⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Damer, jeg trenger hjelp! Hvilke el tester som fås kjøpt i butikk er ok? Jeg rekker ikke bestille flere fra Babyplan :wideyed: Gjerne strimler med flere i pakken :angelic:
MakeSure hadde jeg kjøpt! :D
Finnes hos Meny:)

Hvilke app bruker dere for å legge inn kroppstemperatur? Jeg ser i Premom at de vil ha det lagt inn i Fahrenheit, jeg orker ikke å konvertere hver måling:wtf: om ikke det er tiltak nok å måle hver dag.

Jeg bruker Ovia, den er gratis.

ing35 - 37 - pp3 (etter å ha mistet i sv.uke 19) - EL ca 1/10 og IKM ca 15/10.

Jeg har litt uregelmessige sykluser, så datoene blir litt omtrentlige. Har en sønn på fire og har prøvd på nummer to siden i fjor høst. Har blitt gravid og mistet to ganger, håper på at «third time’s a charm».

Første gang med babyplan eggløsningstester. Har hatt mye eggløsningsmerter de siste dagene, så ganske sikker på at eggløsning er idag :joyful:

Men er ikke rett over 1 litt lavt å ha som peak? Kanskje jeg har misset det som egentlig er peak? Pluss jeg klarer ikke å holde meg såå lenge før jeg går på do, så noen ganger blir det litt utvannet. Får teste igjen imorgen tidlig for å se at det fortsetter å holde seg lavt :)

Nå kan de seige dpo dagene bare starte :woot::nailbiting:

Lykke til alle sammen:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20210929-165210_Premom.jpg
    Screenshot_20210929-165210_Premom.jpg
    647,1 KB · Visninger: 58
Første gang med babyplan eggløsningstester. Har hatt mye eggløsningsmerter de siste dagene, så ganske sikker på at eggløsning er idag :joyful:

Men er ikke rett over 1 litt lavt å ha som peak? Kanskje jeg har misset det som egentlig er peak? Pluss jeg klarer ikke å holde meg såå lenge før jeg går på do, så noen ganger blir det litt utvannet. Får teste igjen imorgen tidlig for å se at det fortsetter å holde seg lavt :)

Min peak var 1.08 sist, og med de el-smertene dagen etter tenker jeg at det kan ha stemt svært godt..

Jeg har litt uregelmessige sykluser, så datoene blir litt omtrentlige. Har en sønn på fire og har prøvd på nummer to siden i fjor høst. Har blitt gravid og mistet to ganger, håper på at «third time’s a charm».
Velkommen til oss! :Heartred Må ha vært tøft å miste litt langt ute i svangerskapet:Heartred Satser på at du får hellet med deg denne gangen :joyful:

Min peak var 1.08 sist, og med de el-smertene dagen etter tenker jeg at det kan ha stemt svært godt..

Jeg er nok enig med Landus, da jeg selv har opplevd å få litt over 1 som peak. Men kjenner EL godt :joyful: I denne syklusen har jeg 1.33, så det varierer litt tydeligvis :)

DPO-land er digg ja, men synd at det føles veldig saaaakte!:hilarious:

Denne pp har vi iallefall lagt inn aksjer hyppig og i rett tid tror jeg; to dager på rad før tredje dagen med sterke el-smerter. Håperhåperhåper :smiley-angelic001

Jeg er nok enig med Landus, da jeg selv har opplevd å få litt over 1 som peak. Men kjenner EL godt :joyful: I denne syklusen har jeg 1.33, så det varierer litt tydeligvis :)

DPO-land er digg ja, men synd at det føles veldig saaaakte!:hilarious:

Så bra. Har hatt bra med eggløsningssmerter denne syklusen, så får håpe det er gulleggene vi bærer frem denne syklusen:love7

Hadde vært så fint å slippe og gå gravid gjennom sommeren :knegg:

Da begynner jeg på Wild Yam imorgen hvis jeg får low på testen. Noen som vet hvilken dosering man bør følge?

