⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Og der var puppene like ømme som de har vært tidligere i uka og forrige uke :wideyed: Syns også ting lukter litt annerledes...håndduken min (ny i går) lukta helt forferdelig i morres syns jeg, og det gjorde kroppen også etter å ha tørka den med håndduken :hilarious: Måtte ha på litt parfyme for jeg følte at jeg lukta så fælt, og jeg går aldri med parfyme til vanlig!

Blir gal av denne evige symptomjakten, til tross for at jeg prøver å la være å tenke på muligheten for graviditet..
Har det på akkurat lik måte som deg :woot: Kan jo bli gal av denne kroppen! Er opptatt hver dag nå. Men allikevel var det som om puppene mine brant igår! Ikke så øm idag. Så ikke godt å si. :nailbiting:

Blah! Negativ 8dpo:( Bare skygge…
Kjente jeg ga opp…

Negativ 9 dpo. Så jeg har egentlig gitt opp denne runden, så får det heller skje et mirakel:shy:
Men det positive er at jeg skal ta blodprøver fra starten av syklus og rundt dag 22 (selv om jeg vet disse er ok) tok samme prøver tidligere i år hos en privat gyn. Så skal mannen undersøkes om tre uker. Den offentlige gynekologen sa at; jeg bare henviser fort til assistert befruktning. Ikke vits å prøver masse tabletter hvis alt ser ok ut, men kunne evt får prøve det mens vi venter på assistert. Så det skjer heldigvis noe i positiv retning :happy:

Stikker/murrer skikkelig i magen i ettermiddag :nailbiting: kjenner testetrangen sniker seg innpå her nå, men jeg orker ikke bruke penger på tester :hilarious:

Hva tenker dere om disse? Er CB ultra early test, tatt mellom 6-8 dpo

Vedlegg

• C657CA1E-01FD-4A89-A787-F91C70102D77.png
    C657CA1E-01FD-4A89-A787-F91C70102D77.png
    2,3 MB · Visninger: 105
  • 036E66E0-89FB-41AB-9C5D-0BE822DF3B12.jpeg
    036E66E0-89FB-41AB-9C5D-0BE822DF3B12.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 103
Hva tenker dere om disse? Er CB ultra early test, tatt mellom 6-8 dpo
Denne her ser ganske blå ut, og burde være en begynnende babystrek! Ser lovende ut :woot: Ta en ny ikveld etter å ha holdt deg i fire timer, eller evt imorgen tidlig :Heartred

2 dpo og har hatt en merkelig tyngdefølelse pluss litt øm på høyre side av livmor :rolleyes: Håper det kan være starten på noe. Ikke antydning til strek på el test i går kveld, så regner med el er forbi :happy:

7/8 dpo idag, hadde tenkt å holde meg unna testing til fredag (9/10 dpo), men så kom jeg på at jeg har en tidligtest :hilarious: såå den ryker sikkert i morgentidlig :joyful:

Dere altså :love017 Jeg tør ikke håpe på noe, men må si det gjør godt at dere har trua :))
Testet med rfsu tidlig test i kveld, og den er blendahvit.. kan det være testen? Noen som erfaring med så «tydelige» skyggestreker på cb ultra early?

Last edited:
Jeg har en litt rar følelse i livmora, ikke vanlige mensmurringer, men andre murringer:laughing002 puppene er ømme og brystvortene er vonde og har masse utflod. Tørr ikke å håpe for mye, meen hvem vet hva som foregår:excited001 er 6 dpo så er kanskje litt tidlig med symptomer enda, men so what?!:cool05

Dere altså :love017 Jeg tør ikke håpe på noe, men må si det gjør godt at dere har trua :))
Testet med rfsu tidlig test i kveld, og den er blendahvit.. kan det være testen? Noen som erfaring med så «tydelige» skyggestreker på cb ultra early?

Hatt positivt resultat , men testen var defekt, cb rask deteksjon :)

Kjenner på maaaaange symptomer, men alle disse kan fint komme fra wild yammen. Skal klare å holde meg til Mandag med test (14 dpo) Skalskalskal

Nei nei nei, det må du ikke. Jeg har aldri testet positivt så tidlig, og jeg har vært gravid tre ganger.

Takk! Vet jo at veldig få får positiv test så tidlig, men fikk liksom litt følelsen av at denne PP ble lik alle de andre (hvor jeg ikke er gravid).. Murrer og stikker, samt «skjer noe» i puppene, det er egentlig veldig uvanlig for meg, men var sånn sist mnd og var ikke gravid da :wideyed: Men jeg får gi det et par dager :p

Last edited:
Har svært ømme pupper, den ene er nesten vond. Ellers vanskelig å skille gr forkjølelse :yuck::D husker fra sist at pms symptomer og preggo symptomer var kliss like, men at kaffe smakte skit dog luktet godt. Testen fra igår til monitor så lovende ut, men er monitoren som skal tyde den og ikke jeg, så den er kjip:happy: ekstremt trøtt. Blir innkjøp av noen cb tester idag, så teste utover uken .

Hva med deg?:)
Sorry sent svar! Kjenner ikke så mye til monitor, men at resultatet ser lovende ut, selv om det ikke blir tolket slik, kan det vel bety at noe kan være på gang? :happy: Jeg tenker jeg skal teste på lørdag (10dpo), egentlig bare fordi jeg vil drikke et par glass vin med god samvittighet:hilarious: Har veldig lite troa nå kjenner jeg.. tipper kroppen må hente seg mer inn etter pilleslutt og vaksine:dead:

Back
Topp