⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

CD1 her også idag så melder meg inn med dere :happy:

Litt usikker syklus, har gått fra stabil 28 dagers og ned til 25 etter SA og kjemisk. Ser ut som jeg har 12 dagers lutealfase så skal ikke være noe problem forhåpentligvis :)

Vi startet prøvingen i overgangen februar/mars og ble gravide ganske kjapt men endte i tidlig SA og en kjemisk litt senere, så kom sommer månedene og vi har ikke vært aktive prøvere. Ingen positive tester så her er jeg, vi føler oss nå klare for å prøve mere seriøst igjen og gleder oss selv om vi vet det kan ta tid. Prøver derfor å ikke bli for opphengt i å bli gravid. Ser virkelig frem til denne pp’en ettersom mannen skal være hjemme fra jobb store deler av pp’en :Heartred

vårlilleclark - 26 - PP5 aktiv av 8 - B1 - EL 4/10 - IKM 18/10

El og Ikm noe usikkert så mulig jeg endrer underveis :)

MommySammy - 30 - PP3 - B3 - EL 7/10 - IKM 20/10

Hei hei! Melder meg inn her nå jeg, IKM i uke 42.
Har ikke vært god nok til å teste EL de 2 forrige periodene, så håper jeg blir litt klokere på det denne PP'en.
Har brukt RFSU sine eggløsningsstrimler, noen som har erfaring med disse og anbefaler dere noe annet enn RFSU?

Astrantia - 32 - PP5 etter SA/ PP20 totalt - B1 - EL ca 6/10 - IKM 21/10

Hei fine damer :greet025 Blir med her og håper snart det er vår tur ❤️ Vi er på runde 20 her nå og vært gjennom to SA/MA, og håper alle gode ting er tre :happy:

Velkommen til oss! :Heartred
 
Her ble el-testen plutselig positiv nå. Trodde ikke helt på det,for er bare på CD 12. Måtte ta en til på samme urin,og fikk da samme utslag..og har hatt el-slim i fem dager allerede, så jo, noe er på gang. Jeg begynner å bli i litt bedre form,men ikke mannen,så får håpe det tar en dag eller to før el ennå,så han har ork;).
Wow, dette var jo en super bra positiv test! Heldig du som starter EL allerede:joyful: Happy humping :hilarious:

Da var jeg på UL i dag for å sjekke follikkelvekst! Det er mistanke om at det er hele 2 egg som kommer til å slippe denne syklusen og jeg satte Ovitrelle i dag i lunchtider! Vi har allerede fått lagt inn aksjer en gang og satser på de neste to dagene også :woot: Håper sånn på denne syklusen! Har gått på andre runde med dobbel dose Letrozole og Ovirtelle, og har ihvertfall hatt god virkning av det første gangen!:)
Spennende! Omtrent likt som meg:hilarious:
Var der til sjekk igår også og 2 modne egg:eek:

Astrantia - 32 - PP5 etter SA/ PP20 totalt - B1 - EL ca 6/10 - IKM 21/10

Hei fine damer :greet025 Blir med her og håper snart det er vår tur ❤️ Vi er på runde 20 her nå og vært gjennom to SA/MA, og håper alle gode ting er tre :happy:
Da har vi også havnet på samme IKM gruppe igjen :joyful: Håper vi begge to er heldige denne gangen!:Heartred
 
Ingen positiv el test idag heller :p jeg som tenkte el ble imorgen. Får teste en gang til ikveld og smøre meg med litt tålmodighet:)
 
Ingen positiv el test idag heller :p jeg som tenkte el ble imorgen. Får teste en gang til ikveld og smøre meg med litt tålmodighet:)
Din info ble ført opp 26/9 så kanskje EL er rett i rundt i hjørnet :D Bare fortsett å teste. Jeg får EL ca om 4-6 dager og tester allerede likevel, tilfelle :p:angelic:
 
