⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

I følge gyn, så venter jeg sannsynligvis EL ca 28-30.sept :D mens min egne beregninger før gyn.timen var 27 (idag) :hilarious: Satser på at den kommer imorgen eller innen den 30:angelic:

Kan være vaksinen som har påvirket dine syklus også og har lest at det er utrolig mange som får syklus kluss :eek: Jeg har ikke tatt vaksinen enda :)

Ja, jeg har alltid fått positive eggløsningstester 3-4 dager før babyverden kalkulatoren sier jeg skal ha el, men denne gangen fikk jeg positiv test først 3-4 dager etter! Så antageligvis ikke el før 4-5 dager etter kalkulatoren da :confused: Ooog, MYE kraftigere og lenger blødninger enn vanlig etter vaksinene.. fikk dose 1 på CD1 og dose 2 på CD3 syklusen etter:woot:
 
Ja, jeg har alltid fått positive eggløsningstester 3-4 dager før babyverden kalkulatoren sier jeg skal ha el, men denne gangen fikk jeg positiv test først 3-4 dager etter! Så antageligvis ikke el før 4-5 dager etter kalkulatoren da :confused: Ooog, MYE kraftigere og lenger blødninger enn vanlig etter vaksinene.. fikk dose 1 på CD1 og dose 2 på CD3 syklusen etter:woot:
Det klusset til hos deg ja, helt tydelig:rolleyes:
Men bra at EL dukket opp i det minste!:love7

Hos meg får jeg ikke EL av selv hver gang, så denne runden nå 2.gang med letrozol og virker som det hjelper veldig!:Heartred
 
Noen som har erfaring med lite el-slim? Har tatt grapefrukt ekstrakt nå. Hadde en mini antydning igår+ en del utflod. Men ingen slim idag selvom eltesten kom opp på high idag. Husker når jeg var yngre var det så mye slim, var ingen tvil liksom..

Kjenner meg rett og slett gammel og slitt:hilarious:
Som om kroppen svikter meg litt, uten at jeg klarer å sette fingeren på det :android:
 
Er vel godt inni DPO-land nå tror jeg pga tidlig EL. Både i går og i dag har det ene brystet vært kjempe ømt. Ammer enda også så det kan være en årsak så klart. Det går alt for sakte :shy:
 
Har en litt uvanlig EL enn jeg er vandt til.. kan kanskje være vaksinen?
Pleier å ha kort LH-topp, ofte veldig rask stigning og rask nedgang igjen, med positiv bare noen timer. Nå har jeg positiv på dag 3.. premom kommer til å regne i morgen som EL, men ut fra EL-smertene tror jeg det er idag (hadde skikkelig vondt i går, kjenner ikke så mye idag - derfor tror jeg egget har sluppet)
D7E583F5-3D9C-4FB0-B248-D7F009BB5963.jpeg

tok siste vaksinen på CD4 denne syklusen. Første dose tok jeg dagen før TR og fikk el tidligere enn forventet og kjente ingenting til EL, denne gangen har jeg hatt kjempevondt og EL flere dager senere enn vanlig :rolleyes: godt vaksineringen er ferdig om det lager sånn tull for kroppen!
 
Kan vel si meg ferdig med testingen nå eller?
Da er det bare å vente å se:bag:
 

Vedlegg

  • 4BCA51D8-63A6-44C3-B238-EAC4004F249B.png
    4BCA51D8-63A6-44C3-B238-EAC4004F249B.png
    2,7 MB · Visninger: 51
Har en litt uvanlig EL enn jeg er vandt til.. kan kanskje være vaksinen?
Pleier å ha kort LH-topp, ofte veldig rask stigning og rask nedgang igjen, med positiv bare noen timer. Nå har jeg positiv på dag 3.. premom kommer til å regne i morgen som EL, men ut fra EL-smertene tror jeg det er idag (hadde skikkelig vondt i går, kjenner ikke så mye idag - derfor tror jeg egget har sluppet)
Vis vedlegget 367105
tok siste vaksinen på CD4 denne syklusen. Første dose tok jeg dagen før TR og fikk el tidligere enn forventet og kjente ingenting til EL, denne gangen har jeg hatt kjempevondt og EL flere dager senere enn vanlig :rolleyes: godt vaksineringen er ferdig om det lager sånn tull for kroppen!

