⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Er det ikke en veeeeldig svak skygge på den? Og det er jo ikke tidligtest?

Ikke tidligtest nei. Jeg glemte jo selvfølgelig å kjøpe, men har bestilt. Regner med tr kommer før testene da:shy: har litt murringer nå, så regner med tr kommer ila dagen eller morgendagen. Forrige syklus kom mensen også før forventet:shifty:

Da jeg ble gravid i juni, tok det fire dager fra første utslag på tidligtest til første utslag på vanlig test. Endte riktig nok med tidlig SA den gang, men likevel… Så hvis det bare er to dager som er gått siden første tidlige test for deg, så tenker jeg det fortsatt er håp :happy:
Har ikke gitt opp helt enda, og det er ikke sikkert det er noe sannhet i det - men positiv test fra 12 dpo og senere har aldri vært positivt for meg.. med sønnen fikk jeg antydning til strek 10 dpo, og de 4 andre gangene jeg har vært gravid har fellesnevneren vært positiv test fra 12 dpo og senere :) (de 4 andre endte i sa/ma/kjemisk)

9 dpo tror jeg (mulig bare 8 siden jeg ikke testet for EL, men vi sier 9). Blenda som forventet :shy:
(Nytt og bedre bilde)

Så at jeg hadde lagt ut et uklart bilde på den første, på dette kan man kanskje ane noe mikroskopisk om man legger til store doser godvilje. Tok bilder med en kålorm på armen, så det var ikke så lett :p
Eller om er bare opphopning av blekk.

one test down, ten to go:happy090

Vedlegg

• 55AE82BF-CF5A-4193-983D-EA20C61C3D2A.jpeg
    55AE82BF-CF5A-4193-983D-EA20C61C3D2A.jpeg
    452,5 KB · Visninger: 112
Testet i går kveld så ikke noe strek.

473FEC89-C2AF-43B1-858B-1341CC1120F6.jpeg

Gadd ikke å teste i dag litt lei fantasy streker så skal prøve å holde meg til mandag :arghh::nailbiting:

lite symptomer i dag men samtidig ingen menssmerter heller så håpet lever fortsatt

Er 11 DPO i dag.

Så at jeg hadde lagt ut et uklart bilde på den første, på dette kan man kanskje ane noe mikroskopisk om man legger til store doser godvilje. Tok bilder med en kålorm på armen, så det var ikke så lett :p
Eller om er bare opphopning av blekk.

one test down, ten to go:happy090

Denne ville jeg tolket veldig optimistisk :woot: de testene der er så vidt skygge på og digital er positiv, så for min del er det siste runde jeg prøver den type test. At det faktisk er en følsomhet på 10 har jeg vansker med å tro:facepalm: prøv en annen test:joyful::happy093.

Her er min dagens temp og tester :joyful:
Tempen gikk ikke nedover så det er ennå håp:angelic:
Derimot testene, ja… - hva skal jeg si:hilarious:
Forfulgt av skygger :hilarious:

Vedlegg

• 5804BE03-05D6-493E-922C-0BF94D100FA3.jpeg
    5804BE03-05D6-493E-922C-0BF94D100FA3.jpeg
    1 MB · Visninger: 111
  • 80E0C456-9337-4692-907E-D40F56FB3B9B.jpeg
    80E0C456-9337-4692-907E-D40F56FB3B9B.jpeg
    700,8 KB · Visninger: 110
  • 6DAA2023-6C45-4243-A638-622762930F57.jpeg
    6DAA2023-6C45-4243-A638-622762930F57.jpeg
    794,3 KB · Visninger: 110
Har vært på apoteket å kjøpt en cb tidligtest.
Planen er å ta den imorgen tidlig, men har veldig lyst til å ta den ikveld.. blir jo bare bortkastet hvis jeg tar den ikveld kanskje:rolleyes:

Er jo bare 9 dpo, men forrige syklus kom tr 10dpo. 3-4 dager for tidlig:confused005

Er 6 dpo og det har kjentes som om mensen skulle komme hele dagen. Har vært endel stikk og press, så jeg håper inderlig at dette ikke er noe jeg innbiller meg!
Var lignende sånn de to forrige gangene jeg ble gravid og (sa og kjemisk), så jeg håper litt :p

Her er min dagens temp og tester :joyful:
Tempen gikk ikke nedover så det er ennå håp:angelic:
Derimot testene, ja… - hva skal jeg si:hilarious:
Forfulgt av skygger :hilarious:
Det er jo veldig positivt at tempen fortsatt er høy! Og babyplan-testen er jo ikke tidligtest, og du er jo bare 10 dpo, så det er jo ikke rart om det ikke slår ut på den! Den blå testen kjenner jeg ikke til, så vet ikke om det er tidligtest eller vanlig test?

