Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!! Har ingen erfaring med monitorpinnerJippi
Jeg begynte allerede igår men brukte disse monitor pinnene i påvente av andre g tester. De skal man egt ikke lese av, men det er jo streeek.
Hva med deg,
8dpo og svidde av en tidligtest nå, den var så blenda man kan få det..
Jeg vet det er tidlig, men med tanke på alle symptomene jeg har må jeg si jeg nesten hadde forventet en liten skygge hvertfall! Kjenner igjen symptomer fra tidligere svangerskap
Hadde bare én tidligtest, så nå venter jeg til fredag tenker jeg før jeg tar en test til.
Natt til i går drømte jeg at jeg hadde fått en baby og satt og ammet, mens i natt drømte jeg at mannen fikk påvist dårlige svømmere Denne dpo-tida er helt ødeleggende! Hvorfor skal kroppen pine meg med alle disse symptomene hvis jeg ikke er gravid? Nei dette var demotiverende..
Det er progesteronet som naturlig øker i kroppen som gir symptomer som ligner på graviditetssymptomer murringer, stikkinger, vonde pupper, utflod, kvalme osv. sier ikke at du ikke er gravid, for det er tidlig enda, men med 30 PP’er har jeg erfart forskjellig. Det er ikke sikkert egget har festet seg enda, mener å ha hørt at 9 dpo er gjennomsnittet for at egget fester seg8dpo og svidde av en tidligtest nå, den var så blenda man kan få det..
Jeg vet det er tidlig, men med tanke på alle symptomene jeg har må jeg si jeg nesten hadde forventet en liten skygge hvertfall! Kjenner igjen symptomer fra tidligere svangerskap
Hadde bare én tidligtest, så nå venter jeg til fredag tenker jeg før jeg tar en test til.
Natt til i går drømte jeg at jeg hadde fått en baby og satt og ammet, mens i natt drømte jeg at mannen fikk påvist dårlige svømmere Denne dpo-tida er helt ødeleggende! Hvorfor skal kroppen pine meg med alle disse symptomene hvis jeg ikke er gravid? Nei dette var demotiverende..
Det er progesteronet som naturlig øker i kroppen som gir symptomer som ligner på graviditetssymptomer murringer, stikkinger, vonde pupper, utflod, kvalme osv. sier ikke at du ikke er gravid, for det er tidlig enda, men med 30 PP’er har jeg erfart forskjellig. Det er ikke sikkert egget har festet seg enda, mener å ha hørt at 9 dpo er gjennomsnittet for at egget fester seg
Håper du får to streker snart!
Veldig rart ja! Men man legger kanskje ikke like godt til alle symptomene når man ikke prøver.. jeg prøver i allefall å la være å kjenne etter, men er jo umulig har så mange ganger vært sikker på spire på grunn av masse symptomer, men som ikke har vært tilfelleTakk for svar! Ja, det er jo logisk i grunn, men rart at jeg ikke har merket noe til dette i perioder der jeg har vært singel og ikke gått på hormonprevensjon liksom. Er jo noen år siden, men jeg kan virkelig ikke huske noe sånt. Er det naturlig at kvinnekroppen skal ha ei uke med mensen (smerter/ubehag), ei bra uke og deretter graviditetssymptomer pga progesteron frem til neste mens liksom? Eller var jeg bare ikke like flink til å tenke over symptomer og tolke kroppens signaler? Jeg misunner virkelig menn som slipper dette syklusgreiene altså!
Jeg må si jeg har utrolig stor respekt og er veldig ydmyk ovenfor dere her inne som har vært aktive prøvere over en lengre periode, og likevel tar dere tid til å svare og "trøste" slike som meg som er ny på forumet og ikke starter prøvinga før nå og sutrer over negativ test 8dpo i første prøveperiode.. Dere har sikkert opplevd mye forskjellig av symptomer osv i dpo (som du selv påpeker!) Jeg må jo innrømme at siden spirene har festa seg på første forsøk alle gangene jeg har vært gravid tidligere (inkl en MA), så ligger det vel en slags forventning om at det skal gå fort denne gangen også - men jeg har jo blitt en del år eldre og med ny mann, så jeg burde vel prøve å ikke sammenligne med tidligere prøveperioder sånn alt for mye.
Håper virkelig dette er måneden der det klaffer for alle her inne!
Spennende!! Har ingen erfaring med monitorpinner
Håper på å holde ut til fredag, 10 dpo sålangt tror jeg at jeg greier det, kjenner ikke på testetrangen enda tror det handler litt om at jeg er litt usikker på el, jeg tror jo tidligere enn premom og aksjeleggingen stoppet dagen før antatt el (med mindre jeg bare har glemt å registrere aksjer, har så dårlig hukommelse ) skal jo i teorien holde men er ikke så optimistisk
Jeg titter så vidt der inne nå, men om det klaffer nå blir jeg nok der hele tiden liksom Men blir spennende til søndag da, vet jo aldri, veldig få som får strek 6 / 7 DPOFlere enn meg som stadig sniker inne på termingrupper? Blir termin i slutten av juni om det nå klaffer denne pp måtte denne uka gå raskt. Tester til søndag 7dpo tenkte jeg, selv om jeg vet det kan være for tidlig. Men da har jeg holdt meg lenge nok syns jeg hehe
Hehe ja sant, neida vet det er få som får strek da burde holde meg lenger, men tviler på meg selv med siste sønnen min kunne jeg skimte noe på tidligtest fra 8 / 9 dpo.Jeg titter så vidt der inne nå, men om det klaffer nå blir jeg nok der hele tiden liksom Men blir spennende til søndag da, vet jo aldri, veldig få som får strek 6 / 7 DPO
Årh, hadde bestemt meg for å gi litt F denne runden, prøve å tenke at det nok ikke går nå heller.. Meeen så er det dette håpet som alltid stiger i takt med antall dpo da Klarer ikke å la være å tenke optimistisk innimellom selv om jeg sikkert bør stålsette meg for nok en nedtur. Dette tok plutselig en god del lengre tid enn vi hadde trodd, selv om vi fortsatt er godt innenfor normalen (PP7) Flere med meg?
2 dpo bare og sååå utålmodig da haha ..
Festedipp 5 DPO kanskje?7dpo! Stigende temp igjen i dag! Syns liksom jeg våkner hver morgen uten symptomer, men så kommer de liksom snikende ila dagen. Puppene har meldt seg allerede, og kjenner litt lett murring i livmorområdet. Som sambo sa i går, det må jo være alt for tidlig? Så jeg klarer ikke la være å tenke at det er ønsketanker og placebosymptomer, samtidig har jeg en sånn grunnleggende følelse av at det klaffet. Får vente tre dager så skal jeg svi av en test! Kanskje to dager
Er det RFSU sine? I så fall ville jeg nesten tenkt at det var peak. Fikk aldri positiv test på den selv om jeg ble gravid (sjekk dagboken min hvis du er interessert, ble gravid sist rundt side 14).Noen tanker her? Fikk forhåpninger i går når testene steg, men i dag er de gått ned igjen. Ingen peak i Premom… Hadde skikkelige el smerter i går kveld