Håper egget har sluppet og det bare er LH som er litt rar denne mnd! Jeg merka heldigvis ikke noe annet kluss enn litt sterkere blødninger da jeg hadde mensen, ser ut som EL kom en dag etter beregning, men det kan jeg leve med. Krysser fingrene for at det blir sånn for deg og!
 
Har en litt uvanlig EL enn jeg er vandt til.. kan kanskje være vaksinen?
Pleier å ha kort LH-topp, ofte veldig rask stigning og rask nedgang igjen, med positiv bare noen timer. Nå har jeg positiv på dag 3.. premom kommer til å regne i morgen som EL, men ut fra EL-smertene tror jeg det er idag (hadde skikkelig vondt i går, kjenner ikke så mye idag - derfor tror jeg egget har sluppet)
Vis vedlegget 367105
tok siste vaksinen på CD4 denne syklusen. Første dose tok jeg dagen før TR og fikk el tidligere enn forventet og kjente ingenting til EL, denne gangen har jeg hatt kjempevondt og EL flere dager senere enn vanlig :rolleyes: godt vaksineringen er ferdig om det lager sånn tull for kroppen!
Min el kom en uke for sent etter vaksine cd 7. men nå vil jeg med sikkerhet si at den er over;)
 
@Mamma til trekløveret <3 Kan du endre min med forskyvning en dag? Ser ut som EL er i dag da jeg hadde lh-topp i går og skikkelig el-smerter i går kveld. Vondt i tappen under sex i går så han traff tydeligvis rett på.. :oops: Fortsatt litt murringer + ømme bryster i dag. EL-test tilbake på Low nå og litt stigende temp i dag

Så da blir det

Eppie - 36 - PP1 - B3 - EL 28/09 - IKM 12/10
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210928-085802.png
    Screenshot_20210928-085802.png
    183,3 KB · Visninger: 31
Har en litt uvanlig EL enn jeg er vandt til.. kan kanskje være vaksinen?
Pleier å ha kort LH-topp, ofte veldig rask stigning og rask nedgang igjen, med positiv bare noen timer. Nå har jeg positiv på dag 3.. premom kommer til å regne i morgen som EL, men ut fra EL-smertene tror jeg det er idag (hadde skikkelig vondt i går, kjenner ikke så mye idag - derfor tror jeg egget har sluppet)
Vis vedlegget 367105
tok siste vaksinen på CD4 denne syklusen. Første dose tok jeg dagen før TR og fikk el tidligere enn forventet og kjente ingenting til EL, denne gangen har jeg hatt kjempevondt og EL flere dager senere enn vanlig :rolleyes: godt vaksineringen er ferdig om det lager sånn tull for kroppen!
Nesten som jeg hadde i forrige syklus :joyful:
Hadde positiv EL-test i 4 dager :wideyed:

Du må fortsette å teste til den er lav igjen da har egget sluppet. Positive tester over flere dager sliter egget å slippe mener jeg å lese før? :pompus:
:anyone

Kan vel si meg ferdig med testingen nå eller?
Da er det bare å vente å se:bag:
Ja! Helt klart, EL-testing er over :hilarious: G-testing neste:angelic:
 
Nesten som jeg hadde i forrige syklus :joyful:
Hadde positiv EL-test i 4 dager :wideyed:

Du må fortsette å teste til den er lav igjen da har egget sluppet. Positive tester over flere dager sliter egget å slippe mener jeg å lese før? :pompus:
:anyone


Ja! Helt klart, EL-testing er over :hilarious: G-testing neste:angelic:
Om hele 6 dager!! Synes disse el testene har stagget testtrangen men 6 dager uten blir hardt:laughing001
 
@Mamma til trekløveret <3 Kan du endre min med forskyvning en dag? Ser ut som EL er i dag da jeg hadde lh-topp i går og skikkelig el-smerter i går kveld. Vondt i tappen under sex i går så han traff tydeligvis rett på.. :oops: Fortsatt litt murringer + ømme bryster i dag. EL-test tilbake på Low nå og litt stigende temp i dag

Så da blir det

Eppie - 36 - PP1 - B3 - EL 28/09 - IKM 12/10
Det er lovende at du har slike "smerter" nå :angelic: Selv om de ikke er behagelige, men verdt det:D Spennende dager nå fremover i DPO-land:Heartred Jeg fikser din på lista nå:cool:
 
Om hele 6 dager!! Synes disse el testene har stagget testtrangen men 6 dager uten blir hardt:laughing001
Føler med deg!:hilarious::hilarious: Men du er nok en dag eller to foran meg så du er heldigere :happy093DPO-land og ventingen kan være tøft den:nailbiting:
 
