Sirca - EL 26.9 - ikm 10.10 - pp4
Velkommen! Misunnelig på deg som kan notere deg som dpo i morgen! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sirca - EL 26.9 - ikm 10.10 - pp4
Takk første PP jeg har funnet el, ble sååå gladVelkommen! Misunnelig på deg som kan notere deg som dpo i morgen! [emoji1303]
Imorra skal jeg på UL for å sjekke livmorslimhinna og om det har vært follikkelvekst! Spent, men regner med det går bra! Har vært klart for innsett på UL på de to forrige forsøka, så er vel ingen grunn til at det ikke skal være klart imorra! Forhåpentligvis innsett på mandag[emoji173]️
Har jo skjønt etter hvert at stoffskiftet kan klusse til ting, vanskeligere å bli gravid. Fikk svar fra St.Olav etter at jeg var der, at den nå var normal (rett dose medisin), så har en mindre ting å tenke på.Jeg skriver under på den! Har fortsatt lave forventninger pga stoffskiftet og den lange spotteperioden, men håpet og ønsket er til stede som aldri før! Typisk min flax hvis det klaffer denne pp som er helt håpløs med tanke på terminplasseringMen jeg tar det jeg får
Åååå, hadde helt glemt at du kjører en ny spennende runde! Lykke til i morgen [emoji1303][emoji1303] Jeg kommer til å være grønn av misunnelse når du plutselig er 5 dpo på mandag!!!
Håper den skynder seg til høy og maxLysebrunt i går og begynnende EL-slim i kveld på cd16. Likevel var EL-testen i dag tidlig på lav. Hmm...den burde i alle fall ha vist høy. Jeg krysser fingre for at EL er i helga [emoji4]
Begynner frykte for at EL ikke skjer denne runden. Lite slim eller andre normale tegn...
Vis vedlegget 233268
Dersom FF har rett er jeg plutselig 3 dpo i dag, men det vet jeg ikke om jeg tror på. Ikke noe særlig temphopp og hadde positive tester mandag og tirsdag. Men hadde også creamy utflod i går, og kanskje på mandag, og da skal vel egentlig EL være overstått? Hvorfor skal ting være så vanskelig å forstå?[emoji12]
Ser ut til at ff også er litt usikker på seg selv. Hvis du får et nytt temphopp i dagene fremover, kan det være den ombestemmer seg og flytter el noen dager fremover. Det gjorde den for meg i forrige runde. Ble 5, 6 og 7 dpo to ganger den runden!! [emoji53] Synes helt tydelig el-testen er veldig positiv mandag og fortsatt positiv tirsdag, så strengt tatt burde jo el være i dag-ish?
Bra syklus! Satser på at vi blir mange med samme termindato i juni!!
Kontroll gikk bra, så da blir det innsett på mandag om egget/egga overlever opptiningen[emoji173]️