⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Takk :D Ja, du kan vel det da- litt skummelt :wideyed: men er jo ikke så mye tvil! :hilarious:
Skummelt er det, men du skal se - vi flere kommer rett etterpå så du ikke blir den eneste på lista:angelic::Heartred

Kveldens BP vanlig test og ikke tidligtest:p Bare skygge fortsatt, men blir spent på tempen imorgen:angelic: Håper jeg får meg en overraskelse imorgen :hilarious:

Vedlegg

• 8A87B222-DC24-49BA-BB2B-427EB822ACAF.jpeg
    8A87B222-DC24-49BA-BB2B-427EB822ACAF.jpeg
    824,5 KB · Visninger: 110
Uff klarte ikke å dy meg og testet igjen i kveld :angelic:

men etter jeg hadde testet og studert den ihjel merket jeg at jeg hadde brukt vanlig test og ikke tidlig test :bored: begge bildene er samme test den første tatt ca tre minutter etter og den andre ca 5 minutter etter. 9DPO kveld, holdt meg fire timer.

Vis vedlegget 367909
Skygge eller strek? :gen113
Tok flere bilder og synes streken bare ble borte

Vis vedlegget 367910
Syntes det ser ut som strek jeg! Og jeg ser ikke halvparten av strekene som mange inne på forumet ser:hilarious: Testet igjen i dag?

I dag er jeg 9dpo og tok test på morgenurin. Ser etterpå at jeg har klart å bestille feil tester og den er 25 på sensitivitet, ikke 10 :hilarious: Ble så klart negativ. Rart at man blir skuffa selv om man ikke har hatt så store forhåpninger i utgangspunktet. Kjenner skikkelig mensmurringer her også nå, men håper for guds skyld at ikke mensen kommer så tidlig:smiley-angelic001

God morgen! :) Tok en vanligtest idag 9/10 dpo, men ser ikke noe på den kontra den tidligtesten jeg tok i går med «noe» ganske tydelig på :)
C0A6B3B9-8864-4C6C-B491-7EEFDA9831A0.jpeg

Ser skyggestreker på alt :hilarious: godt utviklet streksyn altså. Så ser jo noe på denne også om jeg legger godvilja til, men teststreken vistes før testen ble brukt, så tror ikke det er noe. Fremdeles tidlig da :)

God morgen! :) Tok en vanligtest idag 9/10 dpo, men ser ikke noe på den kontra den tidligtesten jeg tok i går med «noe» ganske tydelig på :)Vis vedlegget 367923
Ser skyggestreker på alt :hilarious: godt utviklet streksyn altså. Så ser jo noe på denne også om jeg legger godvilja til, men teststreken vistes før testen ble brukt, så tror ikke det er noe. Fremdeles tidlig da :)
Du må få deg flere tidligtester! Det er jo ulidelig spennende å vente til de vanlige slår ut:hilarious:

God morgen! :) Tok en vanligtest idag 9/10 dpo, men ser ikke noe på den kontra den tidligtesten jeg tok i går med «noe» ganske tydelig på :)Vis vedlegget 367923

Jeg tror jeg ser starten på noe godt her :woot: blir spennende å se fremover

Du må få deg flere tidligtester! Det er jo ulidelig spennende å vente til de vanlige slår ut:hilarious:
Hahaha ja! :hilarious: Men planen var jo, som med alle andre PP’er, å vente med å teste :hilarious:
Har bare fått en antydning til strek tidligst 10 dpo en gang før, så at jeg tester før er jo litt bortkastet :bag:

Så spennende med tester som begynner å dukke opp :nailbiting:

Jeg har spottet av og på siden 3 dpo, og tenker at det ikke går denne runden heller.. Begynner å bli motløs nå må jeg si!! Før neste EL skal jeg heldigvis til gynekolog, og jeg håper på noen svar og litt utredning :confused013

Så kjekt å se flere positive tester her!! :)

11 dpo her og bare blenda tester :P så jeg satser på sent juli barn istedet :)

Men alt håp er jo ikke ute før tr kommer, tross alt :D

10/11 dpo her og testen i morres var jo nesten mer blenda enn tidligtesten jeg tok 8dpo

Grafen er fortsatt høy og symptomene (fantomsymptomer?) er fortsatt veldig sterke. Klarer nesten ikke ta på puppene mine uten at det er ubehagelig, og i går kveld kjente jeg på skikkelige stikkinger/strekning i livmorområdet og var litt stikkende smerte når jeg reiste meg osv. Tror nok alle disse sterke symptomene gjør det ekstra kjipt med den negative testen :(

De forrige gangene jeg har vært gravid har jeg sett strek på denne tiden, så selv om jeg har et ørlite håp frem til TR kommer, så må jeg si at jeg tipper løpet er kjørt denne gangen for min del. Tror mannen ble litt skuffa i morres over streken som aldri kom, men som han sa - da har vi enda mer tid til å prøve og kose oss :) I kveld skal jeg ta et glass vin eller to, for har ikke turt å drikke noe alkohol (eller kaffe..) den siste uka. Neste helg skal jeg besøke ei venninne, så da kan jeg kose meg og nye livet (med vin:p) der og!