Har startet å teste eller EL jeg også nå. Siden premom sier EL om 6 dager. Greit å få ventetiden til å gå også. Skulle ønske el var på søndag eller noe da pga barnefri i kveld :p
 
Har startet å teste eller EL jeg også nå. Siden premom sier EL om 6 dager. Greit å få ventetiden til å gå også. Skulle ønske el var på søndag eller noe da pga barnefri i kveld :p
Spennende å teste :p føler nedtellingen går litt fortere jeg om jeg tester :) vi har ikke barnefri i helga men skal vel få til noe likevel :p har fri fra jobb i det minste så håper el kommer i helga og ikke tidlig neste uke. Er så sliten etter jobb at da blir det lite tid til annet enn middag og barn :hilarious:
 
Har startet å teste eller EL jeg også nå. Siden premom sier EL om 6 dager. Greit å få ventetiden til å gå også. Skulle ønske el var på søndag eller noe da pga barnefri i kveld :p
Spennende å teste :p føler nedtellingen går litt fortere jeg om jeg tester :) vi har ikke barnefri i helga men skal vel få til noe likevel :p har fri fra jobb i det minste så håper el kommer i helga og ikke tidlig neste uke. Er så sliten etter jobb at da blir det lite tid til annet enn middag og barn :hilarious:
Gøy at dere starter også, men når man har barn og familieliv fra før er det ikke alltid enkelt å få det til:hilarious: Her gjør vi stort sett sent på kvelden når barna har lagt seg, men har fått høre fra gynekologen at det er anbefalt å gjøre det om morgenen, da det er best for å kunne bli gravid. Var et tips sa han :pompus: Så vi tar om morgenen den dagen EL er før ungene står opp :angelic:
 
Gøy at dere starter også, men når man har barn og familieliv fra før er det ikke alltid enkelt å få det til:hilarious: Her gjør vi stort sett sent på kvelden når barna har lagt seg, men har fått høre fra gynekologen at det er anbefalt å gjøre det om morgenen, da det er best for å kunne bli gravid. Var et tips sa han :pompus: Så vi tar om morgenen den dagen EL er før ungene står opp :angelic:
Ooh tar med det tipset :) men ikke like enkelt med barn som våkne tidlig og mann som liker å sove:p:p
 
Babyonemoretime - 30 - pp6 - b2 - el12.- ikm20.

Hopper rett inn her jeg da! Mensen kom i går 7dpo. Så idag er da cd2.
Har vært på sjekk hos gyn og alt er fint, skal tilbake på mandag og får nok noe til å forlenge lutealfasen som er altfor kort.
Så denne pp håper jeg vi får det til. Førstemann satt på første, så dette er veldig tungt for oss for vi ønsker så gjerne to tette.
Ser fram til å henge med dere her inne:happy7 Håper på mange sommerbarn!
 
Wow, dette var jo en super bra positiv test! Heldig du som starter EL allerede:joyful: Happy humping :hilarious:


Spennende! Omtrent likt som meg:hilarious:
Var der til sjekk igår også og 2 modne egg:eek:


Da har vi også havnet på samme IKM gruppe igjen :joyful: Håper vi begge to er heldige denne gangen!:Heartred

Jaaa, håper det ❤️
 
Babyonemoretime - 30 - pp6 - b2 - el12.- ikm20.

Hopper rett inn her jeg da! Mensen kom i går 7dpo. Så idag er da cd2.
Har vært på sjekk hos gyn og alt er fint, skal tilbake på mandag og får nok noe til å forlenge lutealfasen som er altfor kort.
Så denne pp håper jeg vi får det til. Førstemann satt på første, så dette er veldig tungt for oss for vi ønsker så gjerne to tette.
Ser fram til å henge med dere her inne:happy7 Håper på mange sommerbarn!
Velkommen til oss :Heartred
 
Babyonemoretime - 30 - pp6 - b2 - el12.- ikm20.

