⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Nå begynner jeg å tro jeg er gravid :nailbiting: er dette grei stigning? 10 og 11 dpo :woot:
Helt klart! En vinner dette her :D:Heartred Snart må du ta deg en CB, og få den endelige svaret. Gleder meg til å sette deg opp som gravid!:Heartred

Hadde kjøpt inn noen flere tidligtester i dag om jeg var deg :)
Hadde gjerne gjort det, men - siden jeg er 9 dpo så blir det altfor sent, om de kommer i posten om 4-5 dager:hilarious: Men skal kjøpe meg flere tidligtester hvis det ikke gikk denne syklus:Heartred

Dere er så fine :shy: skal se om jeg klarer å skaffe en digital i dag. Tror du den kan slå ut uten morgen urin?
Det er jeg ikke helt sikker på, men godt mulig at det kommer utslag :angelic: Kanskje kjøpe deg pakken med 2 CB i? En idag og evt imorgen hvis den ikke var tydelig.:)

God morgen :joyful:

Idag har tempen senket bare 0.1, og fortsatt høy over coverlinen foreløpig heldigvis. Ser fortsatt svak skygge på testen også :wacky: Men tidligere idag kjente jeg sånn litt kraftig krampetrekning nederst mage, og begynte å lure om det er idag egget fester seg faktisk, ikke tidligere?? Er det ikke litt for sent med egg feste 9 dpo?o_O

Den siste bildet her ser dere forskjellen på testene (tidligtesten som er nest øverst) virker mer sterkere enn de andre?:rolleyes: Eller er det vanlig med skygge på tidligtesten? Dumt at jeg ikke har flere av det:hilarious:

I følge den tabellen jeg posta her i forrige uke, så er gjennomsnitlig dag 9dpo, så absolutt ikke for sent :)
upload_2021-10-8_9-36-7.png

Idag har tempen senket bare 0.1, og fortsatt høy over coverlinen foreløpig heldigvis. Ser fortsatt svak skygge på testen også :wacky: Men tidligere idag kjente jeg sånn litt kraftig krampetrekning nederst mage, og begynte å lure om det er idag egget fester seg faktisk, ikke tidligere?? Er det ikke litt for sent med egg feste 9 dpo?o_O

Den siste bildet her ser dere forskjellen på testene (tidligtesten som er nest øverst) virker mer sterkere enn de andre?:rolleyes: Eller er det vanlig med skygge på tidligtesten? Dumt at jeg ikke har flere av det:hilarious:

Ser absolutt noe:woot: husk at jeg ikke fikk første antydning til strek før 10 dpo (hadde jo gitt opp denne runden). Så spent videre, krysser alt for deg!!:rolleyes::Heartred

Eeeh… nå sjekket jeg testen igjen etter en time (den samme testen), jammen kom det mer skygge syns jeg. Vet den er ikke gyldig etter 5 min. Men burde jo være noe på gang med tanke på det kom en skygge på tidligtesten igår.. o_O

Noen som ser forskjellen og tenker ?? :nailbiting:

Vedlegg

• 9261261F-F549-4ED0-A526-40ACA2EE022F.jpeg
    9261261F-F549-4ED0-A526-40ACA2EE022F.jpeg
    829,3 KB · Visninger: 116
  • 50A935F3-64E2-43FA-8251-95B96E71C651.jpeg
    50A935F3-64E2-43FA-8251-95B96E71C651.jpeg
    740,9 KB · Visninger: 122

Jeg synes jeg ser strek på tidligtesten! :woot:

Dere er så fine :shy: skal se om jeg klarer å skaffe en digital i dag. Tror du den kan slå ut uten morgen urin?
Jeg tror i hvertfall den kan slå ut i løpet av dagen. Her er min makesure test sammen med en digital tatt samtidig da jeg ble gravid med sønnen min :)
1571166186643.jpg

Nå har jeg bestilt tidligtester og noen cb digital som jeg kan ha liggende:p hadde ikke tenkt på at det kunne være lurt å kjøpe:rolleyes: regner med tr kommer før testene da jeg har ikm på onsdag..
Her har nesten alle symptomer forsvunnet, har bare vondt I brystvortene.. testene er blenda, men har ikke flere tidligtester så de vil sikkert ikke gi utslag enda uansett hvis jeg skulle vært gravid.

Veldig gøy å følge med på dere andre da som legger ut testene deres, spennende:joyful:

Nå kom det en del blod på papiret da jeg var på toalettet. Har blødd litt omtrent hver gang jeg har vært på do (nr 2) den siste uka, tydeligvis svært skjøre slimhinner, men dette virka som var litt mer en bare det.. Magen murrer som om TR er rett rundt hjørnet, men det har den jo gjort siden før EL. Får vel bare se det an ila dagen, og håpe på at det var enten bare pga slimhinnene eller evt festeblødning (noe jeg aldri har opplevd før), men det var ganske mye så jeg mista vel enda mer trua nå. Syns TR på 10/11 dpo er alt for tidlig og engster meg over kort lutealfase.. :(

Lurer på om jeg skal bestille en time til gyn for å sjekke at alt er ok, mtp mange år på pilla og alderen min, men jeg fikk jo tydeligvis EL så burde kanskje prøve noen runder til først?

Får trøste meg med at det er første syklus etter pilleslutt og håpe på mer normal syklus neste runde.

Nå kom det en del blod på papiret da jeg var på toalettet. Har blødd litt omtrent hver gang jeg har vært på do (nr 2) den siste uka, tydeligvis svært skjøre slimhinner, men dette virka som var litt mer en bare det.. Magen murrer som om TR er rett rundt hjørnet, men det har den jo gjort siden før EL. Får vel bare se det an ila dagen, og håpe på at det var enten bare pga slimhinnene eller evt festeblødning (noe jeg aldri har opplevd før), men det var ganske mye så jeg mista vel enda mer trua nå. Syns TR på 10/11 dpo er alt for tidlig og engster meg over kort lutealfase.. :(

Lurer på om jeg skal bestille en time til gyn for å sjekke at alt er ok, mtp mange år på pilla og alderen min, men jeg fikk jo tydeligvis EL så burde kanskje prøve noen runder til først?

Får trøste meg med at det er første syklus etter pilleslutt og håpe på mer normal syklus neste runde.
Huff, det er ikke alltid hyggelig å få blod på papiret :banghead: Du får gi det noen dager og se an, men noen ble gravide selv om de spottet litt. Men som du sier, det er første syklus så kan hende kroppen din jobber med å få det riktige på plass så plutselig klaffer det neste måned om du fikk TR nå :Heartred

Back
Topp