Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg vil også!Da er vi to[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også!Da er vi to[emoji20]
FemFire... [emoji53]
Haha..[emoji173]
Fikk positiv el test i 8.30 tiden i dag morgest samt positiv test i dag kl 17. Så når bør jeg teste igjen?
Første aksje lagt inn etter TR. Enda ei uke til EL, men åå så deilig det er å slippe tenke på prevensjon Må se det positive i alt
Fortsatt en stund til EL her Begynner igjen med temping imorgen på syklusdag 13. Forventer EL onsdag eller torsdag.
Vis vedlegget 233016
Da er du kommet på lista Lykke til!PP 11 (1 kjemisk i mars) - B3 - EL ca 2/10 - IKM 16/10 (Mandag uke 42)
Billigetester.noHvor bestiller dere hcg-strimler fra? Jeg må vite så fort som mulig om det er noe på gang denne måneden pga tur-påmelding, så kan likesågodt hamstre
Hei! Blir med her jeg! Måtte denne måneden gå fort[emoji119]
Sommerblomst1- pp4 - B1 - EL 29/9 - IKM 14/10
Det ser ikke ut til at vi får lagt inn noen aksjer rundt EL. Mannen skal jobbe overtid hele uka [emoji21][emoji21][emoji21]
Han kommer ikke hjem før på kvelden[emoji21] Det blir visst i dag, men det er flere dager til EL, tror jeg.Neeeeiii, det er jo ikke lov! Kommer han ikke hjemmom? Du må få fri fra jobben og oppsøke han i lunsjen [emoji41][emoji1319] Det viktigste først!!
Han kommer ikke hjem før på kvelden[emoji21] Det blir visst i dag, men det er flere dager til EL, tror jeg.