Skummelt er det, men du skal se - vi flere kommer rett etterpå så du ikke blir den eneste på listaTakk Ja, du kan vel det da- litt skummelt men er jo ikke så mye tvil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skummelt er det, men du skal se - vi flere kommer rett etterpå så du ikke blir den eneste på listaTakk Ja, du kan vel det da- litt skummelt men er jo ikke så mye tvil!
Syntes det ser ut som strek jeg! Og jeg ser ikke halvparten av strekene som mange inne på forumet ser Testet igjen i dag?Uff klarte ikke å dy meg og testet igjen i kveld
men etter jeg hadde testet og studert den ihjel merket jeg at jeg hadde brukt vanlig test og ikke tidlig test begge bildene er samme test den første tatt ca tre minutter etter og den andre ca 5 minutter etter. 9DPO kveld, holdt meg fire timer.
Vis vedlegget 367909
Skygge eller strek?
Tok flere bilder og synes streken bare ble borte
Vis vedlegget 367910
Du må få deg flere tidligtester! Det er jo ulidelig spennende å vente til de vanlige slår utGod morgen! Tok en vanligtest idag 9/10 dpo, men ser ikke noe på den kontra den tidligtesten jeg tok i går med «noe» ganske tydelig på Vis vedlegget 367923
Ser skyggestreker på alt godt utviklet streksyn altså. Så ser jo noe på denne også om jeg legger godvilja til, men teststreken vistes før testen ble brukt, så tror ikke det er noe. Fremdeles tidlig da
God morgen! Tok en vanligtest idag 9/10 dpo, men ser ikke noe på den kontra den tidligtesten jeg tok i går med «noe» ganske tydelig på Vis vedlegget 367923
Ser skyggestreker på alt godt utviklet streksyn altså. Så ser jo noe på denne også om jeg legger godvilja til, men teststreken vistes før testen ble brukt, så tror ikke det er noe. Fremdeles tidlig da
Hahaha ja! Men planen var jo, som med alle andre PP’er, å vente med å testeDu må få deg flere tidligtester! Det er jo ulidelig spennende å vente til de vanlige slår ut
Gjør du?! Så egentlig ganske lite selv Blir spennende å se i kveld og i morgenJeg tror jeg ser starten på noe godt her blir spennende å se fremover
Dere hadde nok rett ja, selv om jeg faktisk ikke tror heeelt på det enda
Holdt meg hele dag på jobb, og tok 4 ulike tester når jeg kom hjem 10-11 DPO
Så rart, ingen symptomer- verken ømme bryst eller murringer Men jeg er faktisk GRAVID
Siden du er 9 DPO tror jeg tidlig babystrek Sånn så min ut da jeg var gravid også. Aldri fått skygge uten å være gravid.Uff klarte ikke å dy meg og testet igjen i kveld
men etter jeg hadde testet og studert den ihjel merket jeg at jeg hadde brukt vanlig test og ikke tidlig test begge bildene er samme test den første tatt ca tre minutter etter og den andre ca 5 minutter etter. 9DPO kveld, holdt meg fire timer.
Vis vedlegget 367909
Skygge eller strek?
Tok flere bilder og synes streken bare ble borte
Vis vedlegget 367910
Nå begynner jeg å tro jeg er gravid er dette grei stigning? 10 og 11 dpo
Hadde kjøpt inn noen flere tidligtester i dag om jeg var degGod morgen
Idag har tempen senket bare 0.1, og fortsatt høy over coverlinen foreløpig heldigvis. Ser fortsatt svak skygge på testen også Men tidligere idag kjente jeg sånn litt kraftig krampetrekning nederst mage, og begynte å lure om det er idag egget fester seg faktisk, ikke tidligere?? Er det ikke litt for sent med egg feste 9 dpo?
Den siste bildet her ser dere forskjellen på testene (tidligtesten som er nest øverst) virker mer sterkere enn de andre? Eller er det vanlig med skygge på tidligtesten? Dumt at jeg ikke har flere av det
Se der ja, herlig, absolutt sterkere i dag enn i går !Nå begynner jeg å tro jeg er gravid er dette grei stigning? 10 og 11 dpo