Dere hadde nok rett ja, selv om jeg faktisk ikke tror heeelt på det enda :hilarious:
Holdt meg hele dag på jobb, og tok 4 ulike tester når jeg kom hjem :D 10-11 DPO
Så rart, ingen symptomer- verken ømme bryst eller murringer :eek:Men jeg er faktisk GRAVID :woot:

Gratulerer så mye!! :happy093

Er så gøy å logge inn her hver morgen for å sjekke om noen har testet :) gratulerer til dere med strek, det er gøy å se!❤ Og håpet er ikke ute før TR har kommet til dere andre som ikke ser streker enda. Er spent på å teste i helgen selv. Selv om jeg burde vente litt lenger sånn egentlig :p er selv maks 6dpo i dag i følge eltester og smerter.

Uff klarte ikke å dy meg og testet igjen i kveld :angelic:

men etter jeg hadde testet og studert den ihjel merket jeg at jeg hadde brukt vanlig test og ikke tidlig test :bored: begge bildene er samme test den første tatt ca tre minutter etter og den andre ca 5 minutter etter. 9DPO kveld, holdt meg fire timer.

Vis vedlegget 367909
Skygge eller strek? :gen113
Tok flere bilder og synes streken bare ble borte

Vis vedlegget 367910
Siden du er 9 DPO tror jeg tidlig babystrek ❤️ Sånn så min ut da jeg var gravid også. Aldri fått skygge uten å være gravid.

God morgen :joyful:

Idag har tempen senket bare 0.1, og fortsatt høy over coverlinen foreløpig heldigvis. Ser fortsatt svak skygge på testen også :wacky: Men tidligere idag kjente jeg sånn litt kraftig krampetrekning nederst mage, og begynte å lure om det er idag egget fester seg faktisk, ikke tidligere?? Er det ikke litt for sent med egg feste 9 dpo?o_O

Den siste bildet her ser dere forskjellen på testene (tidligtesten som er nest øverst) virker mer sterkere enn de andre?:rolleyes: Eller er det vanlig med skygge på tidligtesten? Dumt at jeg ikke har flere av det:hilarious:

Vedlegg

• 9669B75D-CD66-47DF-BACA-4BD336186099.jpeg
    9669B75D-CD66-47DF-BACA-4BD336186099.jpeg
    829,3 KB · Visninger: 95
  • 96707510-115B-412B-82DE-86DB42558E05.jpeg
    96707510-115B-412B-82DE-86DB42558E05.jpeg
    801,2 KB · Visninger: 94
  • D6EDBC4B-68EE-4C9E-95D0-467137780492.jpeg
    D6EDBC4B-68EE-4C9E-95D0-467137780492.jpeg
    695,7 KB · Visninger: 96
Nå begynner jeg å tro jeg er gravid :nailbiting: er dette grei stigning? 10 og 11 dpo :woot:

Vedlegg

• C6A132FB-9B38-461B-8155-9EC008906E8D.jpeg
    C6A132FB-9B38-461B-8155-9EC008906E8D.jpeg
    937,6 KB · Visninger: 119
God morgen :joyful:

Idag har tempen senket bare 0.1, og fortsatt høy over coverlinen foreløpig heldigvis. Ser fortsatt svak skygge på testen også :wacky: Men tidligere idag kjente jeg sånn litt kraftig krampetrekning nederst mage, og begynte å lure om det er idag egget fester seg faktisk, ikke tidligere?? Er det ikke litt for sent med egg feste 9 dpo?o_O

Den siste bildet her ser dere forskjellen på testene (tidligtesten som er nest øverst) virker mer sterkere enn de andre?:rolleyes: Eller er det vanlig med skygge på tidligtesten? Dumt at jeg ikke har flere av det:hilarious:
Hadde kjøpt inn noen flere tidligtester i dag om jeg var deg :)

Back
Topp