⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Jeg tror jeg hiver meg med hos dere:)
Tyren88 - pp5 -b1 - el usikker - ikm 7.10

Er som sagt usikker på el.. skulle egentlig vært i uke 40, men som dere ser så ble testene aldri positiv pluss jeg har hatt litt småblødninger. Fikk el-slim fredag og de tre øverste testene er fra nå i helgen. Føler de har blitt litt sterkere ihvertfall. Blir spennende å se videre :) har brukt å få el-slim et par dager før positiv el-test:)

be3d0354627f0e24810d2d2065f7a898.jpg

Jeg tror jeg hiver meg med hos dere:)
Tyren88 - pp5 -b1 - el usikker - ikm 7.10

Er som sagt usikker på el.. skulle egentlig vært i uke 40, men som dere ser så ble testene aldri positiv pluss jeg har hatt litt småblødninger. Fikk el-slim fredag og de tre øverste testene er fra nå i helgen. Føler de har blitt litt sterkere ihvertfall. Blir spennende å se videre :) har brukt å få el-slim et par dager før positiv el-test:)

be3d0354627f0e24810d2d2065f7a898.jpg
Lykke til og håper EL er rett rundt hjørnet :)

Tror dere ikke min kjære klarte å putte tempen min i vaskemaskinen.. Typisk! Og det er andre gangen det skjer, denne var kun brukt en gang :(

Neiiii! Det er kjedelig da. Heldigvis ikke så ruinerende pris på dem da...

Nei, men rekker ikke motta ny før EL.. Men får bruke vanlig temp og kun ha ett tall bak komma ;)

Fikk høy på monitoren min i dag, første syklus eg bruker den men begynte å få vannete El slim i går kveld å i dag var det nok av det for å si det sån Hehe!! Å siden min mann reiser på jobb på tirsdag så gjer vi gass disse dagene å så ser vi hva som skjer men kjenner det murrer å stikker litt nede i siden i magen så vi for bare se!! Dette er første gangen vi går inn for å prøve!! Så er nytt for meg dette! Har ei jente fra før av men da bare skjedde det så har ikke så mye peiling på dette!! Går på tabletter for eggløsning så kanskje det går denne gangen Hehe :-)

Fikk høy på monitoren min i dag, første syklus eg bruker den men begynte å få vannete El slim i går kveld å i dag var det nok av det for å si det sån Hehe!! Å siden min mann reiser på jobb på tirsdag så gjer vi gass disse dagene å så ser vi hva som skjer men kjenner det murrer å stikker litt nede i siden i magen så vi for bare se!! Dette er første gangen vi går inn for å prøve!! Så er nytt for meg dette! Har ei jente fra før av men da bare skjedde det så har ikke så mye peiling på dette!! Går på tabletter for eggløsning så kanskje det går denne gangen Hehe :-)

Artig... ser ut som perfekt timing i forhold til reise [emoji1303]

Ja det er det vi håper på så for vi se om noen uker om det blir posetiv test eller negativ :-) spennende blir det uansett :-) du da?? Har du hatt el eller er den rundt hjørne?? :-)

Jeg er på cd10 i dag, så er nok litt tidlig for el. Begynner testingen i dag [emoji7]

3dd4e284b48b2b356a67b40c54fa7c06.png

Her kom det plutselig et hopp i tempen i dag tidlig, men er det høyt nok for at EL var i går? Blir så usikker.. fikk jo nesten positiv EL-test i går kveld.

Det ser lovende ut! Tipper el seint i går eller tidlig i dag, så det blir enda større temphopp til i morgen. Bare å gjøre klar g-testene om noen dager [emoji1303]

Back
Topp