⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Imorra skal jeg på UL for å sjekke livmorslimhinna og om det har vært follikkelvekst! Spent, men regner med det går bra! Har vært klart for innsett på UL på de to forrige forsøka, så er vel ingen grunn til at det ikke skal være klart imorra! Forhåpentligvis innsett på mandag[emoji173]️

Ikke positiv ikveld heller, håper veldig den er positiv imorgen..

IMG_7177.JPG

Imorra skal jeg på UL for å sjekke livmorslimhinna og om det har vært follikkelvekst! Spent, men regner med det går bra! Har vært klart for innsett på UL på de to forrige forsøka, så er vel ingen grunn til at det ikke skal være klart imorra! Forhåpentligvis innsett på mandag[emoji173]️

Åååå, hadde helt glemt at du kjører en ny spennende runde! Lykke til i morgen [emoji1303][emoji1303] Jeg kommer til å være grønn av misunnelse når du plutselig er 5 dpo på mandag!!!

Ikke positiv ikveld heller, håper veldig den er positiv imorgen..

Vis vedlegget 233249

Det der er såååå frustrerende! Holdt på med testing fra tom cd16 forrige runde. Var helt sikker på at jeg skulle fange både pos og neg test med de fem testene jeg hadde. Hahahsha... det gikk jo ikke. Derfor handlet jeg 20 tester til denne runden. Klar for testing fra cd10-c18, og så blir det pos test på nr to . Må ta test i morgen og sikkert dagen etter også bare for å se at den blir negativ igjen uansett, så jeg får brukt opp litt tester [emoji12]

Jeg skriver under på den! Har fortsatt lave forventninger pga stoffskiftet og den lange spotteperioden, men håpet og ønsket er til stede som aldri før! Typisk min flax hvis det klaffer denne pp som er helt håpløs med tanke på terminplassering
emoji51.png
emoji1303.png
Men jeg tar det jeg får
emoji41.png
Har jo skjønt etter hvert at stoffskiftet kan klusse til ting, vanskeligere å bli gravid. Fikk svar fra St.Olav etter at jeg var der, at den nå var normal (rett dose medisin), så har en mindre ting å tenke på.

Åååå, hadde helt glemt at du kjører en ny spennende runde! Lykke til i morgen [emoji1303][emoji1303] Jeg kommer til å være grønn av misunnelse når du plutselig er 5 dpo på mandag!!!

Takk skal du ha søta[emoji8][emoji8]

Hehe, er ikke dumt å hoppe rett til 5 dpo nei[emoji12][emoji12] skal være flink denne runden og ikke teste før 14/15 dpo, spent på hvordan det skal gå[emoji23] hvertfall når jeg har over 30 tester liggende[emoji23]

Lysebrunt i går og begynnende EL-slim i kveld på cd16. Likevel var EL-testen i dag tidlig på lav. Hmm...den burde i alle fall ha vist høy. Jeg krysser fingre for at EL er i helga [emoji4]

Lysebrunt i går og begynnende EL-slim i kveld på cd16. Likevel var EL-testen i dag tidlig på lav. Hmm...den burde i alle fall ha vist høy. Jeg krysser fingre for at EL er i helga [emoji4]
Håper den skynder seg til høy og max :)

Begynner frykte for at EL ikke skjer denne runden. Lite slim eller andre normale tegn...

IMG_7179.JPG

Dersom FF har rett er jeg plutselig 3 dpo i dag, men det vet jeg ikke om jeg tror på. Ikke noe særlig temphopp og hadde positive tester mandag og tirsdag. Men hadde også creamy utflod i går, og kanskje på mandag, og da skal vel egentlig EL være overstått? Hvorfor skal ting være så vanskelig å forstå?[emoji12]
733c3850d1d3aaf336f643face1c33bd.png
7a957a33abeb2e888a1b38087b52434c.jpg

Dersom FF har rett er jeg plutselig 3 dpo i dag, men det vet jeg ikke om jeg tror på. Ikke noe særlig temphopp og hadde positive tester mandag og tirsdag. Men hadde også creamy utflod i går, og kanskje på mandag, og da skal vel egentlig EL være overstått? Hvorfor skal ting være så vanskelig å forstå?[emoji12]
733c3850d1d3aaf336f643face1c33bd.png
7a957a33abeb2e888a1b38087b52434c.jpg

Ser ut til at ff også er litt usikker på seg selv. Hvis du får et nytt temphopp i dagene fremover, kan det være den ombestemmer seg og flytter el noen dager fremover. Det gjorde den for meg i forrige runde. Ble 5, 6 og 7 dpo to ganger den runden!! [emoji53] Synes helt tydelig el-testen er veldig positiv mandag og fortsatt positiv tirsdag, så strengt tatt burde jo el være i dag-ish?

Ser ut til at ff også er litt usikker på seg selv. Hvis du får et nytt temphopp i dagene fremover, kan det være den ombestemmer seg og flytter el noen dager fremover. Det gjorde den for meg i forrige runde. Ble 5, 6 og 7 dpo to ganger den runden!! [emoji53] Synes helt tydelig el-testen er veldig positiv mandag og fortsatt positiv tirsdag, så strengt tatt burde jo el være i dag-ish?

Ja, FF ble usikker etter jeg la inn de negative testene lørdag og søndag, før det var den ganske så sikker[emoji12] Men ja, godt mulig den endrer etterhvert som jeg legger inn flere temperaturer. Det er bare denne creamy utfloden som gjør meg så usikker, viss ikke der var for den hadde jeg vært bombesikker på at EL var i dag[emoji4]

Kontroll gikk bra, så da blir det innsett på mandag om egget/egga overlever opptiningen[emoji173]️

Back
Topp