MakeSure hadde jeg kjøpt!Damer, jeg trenger hjelp! Hvilke el tester som fås kjøpt i butikk er ok? Jeg rekker ikke bestille flere fra Babyplan Gjerne strimler med flere i pakken
Finnes hos Meny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MakeSure hadde jeg kjøpt!Damer, jeg trenger hjelp! Hvilke el tester som fås kjøpt i butikk er ok? Jeg rekker ikke bestille flere fra Babyplan Gjerne strimler med flere i pakken
Hvilke app bruker dere for å legge inn kroppstemperatur? Jeg ser i Premom at de vil ha det lagt inn i Fahrenheit, jeg orker ikke å konvertere hver måling om ikke det er tiltak nok å måle hver dag.
Første gang med babyplan eggløsningstester. Har hatt mye eggløsningsmerter de siste dagene, så ganske sikker på at eggløsning er idag
Men er ikke rett over 1 litt lavt å ha som peak? Kanskje jeg har misset det som egentlig er peak? Pluss jeg klarer ikke å holde meg såå lenge før jeg går på do, så noen ganger blir det litt utvannet. Får teste igjen imorgen tidlig for å se at det fortsetter å holde seg lavt
Nå kan de seige dpo dagene bare starte
Lykke til alle sammen
Velkommen til oss! Må ha vært tøft å miste litt langt ute i svangerskapet Satser på at du får hellet med deg denne gangening35 - 37 - pp3 (etter å ha mistet i sv.uke 19) - EL ca 1/10 og IKM ca 15/10.
Jeg har litt uregelmessige sykluser, så datoene blir litt omtrentlige. Har en sønn på fire og har prøvd på nummer to siden i fjor høst. Har blitt gravid og mistet to ganger, håper på at «third time’s a charm».
Første gang med babyplan eggløsningstester. Har hatt mye eggløsningsmerter de siste dagene, så ganske sikker på at eggløsning er idag
Men er ikke rett over 1 litt lavt å ha som peak? Kanskje jeg har misset det som egentlig er peak? Pluss jeg klarer ikke å holde meg såå lenge før jeg går på do, så noen ganger blir det litt utvannet. Får teste igjen imorgen tidlig for å se at det fortsetter å holde seg lavt
Nå kan de seige dpo dagene bare starte
Lykke til alle sammen
Min peak var 1.08 sist, og med de el-smertene dagen etter tenker jeg at det kan ha stemt svært godt..
Jeg er nok enig med Landus, da jeg selv har opplevd å få litt over 1 som peak. Men kjenner EL godt I denne syklusen har jeg 1.33, så det varierer litt tydeligvis
DPO-land er digg ja, men synd at det føles veldig saaaakte!
Jippi, nå har EL testen gått nedover og det var litt kjapt enn i forhold forrige syklus på 4 dager. Da sies det jo at kroppen slet ikke å slippe egget, right?
EL er idag, og vi har lagt inn aksje igår kveld og prøver gjøre det igjen ikveld så tror jeg dette blir bra Inn til DPO-land igjen imorgen, den lenge ventetiden og masse testing
Spenningen er i gang!
Wee, blir spennende - og artig at vi ligger likt her. Du er 1 DPO imorgen, ja? Hehe, samme her nesten. Blir bra med litt pause etter ikveld og evt imorgenSpennende
Da ligger vi helt likt i løypen
Ble en tvangsrunde ikveld Ingen var noe særlig gira etter flere dager på rad, men nå kan vi ta en liten pause
Så trist at du har mistet. Her er et underforum for vi som har mistet som også har en skjult gruppe. Har selv mistet et barn (han var levendefødt, men sorgen er jo mye av det samme selv omstendighetene er annerledes) så føler virkelig med deg.ing35 - 37 - pp3 (etter å ha mistet i sv.uke 19) - EL ca 1/10 og IKM ca 15/10.
Jeg har litt uregelmessige sykluser, så datoene blir litt omtrentlige. Har en sønn på fire og har prøvd på nummer to siden i fjor høst. Har blitt gravid og mistet to ganger, håper på at «third time’s a charm».
Haha ja 1 dpo imorgen ifølge PremomWee, blir spennende - og artig at vi ligger likt her. Du er 1 DPO imorgen, ja? Hehe, samme her nesten. Blir bra med litt pause etter ikveld og evt imorgen
Egentlig har jeg ikke tenkt å bruke energi på å tolke denne runden. Ble helt utslitt av det forrige runde. Har vel ca en uke til IKM siden EL kom veldig tidlig. De siste par dagene har jeg irritert meg over stygge lukter, typ at jeg snart hiver ut hele sofaen og soverommene. Har vasket nå kl 22 på kveden pga det. Er ikke skitten her (normalt renhold), men så kom jeg bare helt ut av det blå hvor sensitiv luktesansen var i starten av forrige svangerskap i tillegg til ekstrem kvalme. Det var helt grusomt, kastet ut både tepper på gulv og sofaputer osv.
Truuuuu om det er et tegn eller om nesa bare er sensitiv for tiden
Sånn, det var nok tolking. Skal prøve å ikke tenke mer på det
Haha ja 1 dpo imorgen ifølge Premom
Skulle vel ha tatt en runde imorgen og itilfelle. Men vi får se om det skjer
Så trist at du har mistet. Her er et underforum for vi som har mistet som også har en skjult gruppe. Har selv mistet et barn (han var levendefødt, men sorgen er jo mye av det samme selv omstendighetene er annerledes) så føler virkelig med deg.
Stor klem og håper på at du får to sterke rosa streker! Kan ikke erstatte barnet du mistet, det vet jeg alt om. Men det gir litt lys i mørket å vente barn på nytt!