⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Ingen tvil her ihvertfall:angelic: Men regnes det slik at el var i går? Slik jeg tolker det, men premom sier i dag?:anyone
 

Vedlegg

  • 0C0697FE-96C0-4D42-97A6-EC738384B8C6.png
    0C0697FE-96C0-4D42-97A6-EC738384B8C6.png
    2,7 MB · Visninger: 62
Ingen tvil her ihvertfall:angelic: Men regnes det slik at el var i går? Slik jeg tolker det, men premom sier i dag?:anyone
Tror at el er idag :) egget slipper 12-48 timer etter positiv el-test :D
 
Det er kjedelig det! Her ser jeg ikke mannen før 8. oktober, det kan gå om syklusen blir som sist med EL rundt CD 21, kommer den tidligere er denne syklusen kjørt..
Håpet det går for oss og at syklusen gjør sånn at det passer med aksjer :joyful:
 
Hehe, tenkte det passet seg :D Men må innrømme at dialekten er litt mer avslepen, så det blir litt for sjelden brukt :joyful:

Jepp, prøver på første :happy: Hatt to graviditeter som har endt i SA/MA, så vi vet at det er sjanse i alle fall :joyful: Så nå krysser vi for en tredje spire som holder seg der i ni mnd med litt progesteron-påfyll :woot:

Har bestilt Clearblue digitale EL-tester denne runden, den som kan finne inntil fire fertile dager :woot: Noen som har prøvd de? Har bestilt en haug med Babyplan-strips også, så denne testetøsa er KLAR :smiley-bounce016

Ja, jeg har Østfold-dialekt, det har jeg, men ikke Raymond-brei liksom :hilarious:

Åja, spennende! Jeg har en 4åring fra før, men han begynner å bli stor og både vi og han er klare for en lillebror/søster:happy: Hadde en MA i uke 12 i sommer, så nå er vi på PP2 etter litt sykluskluss :wtf:

Ja, jeg bruker clearblue nå faktisk, eggløsningen virker til å være litt forsinket og jeg tror det er pga vaksinen, kroppen har vært litt rar siden jeg fikk den:wideyed: Når skal du ha el?
 
Snuppa45 - 24 - PP3 - B2 - EL 06/10 - IKM 21/10

Krysser fingrene for denne runden
Litt usikker på om jeg vil prøve med EL-test eller tempmåling denne runden, har hittil bare logget mens i app og det har fungert tidligere.
 
Morsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv :confused: ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv:woot:
 

Vedlegg

  • 5985831B-93F6-4A77-827B-9E6F883FA689.png
    5985831B-93F6-4A77-827B-9E6F883FA689.png
    1,2 MB · Visninger: 62
Morsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv :confused: ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv:woot:

Spennende!! Bare å kjøre på da! :dance008

Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! :smiley-angelic001 La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!
 
Nå har vi ihvertfall lagt inn godt med aksjer:cool05
Fredag formiddag, lørdags kveld og natt til søndag+ formiddag søndag.:sign17:sign19 Gøy når begge blir gira av el:knegg:
Da er det bare å vente:bag:
 
Spennende!! Bare å kjøre på da! :dance008

Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! :smiley-angelic001 La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!

Ja skader sikkert ikke, om man orker ;) ikke bare bare å få ting til å klaffe.
 
Morsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv :confused: ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv:woot:
Nei ikke rart i det hele tatt! El i dag jeg:p

Spennende!! Bare å kjøre på da! :dance008

Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! :smiley-angelic001 La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!

Lurt å teste flere ganger om dagen noen ganger, min på mårran i går var ganske høy så tok en til etter 6 timer som var meget positiv. Teststeken begynte å lyse nesten fortere enn kontrollstreken;)
 
Ja skader sikkert ikke, om man orker ;) ikke bare bare å få ting til å klaffe.

Jeg mente en ny eggløsningstest i kveld, orker ikke mer sex i dag :hilarious:

Har hatt litt mensmurringer i ettermiddag, samtidig som jeg syns brystene kjennes litt ømme :wideyed: Men med fortsatt lave el-tester er det jo rart om jeg skulle kjenne noe til eggløsning allerede? Kroppen er merkelig! Tror uansett jeg fyrer av en ny el-test i kveld.

Ikke noe antydning til el-slim da.. Er det sånn alle får? Håper ikke mangelen på det klusser det til :bored:
 
Last edited:
Jeg mente en ny eggløsningstest i kveld, orker ikke mer sex i dag :hilarious:

Har hatt litt mensmurringer i ettermiddag, samtidig som jeg syns brystene kjennes litt ømme :wideyed: Men med fortsatt lave el-tester er det jo rart om jeg skulle kjenne noe til eggløsning allerede? Kroppen er merkelig! Tror uansett jeg fyrer av en ny el-test i kveld.

Ikke noe antydning til el-slim da.. Er det sånn alle får? Håper ikke mangelen på det klusser det til :bored:

Jeg fyrer av en test til i kveld, så får vi se. Men begge appene forutså el i morgen, noe som stemmer med peak i dag. Har variert el-slim, men har blitt gravid likevel :shy:
 
High på premom nå i kveld! Håper peak venter til i morra..for vi får ikke lagt inn noen fler aksjer før i morra kveld.

Spennende! :happy093
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210926-220947.png
    Screenshot_20210926-220947.png
    616,2 KB · Visninger: 42
Last edited:
Frukt88 - PP24 (5 med Letrozol) -B3 - EL 3/10 -IKM 17/10
Håper at det går denne gangen :Heartblue:Heartpink

Snuppa45 - 24 - PP3 - B2 - EL 06/10 - IKM 21/10

Krysser fingrene for denne runden
Litt usikker på om jeg vil prøve med EL-test eller tempmåling denne runden, har hittil bare logget mens i app og det har fungert tidligere.
Velkommen til oss! :Heartred
 
Må visst kjøpe en pakke el-tester i morgen, for de fra Babyplan kommer sikkert ikke før tirsdag-onsdag.. Blir syklusen som sist er det jo egentlig ikke vits i å teste enda, men en pakke strips blir en ikke ruinert av:D
 
Jeg er fortsatt med, men så utrolig lei av å bli håpefull og skuffet, så holder en lav profil og prøver å begrense fokuset på dette her til bare litt:oops:

Blunke - 34 - pp25? - B4 - el.29/9? - IKM 14.10
 
1 dpo, legger vel inn litt ekstra aksjer i kveld også er det bare å vente:nailbiting:
Hvor tidlig er det noe poeng i å teste egentlig? Dpo 7-8-9-10? Bra jeg har ei travel uke foran meg!:p
 
God morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.

Masse lykke til til dere andre :Heartbigred. Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere :love7
 

Vedlegg

  • 42302928-28C5-4FF9-831E-42FAEB865629.png
    42302928-28C5-4FF9-831E-42FAEB865629.png
    544,4 KB · Visninger: 32
God morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.

Masse lykke til til dere andre :Heartbigred. Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere :love7

Lykke til neste runde;)
 
Back
Topp