Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testegalskapen er i gang! 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette
Hehe, jeg ryker av første test imorgenJeg er redd for at jeg kommer til å ryke på en tidligtest i morra (8dpo) jeg altså, herregud så vanskelig å vente!
Tid for mer selvpining er dette tidenes skygge?
Kan ikke være en skyggeTid for mer selvpining er dette tidenes skygge?
Kan skimte en antydning til skygge! Ofte ser jo du mer i virkeligheten enn man kan fange på bilde, så det virker jo lovende! 6dpo i dag?
Kan ikke være en skygge
Begynnelsen på babystrek dette her mener jeg!
Det er VELDIG lovende, til å være 7 DPO7 dpo, så altfor tidlig å teste i det hele tatt men klarer jo ikke å la være
7 dpo, så altfor tidlig å teste i det hele tatt men klarer jo ikke å la være
7 dpo, så altfor tidlig å teste i det hele tatt men klarer jo ikke å la være
Det er VELDIG lovende, til å være 7 DPO
Såpass sterk at du kanskje venter tvillinger
Nå ser jeg du fikk redigert. Så tenker du kanskje er 1 dpo imorgen og eggløsning idag? Bare å kaste seg i høyetOm testene fortsatt viser negativ noen dager til vil det vel kanskje si at de var positive når den viste 0,68? Da er jeg 1 dpo i dag, eller i morgen?
Altså håper håper du får strek imorgen også Ser den godt!Tid for mer selvpining er dette tidenes skygge?
Noen som ser noe på disse? Har utviklet streksyn. Føler at disse gir skygger pga tidligere erfaring.
ikke redigert, bare tatt i forskjellig lys. Sorry at de ble tatt hver sin vei tatt på utvannet kveldsurin.
Vis vedlegget 367651 Vis vedlegget 367652
Kan se svak strek herNoen som ser noe på disse? Har utviklet streksyn. Føler at disse gir skygger pga tidligere erfaring.
ikke redigert, bare tatt i forskjellig lys. Sorry at de ble tatt hver sin vei tatt på utvannet kveldsurin.
Vis vedlegget 367651 Vis vedlegget 367652
Den følelsen når en venninne skriver at hun i natt drømte at jeg var gravid...
*HÅPER HUN ER SANNDRØMT*
Murrer i pupper, rygg og foran og egentlig overalt, litt slim og mye utflod. Men stoler ikke 1 sekund på denne kroppen etter disse månedene. Kan være wild yam bivirkninger