⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Spennende med så mange streker der ute! Er jo kommet nye positive tester hver gang jeg logger meg inn her jo :joyful:

Selv skjønner jeg ingenting her nå. Blødninga tidligere i dag ga seg med en gang og gikk over til kun litt brunt på papiret om jeg tørker godt inni der (sorry for detaljer :hilarious:)! Har fortsatt egentlig mista trua på denne runden, men venter litt med å sette meg på TR til jeg ser om det kommer mer :wtf: Håper den lar vente på seg noen dager til (og helst uteblir helt!), for jeg blir litt stressa for om lutealfasen min er for kort..

Tappen er knallhard, og ganske langt nede. Syns den kjennes åpen ut, men det har jeg i grunn syntes hver gang jeg har tafsa på den. Muligens pga 2 fødsler? Den skal visstnok være hard og ligge lavt både etter EL, ved tidlig svangerskap, og rett før mensen - så ble ikke så mye klokere der.:dontknow

Spent på temperaturen i morra!

Spennende med så mange streker der ute! Er jo kommet nye positive tester hver gang jeg logger meg inn her jo :joyful:

Selv skjønner jeg ingenting her nå. Blødninga tidligere i dag ga seg med en gang og gikk over til kun litt brunt på papiret om jeg tørker godt inni der (sorry for detaljer :hilarious:)! Har fortsatt egentlig mista trua på denne runden, men venter litt med å sette meg på TR til jeg ser om det kommer mer :wtf: Håper den lar vente på seg noen dager til (og helst uteblir helt!), for jeg blir litt stressa for om lutealfasen min er for kort..

Tappen er knallhard, og ganske langt nede. Syns den kjennes åpen ut, men det har jeg i grunn syntes hver gang jeg har tafsa på den. Muligens pga 2 fødsler? Den skal visstnok være hard og ligge lavt både etter EL, ved tidlig svangerskap, og rett før mensen - så ble ikke så mye klokere der.:dontknow

Spent på temperaturen i morra!
Har lest at tappen ikke er helt lukket om man har født før, så kan være derfor. Men det er jo lovende om det var bare lite brunt på papiret og så om stopper helt opp! :angelic: Håper for deg:Heartred

Nå er testene i hus, alle som en. 10 tidlig og en digi. 8 dpo nå, gidder ikke teste i kveld. Svir av første imorgen, men om det skulle dukke opp noe, tror jeg ikke jeg kan se antydning før søndag.
Fortsatt stikking og murring/tyngdefølelse i magen :shy:

Murrer i korsrygg og litt rosa på papiret, negative tester, regner med håpet er ute for denne PP :wacky::wtf:

7 dpo. I dag har jeg masse sug i magen, som når man kjører berg-og-dal-bane. Kjente det samme sist jeg var gravid, før testene slo ut. Litt i forrige syklus også da, men ikke like mye. Spennende.

7 dpo. I dag har jeg masse sug i magen, som når man kjører berg-og-dal-bane. Kjente det samme sist jeg var gravid, før testene slo ut. Litt i forrige syklus også da, men ikke like mye. Spennende.
Kjenner på litt det samme, noe føles annerledes. Litt som jeg ble gravid sist. Krysser fingrene!

Så kjekt å se flere positive tester her!! :)

11 dpo her og bare blenda tester :p så jeg satser på sent juli barn istedet :)

Men alt håp er jo ikke ute før tr kommer, tross alt :D

Samme her :( Vi får hoppe inn i ny ikm-gruppe sammen:p

God morgen dere!
Tror jeg ble lurt av den tidligtesten for to dager siden, for her skjer det ingenting :shifty: tenker om det var noe hadde det vistes på vanlige tester nå. i tillegg har kroppen begynt å ha ømhet på nøyaktig samme sted som når jeg får positiv test, synes det er så dårlig gjort! :rolleyes: 10/11 dpo.
9B563C43-2301-4371-B716-1E3831E81CFE.jpeg

God morgen dere!
Tror jeg ble lurt av den tidligtesten for to dager siden, for her skjer det ingenting :shifty: tenker om det var noe hadde det vistes på vanlige tester nå. i tillegg har kroppen begynt å ha ømhet på nøyaktig samme sted som når jeg får positiv test, synes det er så dårlig gjort! :rolleyes: 10/11 dpo.
Vis vedlegget 368035
Men er det ikke en skygge der? :rolleyes:

12dpo, har ikke merket noe mer til blødning og temperaturen er fortsatt høy :confused005 Lurer litt på om jeg skal ta en test igjen i dag eller om jeg skal vente og se til i morgen. Har uansett vært på do så blir ikke morgenurin..

Vedlegg

• Screenshot_20211009-085234~2.png
    Screenshot_20211009-085234~2.png
    102 KB · Visninger: 46
9 dpo tror jeg (mulig bare 8 siden jeg ikke testet for EL, men vi sier 9). Blenda som forventet :shy:
(Nytt og bedre bilde)

Vedlegg

• 4E6B28B6-60CE-4746-AF84-D30E14B26BD9.jpeg
    4E6B28B6-60CE-4746-AF84-D30E14B26BD9.jpeg
    452,5 KB · Visninger: 52
Last edited:
God morgen dere!
Vis vedlegget 368035
Da jeg ble gravid i juni, tok det fire dager fra første utslag på tidligtest til første utslag på vanlig test. Endte riktig nok med tidlig SA den gang, men likevel… Så hvis det bare er to dager som er gått siden første tidlige test for deg, så tenker jeg det fortsatt er håp :happy:

Back
Topp