⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Tid for mer selvpining :dead: er dette tidenes skygge?:bag:

Vedlegg

• 44441E9E-6F05-4FDE-A9EB-E670D0E7B2FA.jpeg
    44441E9E-6F05-4FDE-A9EB-E670D0E7B2FA.jpeg
    775,7 KB · Visninger: 116
Testegalskapen er i gang!:dead: 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette:smiley-ashamed004

Jeg testa også i dag 6dpo…:p Holde meg til minst 10 dpo liksom :wacky:

Jeg er redd for at jeg kommer til å ryke på en tidligtest i morra (8dpo) jeg altså, herregud så vanskelig å vente! :wacky:
Hehe, jeg ryker av første test imorgen :D

Tid for mer selvpining :dead: er dette tidenes skygge?:bag:

Kan skimte en antydning til skygge! Ofte ser jo du mer i virkeligheten enn man kan fange på bilde, så det virker jo lovende! :nailbiting: 6dpo i dag?

Er nå 4dpo og kjenner litt murringer nå:bored: Hva kan det være? Syns denne syklusen har vært litt rar da jeg ikke har hatt el slim, noe det bruker å være rikelig av til vanlig.. men hadde el smerter som vanlig da..
Har ikke helt troa:shifty:
håper bare tr kommer fort så vi kan starte på nytt
:rolleyes::confused005

7 dpo, så altfor tidlig å teste i det hele tatt:banghead: men klarer jo ikke å la være :angelic::arghh:
Det er VELDIG lovende, til å være 7 DPO :eek:
Såpass sterk at du kanskje venter tvillinger :hilarious:

7 dpo, så altfor tidlig å teste i det hele tatt:banghead: men klarer jo ikke å la være :angelic::arghh:

Sniker:) Jeg fikk også super svak strek 7 dpo på 25 mIU, den utviklet seg til babystrek og er nå snart 12 uker❤️ Håper dette er babystrek❤️

(det er bare en:hilarious:)

Om testene fortsatt viser negativ noen dager til vil det vel kanskje si at de var positive når den viste 0,68? Da er jeg 1 dpo i dag, eller i morgen? :wideyed::angelic:
Nå ser jeg du fikk redigert. Så tenker du kanskje er 1 dpo imorgen og eggløsning idag? :D Bare å kaste seg i høyet xsmile5

Den følelsen når en venninne skriver at hun i natt drømte at jeg var gravid... :dummy::dummy1::hilarious:

*HÅPER HUN ER SANNDRØMT* :nailbiting: :hilarious:

Murrer i pupper, rygg og foran og egentlig overalt, litt slim og mye utflod. Men stoler ikke 1 sekund på denne kroppen etter disse månedene. Kan være wild yam bivirkninger :D

Noen som ser noe på disse? Har utviklet streksyn. Føler at disse gir skygger pga tidligere erfaring.

ikke redigert, bare tatt i forskjellig lys. Sorry at de ble tatt hver sin vei :hilarious: tatt på utvannet kveldsurin.

AD53CC5A-6590-4FBA-A714-5CDF1F5FAAA9.jpeg
C45A7254-DFE4-4FC0-9C9B-BF5A49FC9029.jpeg

Den følelsen når en venninne skriver at hun i natt drømte at jeg var gravid... :dummy::dummy1::hilarious:

*HÅPER HUN ER SANNDRØMT* :nailbiting: :hilarious:

Murrer i pupper, rygg og foran og egentlig overalt, litt slim og mye utflod. Men stoler ikke 1 sekund på denne kroppen etter disse månedene. Kan være wild yam bivirkninger :D

Dattern min på 2 år gjorde yoga "downward dog" opp og ned et par ganger når jeg hentet henne i bhg her om dagen. Så sier den ene bhgtanta (som er fra utlandet) at i hennes kultur betyr det at det kommer et søsken.
Og jeg tenkte bare "jaaaaaa, pliiiiiz"

7dpo. Mye symptomer. Men og første pp med wild yam, så kan bare være bivirkninger :facepalm:o_O

Hvorfor blir man så påvirka av alle andres tester og det er farlig å være her i forumet!! :smiley-angry026:laughing001

:stop Kunne ikke dy meg selv heller, og svidde av en test nå ikveld, spesielt etter mine tanker om EL-slim :sick009

5 DPO bare og helt nytteløst :dontknow Fooor tidlig :hilarious:
MEN, skyggestrek var der. Så nå piner jeg enda mer :hilarious:

Vedlegg

• 6DF912DA-73B9-4B10-A654-380FA4EADB79.jpeg
    6DF912DA-73B9-4B10-A654-380FA4EADB79.jpeg
    414,3 KB · Visninger: 98
Back
Topp