Er 6 dpo og det har kjentes som om mensen skulle komme hele dagen. Har vært endel stikk og press, så jeg håper inderlig at dette ikke er noe jeg innbiller meg!
Var lignende sånn de to forrige gangene jeg ble gravid og (sa og kjemisk), så jeg håper litt :p

Så spennende!:happy093

Mye stikk og press her også. Og ligamentsmerter føles det som. Mener jeg hadde det før positiv test i sommer også. Når skal du teste? Jeg troor jeg må ta en tidligtest i morgen. Også 6/7dpo i dag.

Mye stikk og press her også. Og ligamentsmerter føles det som. Mener jeg hadde det før positiv test i sommer også. Når skal du teste? Jeg troor jeg må ta en tidligtest i morgen. Også 6/7dpo i dag.

Jeg og føler mye likt i dag som jeg har følt de to andre gangene, senest i sommer jeg også, så håpet får titte litt fram, og det er jo litt skummelt.
Jeg har ingen tidligtester, men ryker nok på en smell i morgen, selv om jeg hadde håpet å klare å vente til mandag ihvertfall :rolleyes:

Jeg og føler mye likt i dag som jeg har følt de to andre gangene, senest i sommer jeg også, så håpet får titte litt fram, og det er jo litt skummelt.
Jeg har ingen tidligtester, men ryker nok på en smell i morgen, selv om jeg hadde håpet å klare å vente til mandag ihvertfall :rolleyes:
Sant, spent på om vi se noe på tester i morgen! :happy:Det må jo være noe i disse symptomene vi kjenner på.

Sant, spent på om vi se noe på tester i morgen! :happy:Det må jo være noe i disse symptomene vi kjenner på.

Ja, håper du tester i morgen da! Jeg og gjør nok det, selv om jeg bare har vanlige, så man ser nok ikke noe som helst der!
Åh ja, håper på det! Gøy at vi er likt i løypa og da. Krysser fingrene :happy:

Ja, håper du tester i morgen da! Jeg og gjør nok det, selv om jeg bare har vanlige, så man ser nok ikke noe som helst der!
Åh ja, håper på det! Gøy at vi er likt i løypa og da. Krysser fingrene :happy:
Ja da har jeg holdt meg lenge nok syns jeg :rolleyes: så blir nok en test i morgen ja. :):)

Det er jo veldig positivt at tempen fortsatt er høy! Og babyplan-testen er jo ikke tidligtest, og du er jo bare 10 dpo, så det er jo ikke rart om det ikke slår ut på den! Den blå testen kjenner jeg ikke til, så vet ikke om det er tidligtest eller vanlig test?
Sant,10 dpo er fortsatt tidlig.:hilarious:
Jeg er veldig optimist nå pga tempen :angelic:

Måtte den holde seg høøøøy:hilarious:

Den blå testen er MakeSure sitt, og er vanlig test.:)

Slenger med med her :) Sluttet på prevensjon i februar, men fortsatt meget ustabile sykluser som skal undersøkes videre om en mnd.:happy:
Men tok denne testen i ettermiddag, IKM rundt 16.oktober. Rsfu stav(Åpnet den for å se bedre-hehe). Fortsatt tidlig og har erfaring med skygge på strimmeltestene til rsfu, men lite erfaring med denne testen. Noen som ser noe? Kom ikke noe umiddelbart, la den fra meg og når jeg så igjen så var det en svak strek/skygge?
20211009_190550.jpg

Slenger med med her :) Sluttet på prevensjon i februar, men fortsatt meget ustabile sykluser som skal undersøkes videre om en mnd.:happy:
Men tok denne testen i ettermiddag, IKM rundt 16.oktober. Rsfu stav(Åpnet den for å se bedre-hehe). Fortsatt tidlig og har erfaring med skygge på strimmeltestene til rsfu, men lite erfaring med denne testen. Noen som ser noe? Kom ikke noe umiddelbart, la den fra meg og når jeg så igjen så var det en svak strek/skygge?
Vis vedlegget 368103
Er nok babystrek tenker jeg :D Men har lest at mange opplevde sterke som din strek uten å være gravide :sorry: RFSU er ikke den beste :rolleyes: Kanskje ta deg en annen g-test og se om det kommer utslag også?:D Håper for deg:Heartred

Vis vedlegget 368103

Jeg testa positivt på denne før:joyful: og det stemte

Back
Topp