Jippi, nå har EL testen gått nedover og det var litt kjapt enn i forhold forrige syklus på 4 dager. :wideyed: Da sies det jo at kroppen slet ikke å slippe egget, right?:angelic:

EL er idag, og vi har lagt inn aksje igår kveld og prøver gjøre det igjen ikveld så tror jeg dette blir bra:D Inn til DPO-land igjen imorgen, den lenge ventetiden og masse testing :pompus::headphone:

Spenningen er i gang! :happy

Vedlegg

• 1D571793-A0DC-4DF9-BCBD-4AB44184F1F5.jpeg
    1D571793-A0DC-4DF9-BCBD-4AB44184F1F5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
Jippi, nå har EL testen gått nedover og det var litt kjapt enn i forhold forrige syklus på 4 dager. :wideyed: Da sies det jo at kroppen slet ikke å slippe egget, right?:angelic:

EL er idag, og vi har lagt inn aksje igår kveld og prøver gjøre det igjen ikveld så tror jeg dette blir bra:D Inn til DPO-land igjen imorgen, den lenge ventetiden og masse testing :pompus::headphone:

Spenningen er i gang! :happy

Spennende :wav

Da ligger vi helt likt i løypen :sign19

Ble en tvangsrunde ikveld :knegg: Ingen var noe særlig gira etter flere dager på rad, men nå kan vi ta en liten pause :hilarious:

Spennende :wav

Da ligger vi helt likt i løypen :sign19

Ble en tvangsrunde ikveld :knegg: Ingen var noe særlig gira etter flere dager på rad, men nå kan vi ta en liten pause :hilarious:
Wee, blir spennende - og artig at vi ligger likt her. Du er 1 DPO imorgen, ja?:D Hehe, samme her nesten. Blir bra med litt pause etter ikveld og evt imorgen :angelic::hilarious:

Så trist at du har mistet. Her er et underforum for vi som har mistet som også har en skjult gruppe. Har selv mistet et barn (han var levendefødt, men sorgen er jo mye av det samme selv omstendighetene er annerledes) så føler virkelig med deg.

Stor klem og håper på at du får to sterke rosa streker! Kan ikke erstatte barnet du mistet, det vet jeg alt om. Men det gir litt lys i mørket å vente barn på nytt!

Egentlig har jeg ikke tenkt å bruke energi på å tolke denne runden. Ble helt utslitt av det forrige runde. Har vel ca en uke til IKM siden EL kom veldig tidlig. De siste par dagene har jeg irritert meg over stygge lukter, typ at jeg snart hiver ut hele sofaen og soverommene. Har vasket nå kl 22 på kveden pga det. Er ikke skitten her (normalt renhold), men så kom jeg bare helt ut av det blå hvor sensitiv luktesansen var i starten av forrige svangerskap i tillegg til ekstrem kvalme. Det var helt grusomt, kastet ut både tepper på gulv og sofaputer osv.

Truuuuu om det er et tegn eller om nesa bare er sensitiv for tiden :hungover::hilarious:

Sånn, det var nok tolking. Skal prøve å ikke tenke mer på det:shy:

Egentlig har jeg ikke tenkt å bruke energi på å tolke denne runden. Ble helt utslitt av det forrige runde. Har vel ca en uke til IKM siden EL kom veldig tidlig. De siste par dagene har jeg irritert meg over stygge lukter, typ at jeg snart hiver ut hele sofaen og soverommene. Har vasket nå kl 22 på kveden pga det. Er ikke skitten her (normalt renhold), men så kom jeg bare helt ut av det blå hvor sensitiv luktesansen var i starten av forrige svangerskap i tillegg til ekstrem kvalme. Det var helt grusomt, kastet ut både tepper på gulv og sofaputer osv.

Truuuuu om det er et tegn eller om nesa bare er sensitiv for tiden :hungover::hilarious:

Sånn, det var nok tolking. Skal prøve å ikke tenke mer på det:shy:

Slitsomt å tolke , helt enig :hungry:
Bruker monitor denne PP , sykt deilig og mindre stressende . Men nå som jeg er i dpo land går jeg og synser og kjenner etter tegn isteden, fantastisk :angel4:scratch

Haha ja 1 dpo imorgen ifølge Premom :D
Skulle vel ha tatt en runde imorgen og itilfelle. Men vi får se om det skjer :hilarious:

Kanskje jeg også ligger likt med dere? Temper og tester ikke etter el, men tydelige tegn med slim i forkant og sterke el-smerter fra i går til i dag som har gått over nå på kvelden. Vet ikke, men kan jo virke som om el var i dag/i morgen evnt? Gøy å følge med på dere uansett, krysser fingrene!:)

Så trist at du har mistet. Her er et underforum for vi som har mistet som også har en skjult gruppe. Har selv mistet et barn (han var levendefødt, men sorgen er jo mye av det samme selv omstendighetene er annerledes) så føler virkelig med deg.

Stor klem og håper på at du får to sterke rosa streker! Kan ikke erstatte barnet du mistet, det vet jeg alt om. Men det gir litt lys i mørket å vente barn på nytt!

Kjære, kjære deg. Så utrolig leit å høre om barnet ditt. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men sender deg en varm klem ❤️

Back
Topp