⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Testegalskapen er i gang!:dead: 6 dpo og altfor tidlig pluss lite aksjer pga sykdom, så hvorfor gjør jeg dette:smiley-ashamed004

Tror den er positiv jeg, i alle fall til å bare være 6 dpo? Legger ved min test på 9DPO fra forrige baby, den er såvidt sterkere! ❤️
Krysser fingre for deg!

Vedlegg

• AF0DF5FE-862A-4104-847C-A779275F3467.jpeg
    AF0DF5FE-862A-4104-847C-A779275F3467.jpeg
    814 KB · Visninger: 85
Kjenner på det samme! Første pp etter pilleslutt da, så vet ikke helt hvordan det føles ut vanligvis..
Spennende! Er selv på tredje syklus etter forrige baby, men hadde ikke denne følelsen på de to første. Da var det murring rundt eggløsning, ferdig og mens to uker senere. Brukte kondom da, det ble glemt nå, så her er det litt skrekkblandet fryd.

Tror den er positiv jeg, i alle fall til å bare være 6 dpo? Legger ved min test på 9DPO fra forrige baby, den er såvidt sterkere! ❤️
Krysser fingre for deg!

Takk:angelic: har hatt liknende tidligere, så derfor er jeg foreløpig ikke så optimist. Men vi får se:angelic:

Fikk akutt lyst å svi av en test her også når jeg ser flere er i gang :joyful: Har lovet meg selv å vente til 10dpo, så spørs det om jeg klarer å holde meg:hilarious:

Syns også jeg ser en svak strek btw Morell!

Skulle gjort det samme, så fornuftig :shy: men sånn er det når man har testene så lett tilgjengelig :dead:

6 dpo - tunge pupper og murring i noen dager. Usikker på om det kanskje bare er bivirkninger av wild yammen jeg har prøvd. Trøtt. (Men det er jeg om dagen uansett)

EL kom 2 dager for sent denne gangen :cool:
Så plutselig ble 3DPO til 1 DPO o_O
Blir spenndene å se med TR da gitt..

Holdt på å flippe... tok bare en EL test fordi jeg fikk så akutt smerter i magen..
Å hva gir du meg! Positiv.. Å jeg som var på vei ut døra da gitt!

Typisk :joyful: føler jeg på en måte forholder meg til to ikm datoer, det er jo bare teit:rolleyes:

Fortsatt høy, 5 DPO! :nailbiting::nailbiting:
Jeg syns denne grafen er spennende nå :joyful:

Vedlegg

• 4856B134-6001-47DD-9FCF-69C55197834C.jpeg
    4856B134-6001-47DD-9FCF-69C55197834C.jpeg
    842,4 KB · Visninger: 56
Klikket hjem én digital graviditetstest i natt. Forrige gang jeg fikk positiv test var 10DPO, tilsvarende neste mandag. Blir en lang uke om jeg skal gå og tolke alle symptomer fram til da :smiley-angry026
Krysser fingre for at tiden går fort for alle som venter! ❤️

Fortsatt høy, 5 DPO! :nailbiting::nailbiting:
Jeg syns denne grafen er spennende nå :joyful:

Spennende graf ja! Blir lange dager til testekjøret :hilarious:

Klikket hjem én digital graviditetstest i natt. Forrige gang jeg fikk positiv test var 10DPO, tilsvarende neste mandag. Blir en lang uke om jeg skal gå og tolke alle symptomer fram til da :smiley-angry026
Krysser fingre for at tiden går fort for alle som venter! ❤️

Ja tida går saaaaakte! Fikk du positiv digital test 10dpo? Jeg har to digitale liggende her også!

7dpo! Stigende temp igjen i dag! Syns liksom jeg våkner hver morgen uten symptomer, men så kommer de liksom snikende ila dagen. Puppene har meldt seg allerede, og kjenner litt lett murring i livmorområdet. Som sambo sa i går, det må jo være alt for tidlig? Så jeg klarer ikke la være å tenke at det er ønsketanker og placebosymptomer, samtidig har jeg en sånn grunnleggende følelse av at det klaffet. Får vente tre dager så skal jeg svi av en test! Kanskje to dager :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211004-090111~2.png
    Screenshot_20211004-090111~2.png
    105,3 KB · Visninger: 48
Spennende graf ja! Blir lange dager til testekjøret :hilarious:
Enig med deg!:hilarious::hilarious: Imorgen begynner jeg til å ta første test :hilarious: Ikke vits, men kan ikke noe for det:angelic:
7dpo! Stigende temp igjen i dag! Syns liksom jeg våkner hver morgen uten symptomer, men så kommer de liksom snikende ila dagen. Puppene har meldt seg allerede, og kjenner litt lett murring i livmorområdet. Som sambo sa i går, det må jo være alt for tidlig? Så jeg klarer ikke la være å tenke at det er ønsketanker og placebosymptomer, samtidig har jeg en sånn grunnleggende følelse av at det klaffet. Får vente tre dager så skal jeg svi av en test! Kanskje to dager :hilarious:
Spennende! Liker at tempen din gikk opp!! :joyful::joyful:

Føles som jeg er i feil gruppe, siden jeg ikke har fått el engang enda :wacky:

Back
Topp