⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Det er jeg! Jeg begynner å bli lei av prøving, og i det hele tatt å tenke på det.

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg er så bortskjemt fra tidligere at jeg allerede er drittlei. Tør ikke tenke på hvordan det må være å gå sånn måned etter måned uten at noe skjer... Håper såååå det blir mange nye spirer denne omgangen, især til de som har ventet lenge!!

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg er så bortskjemt fra tidligere at jeg allerede er drittlei. Tør ikke tenke på hvordan det må være å gå sånn måned etter måned uten at noe skjer... Håper såååå det blir mange nye spirer denne omgangen, især til de som har ventet lenge!!
Her klaffet det da vi ikke prøvde aktivt. Den mistet vi. Nå etterpå klaffer det ikke i det hele tatt[emoji21]

Her klaffet det da vi ikke prøvde aktivt. Den mistet vi. Nå etterpå klaffer det ikke i det hele tatt[emoji21]

Vi fikk bingo i første forsøk i vår da vi prøvde på nr tre. Etter å ha mistet den, skjer det ingenting... veldig uvant og enda mer frustrerende.

Ramler inn gravide for tiden.. Nå vil jeg også :(

CD7. Det stormer fremover! Tre prikker på grafen... Kort jobbdag og så er det helg [emoji7]. Mandag begynner eggjakten på alle måter [emoji56]. [emoji1303]

Positiv el-test i dag og virker selvsagt til å ha tidenes EL denne runden som blir 0 aksjer sannsynligvis.. sendt mannen på fjellet[emoji849]aldri hatt så mye el-slim noensinne. Tatt bidronninggele som eneste endring denne "pp".. er det for sent med aksjer i morgen ettermiddag ved pos el test i dag? Nå ble jeg såklart gira..[emoji85][emoji23]

Positiv el-test i dag og virker selvsagt til å ha tidenes EL denne runden som blir 0 aksjer sannsynligvis.. sendt mannen på fjellet[emoji849]aldri hatt så mye el-slim noensinne. Tatt bidronninggele som eneste endring denne "pp".. er det for sent med aksjer i morgen ettermiddag ved pos el test i dag? Nå ble jeg såklart gira..[emoji85][emoji23]

El pleier jo å komme 1-2 dager etter pos test, så det er slett ikke for seint! Heldige du som har el nå. Jeg må nok vente en uke til [emoji53]

Tok denne el testen for fem min siden. Den må da vel være positiv siden resultatet er sterkere enn test strek?! :D

Den er positiv ja[emoji1303] Happy humping[emoji3][emoji23]

Back
Topp