Ok, da er jeg ikke i tvil
Gratulerer så mye! Når blir termin ca?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da er jeg ikke i tvil
Gratulerer så mye!!Ok, da er jeg ikke i tvil
Det var dumt!TR her
Takk for det, og hyggelig at du vil følge med!
Jeg ser forskjell
blir spennende å følge med neste dagene
Har lest at tappen ikke er helt lukket om man har født før, så kan være derfor. Men det er jo lovende om det var bare lite brunt på papiret og så om stopper helt opp! Håper for degSpennende med så mange streker der ute! Er jo kommet nye positive tester hver gang jeg logger meg inn her jo
Selv skjønner jeg ingenting her nå. Blødninga tidligere i dag ga seg med en gang og gikk over til kun litt brunt på papiret om jeg tørker godt inni der (sorry for detaljer )! Har fortsatt egentlig mista trua på denne runden, men venter litt med å sette meg på TR til jeg ser om det kommer mer Håper den lar vente på seg noen dager til (og helst uteblir helt!), for jeg blir litt stressa for om lutealfasen min er for kort..
Tappen er knallhard, og ganske langt nede. Syns den kjennes åpen ut, men det har jeg i grunn syntes hver gang jeg har tafsa på den. Muligens pga 2 fødsler? Den skal visstnok være hard og ligge lavt både etter EL, ved tidlig svangerskap, og rett før mensen - så ble ikke så mye klokere der.
Spent på temperaturen i morra!
Gratulerer så mye! Når blir termin ca?
Gratulerer så mye!!
Dette var vanvittig tidlig! Må hatt EL tidligere enn forventa
Skal jeg sette deg som gravid?
Kjenner på litt det samme, noe føles annerledes. Litt som jeg ble gravid sist. Krysser fingrene!7 dpo. I dag har jeg masse sug i magen, som når man kjører berg-og-dal-bane. Kjente det samme sist jeg var gravid, før testene slo ut. Litt i forrige syklus også da, men ikke like mye. Spennende.
Så kjekt å se flere positive tester her!!
11 dpo her og bare blenda tester så jeg satser på sent juli barn istedet
Men alt håp er jo ikke ute før tr kommer, tross alt
Men er det ikke en skygge der?God morgen dere!
Tror jeg ble lurt av den tidligtesten for to dager siden, for her skjer det ingenting tenker om det var noe hadde det vistes på vanlige tester nå. i tillegg har kroppen begynt å ha ømhet på nøyaktig samme sted som når jeg får positiv test, synes det er så dårlig gjort! 10/11 dpo.
Vis vedlegget 368035
Ser ingenting, og jeg ser vanligvis skygger på _alle_ tesyene mineMen er det ikke en skygge der?
Da jeg ble gravid i juni, tok det fire dager fra første utslag på tidligtest til første utslag på vanlig test. Endte riktig nok med tidlig SA den gang, men likevel… Så hvis det bare er to dager som er gått siden første tidlige test for deg, så tenker jeg det fortsatt er håpGod morgen dere!
Tror jeg ble lurt av den tidligtesten for to dager siden, for her skjer det ingenting tenker om det var noe hadde det vistes på vanlige tester nå. i tillegg har kroppen begynt å ha ømhet på nøyaktig samme sted som når jeg får positiv test, synes det er så dårlig gjort! 10/11 dpo.
Vis vedlegget 368035
Er det ikke en veeeeldig svak skygge på den? Og det er jo ikke tidligtest?9 dpo og fortsatt blenda