Nå skjønner jeg ingenting lengre

Dette er som sagt første gang for min del med Babyplan, og i dag så går det allerede ned igjen. Kan det være at El er i dag eller var i går? Testene er tatt på første urin. Jeg er i dag på CD10, tidligere perioder har jeg hatt eggløsning CD13 og CD 16.

Dette er som sagt første gang for min del med Babyplan, og i dag så går det allerede ned igjen. Kan det være at El er i dag eller var i går? Testene er tatt på første urin. Jeg er i dag på CD10, tidligere perioder har jeg hatt eggløsning CD13 og CD 16.

Bare fortsett å teste til du ser økningen på den venstre streken, og at kontrollstreken blir svakere. Har lest om hvis venstre strek er sterkere enn kontrollstrek så er du veldig fruktbar at den stjeler fargestoffene fra kontrollstreken
Rar kvalme og hodepine i går sammen med hetetokter. Var sikker på at jeg skulle spy flere ganger.
Mulig jeg brygger på noe?
De er på vei i posten, føler det blir så dyrt å kjøpe på apotek, og normal sine vil jeg ikke ha
Jeg syns selv det er litt rart i og med at jeg hadde peak på mandag, kan jeg da få EL samme dag?
Eneste forklaringen jeg kan se for meg er at jeg evt ville fått peak også om jeg testet noen timer tidligere, det gikk jo 8 timer mellom high og peak-testen, og at EL kom tidlig natt til tirsdag - altså ca 12t senere.