: Tempen leker nok litt med deg ser jeg, men viktigste er at den fortsatt er høy! Symptomer som forsvinner eller saktere kan være et bra tegn også faktisk. Håper for deg jeg:Heartred

Neeei:banghead: Det var dumt :inpain:
Hvor mange DPO er du idag?

Du må ha masse lykke til neste runde :Heartred

Jada, tested ikke tidlig positivt sist heller, men når d er en tidlig test føler jeg d blir en fasit:shy:

Krysser fingrene:shy: bare lagt inn aksjer en gang denne runden, så om det sitter denne gangen er det litt underlig:wideyed:
Man vet jo aldri! :angelic: Om spira sitter her så har vi også bare lagt inn aksjer x1. Bruker egentlig kondom og hadde ikke planlagt søsken akkurat nå o_O men det er hjertelig velkomment om spira sitter :shy: har prøvd på de barna vi har fra før og første tok en stund, så om denne bare sitter er det jo egentlig en velsignelse, for jeg vet så godt hvordan er er å lengte og telle dager måned etter måned.
Håper så spira sitter for deg ❤️ Jeg har troen!

Hehe, vi gir hverandre tydeligvis dårlig innflytelse så vi må bare teste og teste hele tiden :hilarious::hilarious: Men din plan hørtes jo bedre ut, så får du prøve å skaffe en og ta når du er 9 DPO :D
Men kanskje hvis mannen er ferdig på jobb såpass at apoteket enda er åpent, at jeg kan snike meg inn med munnbind bare for å kjøpe test :hilarious:
Nei uff. Jeg må vente :bored::hilarious:

Man vet jo aldri! :angelic: Om spira sitter her så har vi også bare lagt inn aksjer x1. Bruker egentlig kondom og hadde ikke planlagt søsken akkurat nå o_O men det er hjertelig velkomment om spira sitter :shy: har prøvd på de barna vi har fra før og første tok en stund, så om denne bare sitter er det jo egentlig en velsignelse, for jeg vet så godt hvordan er er å lengte og telle dager måned etter måned.
Håper så spira sitter for deg ❤️ Jeg har troen!

Takk for det, og masse lykke til :shy: første barn kom helt uventet og var ikke planlagt overhode. Men en stor gave så klart. Så det å være i en slik langdryg prosess med prøving er noe helt annet:dead: krysser fingrene for oss

Back
Topp