⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Spennende! Men ja som du sier, er jo tidlig ennå. Var noen her som hadde et bilde/link til når egget vanligvis fester seg, mulig jeg fant det i ei annen IKM-gruppe. Men mener rundt 7dpo er vanligst, men kan visst skje helt frem til 12 dpo så da vil jeg tro det kan feste seg før 7dpo også!

Velkommen! Digg med klarsignal fra gyn da :D Jeg hadde EL enten mandag eller tirsdag, men merka minimalt til slim så jeg kunne ikke brukt kun det som utgangspunkt :) Krysser fingrene for at fler eltester kommer i dag!

Ser ut til at det muligens var et mildt form for migreneanfall, hadde mitt første for litt over en mnd siden så ikke helt kjent med det ennå:hungover:
Men man finner jo symptomer i alt når man går å venter på denne måten:laughing002

Ikke for å bygge opp noe her, men sist jeg var gravid var jeg skikkelig uggen i magen rundt 4 dpo. Skal ikke dele for mye detaljer, men jeg trodde jeg brygget på omgangssyke. Testet positivt uken etter. Skal sies at jeg også har vært gravid uten at dette har skjedd, så det kan ha vært tilfeldig. Krysser fingrene for deg!
Er lov å håpe:happy093

Snakk om å være fjærn:wtf:
Viser seg at jeg faktisk har en del tidligtester liggende, trodde det bare var vanlige:dead::dance018

Her var min :p Spennende dager nå:angelic:

Så spennende!:smug: Jeg har ikke mye troen på denne pp fordi mannen fant ut han skulle ta vaksine akkurat rundt el:banghead: fikk så klart alle bivirkninger i etterkant:dead: jaja, nå har jeg begynt med temping og så neste pp er jeg dekket med både el-test og temping, da må det jo klaffe:angelic:

Kjære, kjære deg. Så utrolig leit å høre om barnet ditt. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men sender deg en varm klem ❤️
Det går greit med meg :Heartred mistet i 2015 så har på mange måter lært meg å leve litt med sorgen. Men har alltid et ekstra hjerte for de som mister barn - både i og utenfor magen :Heartred

Flo bekreftet el for meg :) se bort fra det store hoppet, våknet opp med feber den dagen :hilarious: så litt misvisende akkurat der. 3 dpo idag da. Bare å smøre seg med litt tålmodighet før jeg tar frem testene ;)
IMG_20210930_144158.jpg

Sa jeg at puppene ikke var like vonde lenger? Vel jeg tar det tilbake... Kjennes ut som jeg har brystspreng her jo! :eek: Men ja...bare 3dpo så kan jo ikke være symptomer som kommer allerede?

Æsjaaa.. ikke bare bare med mann som er sjuk og hu mor som nærmer seg eggløsning.. o_O
premom sier i dag. Men tror nok det er mer til helgen, testene begynner å stige hvertfall. Så det lover godt. Håper mannen er litt bedre i morgen :rolleyes:

Velkommen! Digg med klarsignal fra gyn da :D Jeg hadde EL enten mandag eller tirsdag, men merka minimalt til slim så jeg kunne ikke brukt kun det som utgangspunkt :) Krysser fingrene for at fler eltester kommer i dag!

Takk!:Heartpink De kom i dag:) Men fikk kun 0,15 i Premom :wtf Ikke merket noe slim i dag heller, men skikkelig menssmerter i en halvtimes tid på jobb i dag:hilarious: Håper jeg får mer oversikt over syklus snart (eller aller helst ikke får noe syklus fordi jeg blir gravid hehe). Du er i dpo land du nå da! Spennendexsmile9

Da er vi likt! Når tenkte du å starte testinga?
Tenkte på å prøve å holde meg til 10dpo. Men realistisk sett begynner jeg sikkert 7 dpo om jeg kjenner meg selv riktig :hilarious:

Tror jeg er 2dpo idag, tenker teste ut wild yam denne PPn også (prøvde forrige syklus også, om det funket eller om det var tilfeldig vet jeg jo ikke - men fikk positive tester men endte i kjemisk) :) har ikke fått testet videre med el-tester siden i går da jeg gikk tom, men er ganske sikker på at el er over :joyful: tar sjangsen på det i allefall :)

Håper jeg holder så lenge jeg også:shy: skulle ønske det gikk an å «glemme» at vi prøver for en ukes tid:p

Ja:p Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å ryke på test allerede 6-7dpo :wtf:

Her skjer det absolutt ingenting på el testene… Så frustrerende!! Har hatt mye el slim i noen dager, ingenting i dag, øm i korsryggen og kjenner så vidt noe el smerter. I følge Premom og Flo skulle el komme i går, men nei :( Skal på hyttetur med svigers i helgen, så det spøker for å legge inn aksjer :sorry: de var utsolgte for make sure sine el tester, så kjøpte RFSU sine i dag. Er de ok? Håper sånn testene begynner å stige snart, vil være i DPO-land nåååå :angelic::angelic::angelic:

Her skjer det absolutt ingenting på el testene… Så frustrerende!! Har hatt mye el slim i noen dager, ingenting i dag, øm i korsryggen og kjenner så vidt noe el smerter. I følge Premom og Flo skulle el komme i går, men nei :( Skal på hyttetur med svigers i helgen, så det spøker for å legge inn aksjer :sorry: de var utsolgte for make sure sine el tester, så kjøpte RFSU sine i dag. Er de ok? Håper sånn testene begynner å stige snart, vil være i DPO-land nåååå :angelic::angelic::angelic:
Det hender at noen får EL senere enn beregnet, så jeg håper det gjelder deg denne gangen!:Heartred Er bare fortsett å teste hver dag, og mener å huske det var ei i IKM gruppa mi tidligere fikk faktisk positiv EL ved CD43 :wideyed: og det endte med graviditet :Heartred Jeg kjenner ikke til de andre typer EL tester enn MakeSure og Babyplan så jeg kan ikke svare akkurat det, men kos deg iallfall på hytta!:D

Back
Topp