I går startet EL-testinga. Cd11 i dag, og monitoren viser lav.
Da er du i gang i hvertfall!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går startet EL-testinga. Cd11 i dag, og monitoren viser lav.
Det er jeg! Jeg begynner å bli lei av prøving, og i det hele tatt å tenke på det.Da er du i gang i hvertfall!!
Det er jeg! Jeg begynner å bli lei av prøving, og i det hele tatt å tenke på det.
Her klaffet det da vi ikke prøvde aktivt. Den mistet vi. Nå etterpå klaffer det ikke i det hele tatt[emoji21]Det skjønner jeg veldig godt. Jeg er så bortskjemt fra tidligere at jeg allerede er drittlei. Tør ikke tenke på hvordan det må være å gå sånn måned etter måned uten at noe skjer... Håper såååå det blir mange nye spirer denne omgangen, især til de som har ventet lenge!!
Her klaffet det da vi ikke prøvde aktivt. Den mistet vi. Nå etterpå klaffer det ikke i det hele tatt[emoji21]
Ramler inn gravide for tiden.. Nå vil jeg også
Vi er tre[emoji256]Ramler inn gravide for tiden.. Nå vil jeg også
Ramler inn gravide for tiden.. Nå vil jeg også
Positiv el-test i dag og virker selvsagt til å ha tidenes EL denne runden som blir 0 aksjer sannsynligvis.. sendt mannen på fjellet[emoji849]aldri hatt så mye el-slim noensinne. Tatt bidronninggele som eneste endring denne "pp".. er det for sent med aksjer i morgen ettermiddag ved pos el test i dag? Nå ble jeg såklart gira..[emoji85][emoji23]
Leit med sånne dager. Man blir aldri klar for baby, men når de først dukker opp, skjønner man ikke hvordan man klarte seg uten . Klem til deg!
Velkommen inn hitPP1 - B0 - EL usikker enda - IKM 11.10
PP1 - B0 - EL usikker enda - IKM 11.10
Tok denne el testen for fem min siden. Den må da vel være positiv siden resultatet er sterkere enn test strek?!
Tok denne el testen for fem min siden. Den må da vel være positiv siden resultatet er sterkere enn test strek?!