⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Hei, nå er jeg i el-land. Jeg tester ikke for dette, bruker kun appen Flo og sånn som jeg leser det så hadde jeg siste "mens- startdag" 11. sept og neste forventede mens 10. oktober. Appen sier at jeg har EL i dag, men sånn som jeg regner på det så er det jo en 29. dagerssyklus. Blir ikke EL i morgen da (26.)? Blir ikke klok, nå har det jo ikke så mye å si, en dag fra eller til, men lurer litt likevel. Kan nevne at jeg har plottet inn menstruasjon siden mars i år (uttak av hormonspiral). Har ett barn fra før og den spiren satt på første forsøk så dette er noe uvvant.

Heia :) Hadde...som mange andre her...ikke tenkt å være med på flere IKM-grupper [emoji85] meeeen fant egentlig ut at det er fint å dele med noen som skjønner ;) Har jobba hardt for å lage en liten i helga ;) og håper på 2 streker snart :)

Heia :) Hadde...som mange andre her...ikke tenkt å være med på flere IKM-grupper [emoji85] meeeen fant egentlig ut at det er fint å dele med noen som skjønner ;) Har jobba hardt for å lage en liten i helga ;) og håper på 2 streker snart :)
Lykke til og håper på positiv test om ikke så lenge :)

Satser på at det er din tur denne runden. Trist å høre at du mistet en liten. Mange i samme båt her inne...

Håper du slipper flere ikm grupper nå da[emoji6] [emoji173]

Ny positiv test i ettermiddag, satser på EL i morgen[emoji4] så da er det bare å fortsette aksjeinnleggingen[emoji6]
f6c624bcb9dbfaaa654b44ab513ad640.jpg

Hei, nå er jeg i el-land. Jeg tester ikke for dette, bruker kun appen Flo og sånn som jeg leser det så hadde jeg siste "mens- startdag" 11. sept og neste forventede mens 10. oktober. Appen sier at jeg har EL i dag, men sånn som jeg regner på det så er det jo en 29. dagerssyklus. Blir ikke EL i morgen da (26.)? Blir ikke klok, nå har det jo ikke så mye å si, en dag fra eller til, men lurer litt likevel. Kan nevne at jeg har plottet inn menstruasjon siden mars i år (uttak av hormonspiral). Har ett barn fra før og den spiren satt på første forsøk så dette er noe uvvant.

Dersom du har 14-dagers lutealfase vil det jo være i morgen egentlig, men ikke alltid godt å si. Eneste måten å helt sikkert finne ut av det er vel ved testing og temping. Noen har jo kortere lutealfase og litt flere dager før EL. Dere får vel bare legge inn aksjer jevnt og trutt, så bommer dere hvertfall ikke[emoji4]

Avhenger av hvor lang lutealfase du har.
Som Frøyaprøverlykken sier kan ikke appen vite sikkert når du har EL, da må temping/tester/blodprøver til. Temping viser når EL kommer og har vært, tester viser når kroppen har tenkt å slippe et egg og blodprøver vil kunne si med sikkerhet om det har skjedd. Som regel holder det å legge inn aksjer to-tre ganger pr uke så skal man være dekket visstnok. Lykke til.

Fikk ganske bra sterk strek nr to på el-testen i dag. Hååååper det betyr at jeg er i rute til 28-dagers syklus denne runden. Spottingen ser eeeeendelig ut til å ha gitt seg. Jammen på tide - CD10 i dag. Spørst om ikke soldatene må inviteres inn i kveld [emoji56]

Fikk ganske bra sterk strek nr to på el-testen i dag. Hååååper det betyr at jeg er i rute til 28-dagers syklus denne runden. Spottingen ser eeeeendelig ut til å ha gitt seg. Jammen på tide - CD10 i dag. Spørst om ikke soldatene må inviteres inn i kveld [emoji56]

Så bra, håper den snart blir helt positiv!![emoji3][emoji3]

Haha. Morsomt sagt [emoji12] Håper det blir et hyggelig besøk ;)

Ikke mye spenennde.. Ny taes etter jobb idag.

IMG_7160.JPG
IMG_7164.JPG

Cd11, og startet EL testingen i dag. Hvis kroppen min har blitt den klokka den har vist uttrykk for å være den siste tiden blir det smilefjes på torsdag og EL fredag. Er spent på å se :) Har startet daglig aksjeinnlegging for å være på den sikre siden da selvsagt!

Hva er folkets erfaring med grapefruktjuice forresten? Jeg har blitt raskt gravid uten å drikke det to ganger, og etter at jeg begynte å drikke det har jeg ikke blitt gravid (kan jo være 100% tilfeldig det da) samt jeg føler at jeg har mye mer klebrig utflod når jeg ikke drikker grapefruktjuice..!

Hva er folkets erfaring med grapefruktjuice forresten? Jeg har blitt raskt gravid uten å drikke det to ganger, og etter at jeg begynte å drikke det har jeg ikke blitt gravid (kan jo være 100% tilfeldig det da) samt jeg føler at jeg har mye mer klebrig utflod når jeg ikke drikker grapefruktjuice..!

Jeg fikk mindre EL slim av det og forsinket EL. Samme med dong quai.

Og jeg som hadde håpet at disse skulle komme litt senere enn før EL :P

IMG_7165.JPG

Back
Topp