Da er vi helt likt CD5 her og, og tr har forduftet. Så er det bare til å sette i gang å jobbe..CD 5 i dag. Første prikk i den nye temp-grafen er satt. Bare fem dager igjen til startskuddet for el-testing. Jadda...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi helt likt CD5 her og, og tr har forduftet. Så er det bare til å sette i gang å jobbe..CD 5 i dag. Første prikk i den nye temp-grafen er satt. Bare fem dager igjen til startskuddet for el-testing. Jadda...
Haha, da ser du hvor lite jeg egentlig lette når jeg ikke engang bladde til side to i prøver-forumet....Uke 42 har kommet, men du er velkommen til å henge med her altså
http://forum.babyverden.no/threads/♡◇♡ikm-uke-42♡◇♡.1899892/
Hører egentlig til i uke 42, men den er ikke laget enda og jeg har ikke tid til å følge opp. også er det så koselig med kjentfolk så kanskje jeg kan få henge med dere?
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - IKM 16-20/10
Hører egentlig til i uke 42, men den er ikke laget enda og jeg har ikke tid til å følge opp. også er det så koselig med kjentfolk så kanskje jeg kan få henge med dere?
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - IKM 16-20/10
Da er vi helt likt CD5 her og, og tr har forduftet. Så er det bare til å sette i gang å jobbe..
Hahaha jeg dauer av "Brille". Det kommer millioner av sædceller fra mannen inn i kvinnens skjede. Hvordan kan det ha seg at bare noen få når frem til egglederen?Forslag til svar: Fordi de først må forbi eggmellomlederen, som er en drittsekk!! [emoji23]
Lykke til og håper det klaffer snart Ikke så lett å være langtidsprøver...Joiner her jeg![emoji4] Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i IKM-gruppe, siden jeg ikke er så aktiv lenger, men er jo litt spennende å følge med allikevel. Har mistet litt piffen, og blir bare mer og mer lei for hver pp som går, men har jo et lite håp hver pp allikevel[emoji4] Regner med dette er siste pp før vi blir henvist til ivf, så hadde jo vært fantastisk om det skulle klaffe![emoji4]
Lykke til folkens! Håper på mange fine tester etterhvert![emoji2]
Frøyaprøverlykken - PP15 - B1 - EL 26/9 - IKM 11/10
Joiner her jeg![emoji4] Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i IKM-gruppe, siden jeg ikke er så aktiv lenger, men er jo litt spennende å følge med allikevel. Har mistet litt piffen, og blir bare mer og mer lei for hver pp som går, men har jo et lite håp hver pp allikevel[emoji4] Regner med dette er siste pp før vi blir henvist til ivf, så hadde jo vært fantastisk om det skulle klaffe![emoji4]
Takk. Gjør nok begge deler tenker jeg. Her var det så mange kjente!Heng med oss a![emoji1317]
Haha. Du kjenner meg ikke nei.Begynner sikkert i uke 41 ja og må uansett følge med her på alle dere.Heng her med oss!!! Du starter sikkert testingen i uke 41 uansett. Bra med mange kjentfolk. Da blir det ekstra hyggelig med positive tester!!
Joiner her jeg![emoji4] Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i IKM-gruppe, siden jeg ikke er så aktiv lenger, men er jo litt spennende å følge med allikevel. Har mistet litt piffen, og blir bare mer og mer lei for hver pp som går, men har jo et lite håp hver pp allikevel[emoji4] Regner med dette er siste pp før vi blir henvist til ivf, så hadde jo vært fantastisk om det skulle klaffe![emoji4]
Bli med, bli med! Jeg prøver å være realistisk med tanke på at ting kan ta tid, men jammen blir jeg like skuffet hver måned det ikke klaffer. Håper det blir full klaff for deg denne runden!
håper på et mirakel for dere.
På grineren og en utfordrende dag. Funderer på hvordan dagen hadde vært med en baby på toppen. Er vi klar for detta? Sukk [emoji57]
Tenker ofte det samme
På grineren og en utfordrende dag. Funderer på hvordan dagen hadde vært med en baby på toppen. Er vi klar for detta? Sukk [emoji57]