Hopper rett inn her jeg da! Mensen kom i går 7dpo. Så idag er da cd2.
Har vært på sjekk hos gyn og alt er fint, skal tilbake på mandag og får nok noe til å forlenge lutealfasen som er altfor kort.
Så denne pp håper jeg vi får det til. Førstemann satt på første, så dette er veldig tungt for oss for vi ønsker så gjerne to tette.
Ser fram til å henge med dere her inne:happy7 Håper på mange sommerbarn!
Krysser fingrene for at det er gullegget som slipper for dere denne prøveperioden :)
 
Skikkelig frustrert i dag:arghh: Mannen skal på kurs laaaangt vekke... siden mensen ble litt forsinket er han faen meg Ikke hjemme! Han kommer hjem sent på selve eggløsningsdagen om jeg er heldig. Den er kjip når man har syklus på 34-36 dager:angry4 Det satt en liten demper på dagen. Det er bare så typisk :smiley-ashamed004

Det er kjedelig det! Her ser jeg ikke mannen før 8. oktober, det kan gå om syklusen blir som sist med EL rundt CD 21, kommer den tidligere er denne syklusen kjørt..
 
Wow, dette var jo en super bra positiv test! Heldig du som starter EL allerede:joyful: Happy humping :hilarious:

Ja,den var fin! Dessverre blir det nok ikke noe av den PP’n. Mannen er fortsatt dårlig,så ingen aksjer her i gården:grumpy:. Testen var svakere igjen i formiddag. Så ja…får bare se. Blæææh:hungover:. Ikke så lenge til det er du som får positiv nå da:happy:
 
SilJ88 - 30 - PP2 - B2 - EL 3/10 - IKM 18/10

Ble en kjemisk på første pp, håper EL kommer til normal tid. :wtf: Bare å kjøre på igjen da gitt
 
@Visu
Nei? :banghead: Det var dumt! Håper at mannen din blir piggere imorgen :angelic: da det skjer vel ca 24-48 timer etter den første negative EL- test:p

SilJ88 - 30 - PP2 - B2 - EL 3/10 - IKM 18/10

Ble en kjemisk på første pp, håper EL kommer til normal tid. :wtf: Bare å kjøre på igjen da gitt
Velkommen til oss :Heartred Dumt med kjemisk!:sorry:
 
Rosa på papiret i dag, så regner med tanta kommer for fullt om noen timer. Denne måneden skal jeg prøve letrozol, ovitrelle og Duphaston, og ammet datteren min for siste gang mandag denne uken. Blir spennende å se om det gir resultater.

Har ustabil syklus, men tror sånn ca.:

Søskendrøm2022 - 30 - PP3 - B2 - EL 5/10 - IKM 18/10

Kan jeg spørre hvorfor du bruker de medikamentene og hva de er for? Er selv i pp6 nå og skal muligens begynne på noe medikament for å forlenge den altfor korte lutealfasen min:)
 
Kan jeg spørre hvorfor du bruker de medikamentene og hva de er for? Er selv i pp6 nå og skal muligens begynne på noe medikament for å forlenge den altfor korte lutealfasen min:)
Selvfølgelig. På grunn av PCO og defekt lutealfase. Får eggløsning dag 20-40 uten letrozol og lutealfase er på 6-10 dager uten. Prøvde 5 PP-er naturlig før jeg fikk datteren min, og da var syklusen slik som beskrevet over. Fikk da letrozol/Femar og progesteron/Duphaston, og spiren satt med en gang. Mistet i kjemisk ti dager etter positiv test, men ble gravid måneden etter igjen og fikk en datter 9 måneder etterpå. Nå har jeg hatt to prøveperioder naturlig etter datteren min, og eggløsning kom dag 28 og lutealfasen var på fem dager.

Ovitrelle er nytt for meg. Medicus har sagt det er en del av pakken nå, som de har begynt å gi til alle. Anbefaler å ta blodprøve syv dager etter eggløsning (ca. åtte etter positiv test), for å bekrefte lavt progesteron ☺️
 
Back
Topp