Er i sjokk
Herlig! Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i sjokk
Så kjedelig tok du bilde?
nei det gjorde jeg ikke. Men har fler, så kan ta en til å vise
Tusen takk
Nå ble den litt tydeligere her enn da jeg tok digital, men kan bare sammenligne med make sure som ikke er tidligtest
Se der ja, den burde jo ha vært sterkere enn make sure sin.Nå ble den litt tydeligere her enn da jeg tok digital, men kan bare sammenligne med make sure som ikke er tidligtest
Se der ja, den burde jo ha vært sterkere enn make sure sin.
Oii du må være mye mer enn 5dpo?! Testet du etter eggløsning?Nå skjønner jeg lite her, er bare 5DPO
Streken kom fort og før tiden var gått.
Oii du må være mye mer enn 5dpo?! Testet du etter eggløsning?
Mye småstikk på høyre siden i dag.. som svake eggløsningssmerter. Jeg velger å håpe på at det er positivt. Kanskje egget fester seg.. hmm..
Lov å håpe i det minste
Du må jo ha hatt eggløsning tidligereNå skjønner jeg lite her, er bare 5DPO
Streken kom fort og før tiden var gått.
Du må jo ha hatt eggløsning tidligere
Men shit GRATULERER
Takk for info, da vet jeg å ikke bli frustrert for tidlig!Har bare god erfaring med disse selv ikke fått strek om jeg ikke var gravid. Eneste var at at jeg syns ikke de var så sensitive.
Ok, da er jeg ikke i tvil
Jeg ser forskjellEeeh… nå sjekket jeg testen igjen etter en time (den samme testen), jammen kom det mer skygge syns jeg. Vet den er ikke gyldig etter 5 min. Men burde jo være noe på gang med tanke på det kom en skygge på tidligtesten igår..
Noen som ser forskjellen og tenker ??