Håper egget har sluppet og det bare er LH som er litt rar denne mnd! Jeg merka heldigvis ikke noe annet kluss enn litt sterkere blødninger da jeg hadde mensen, ser ut som EL kom en dag etter beregning, men det kan jeg leve med. Krysser fingrene for at det blir sånn for deg og!
Håper også det bare er litt rart denne syklusen! Tusen takk, håper for deg og alle andre i denne gruppa :Heartred
 
Nesten som jeg hadde i forrige syklus :joyful:
Hadde positiv EL-test i 4 dager :wideyed:

Du må fortsette å teste til den er lav igjen da har egget sluppet. Positive tester over flere dager sliter egget å slippe mener jeg å lese før? :pompus:
:anyone


Ja! Helt klart, EL-testing er over :hilarious: G-testing neste:angelic:
Ja mener også å ha lest at høy LH over lengre tid ikke er positivt, kan vel skade egget ellernoe o_O
Problemet er at jeg har startet å teste etter EL for tidlig (kunne jo på forhånd ikke vite at EL var senere enn forventet) så nå har jeg bare en EL-test igjen :hilarious: venter flere i posten, men det er nok noen dager til de kommer :) får teste sent i ettermiddag/kveld :)
 
Nå ble det endelig min tur her, som jeg håpet - å våkne opp til sterk strek :gen014 Skal ta et par test til senere idag, for å se om EL har nådd sin høyeste eller blir høyere :angelic: Igår kveld har vi lagt inn aksje så det passa perfekt! Skal det igjen imorgen tidlig da blir det bra tenker jeg :joyful:

I denne syklusen er det to modne egg, en stk på hver side så det er økt sjans for tvillinger :wideyed: Får håpe at det blir bare en hvis det klaffa seg:hilarious: Om det skulle bli to er begge selvsagt velkommen :Heartred


Dette blir spennende denne gangen kjenner jeg!!:nailbiting:
 

Vedlegg

  • 8F8C7CAE-6A14-4496-B3AE-5C107344E244.jpeg
    8F8C7CAE-6A14-4496-B3AE-5C107344E244.jpeg
    469,8 KB · Visninger: 43
  • E4ED35E8-46E3-48A9-B5CC-C4C326EBBFFC.jpeg
    E4ED35E8-46E3-48A9-B5CC-C4C326EBBFFC.jpeg
    510 KB · Visninger: 42
Ja mener også å ha lest at høy LH over lengre tid ikke er positivt, kan vel skade egget ellernoe o_O
Problemet er at jeg har startet å teste etter EL for tidlig (kunne jo på forhånd ikke vite at EL var senere enn forventet) så nå har jeg bare en EL-test igjen :hilarious: venter flere i posten, men det er nok noen dager til de kommer :) får teste sent i ettermiddag/kveld :)
Ja, det får du gjøre. Men hvis det skulle være krise så kan du evt prøve MakeSure sine EL tester frem til du får nye i posten? For å kunne klare og se hvor mange dager med positive tester. Jeg håper din test ikveld er negativ igjen!:Heartred
 
Nå ble det endelig min tur her, som jeg håpet - å våkne opp til sterk strek :gen014 Skal ta et par test til senere idag, for å se om EL har nådd sin høyeste eller blir høyere :angelic: Igår kveld har vi lagt inn aksje så det passa perfekt! Skal det igjen imorgen tidlig da blir det bra tenker jeg :joyful:

I denne syklusen er det to modne egg, en stk på hver side så det er økt sjans for tvillinger :wideyed: Får håpe at det blir bare en hvis det klaffa seg:hilarious: Om det skulle bli to er begge selvsagt velkommen :Heartred


Dette blir spennende denne gangen kjenner jeg!!:nailbiting:

Endelig! Spennende tid dette her altså! Har alltid klaffet på første forsøk for oss tidligere, så litt "bortskjemt" der:shy:
Men 7 år siden sist jeg ble gravid, og nå har jeg passert 30:nailbiting:
 
Endelig! Spennende tid dette her altså! Har alltid klaffet på første forsøk for oss tidligere, så litt "bortskjemt" der:shy:
Men 7 år siden sist jeg ble gravid, og nå har jeg passert 30:nailbiting:
Hehe, blir spennende å se om det gikk på første forsøk for dere igjen :D Alle skulle vært like heldig som deg:oops:
 
Back
Topp