⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Jeg har testet hver dag ca kl 17. Er det da mulig å ha hatt eggløsning uten å ha fanget det opp? Fikk el-slim fredag i forrige uke.. test Nr 5 fra toppen er fra fredag i forrige uke (se bildet på innlegget over) og der føler jeg den ble litt sterkere..

Skulle til å foreslå at test nr fire og fem fra toppen ser sterkere ut enn de andre. Ville gjettet at toppen var en gang mellom der, evt mellom fem og seks, og at du befinner deg i dpo-land nå. Helt sikker blir man vel ikke hvis ikke du temper eller evt når du plutselig sitter der med to streker på g-testen!

Jeg har testet hver dag ca kl 17. Er det da mulig å ha hatt eggløsning uten å ha fanget det opp? Fikk el-slim fredag i forrige uke.. test Nr 5 fra toppen er fra fredag i forrige uke (se bildet på innlegget over) og der føler jeg den ble litt sterkere..
Det var akkurat det eg skulle skrive til deg att test nr 5 ser ut som den sterkeste Hehe :-)

Dpo 2 eller tre her.. Hadde vært morro om det har gått på første forsøk, men kjenner det er godt å være en realist midt oppi det hele. Er jo vanlig å bruke litt tid :)
Likevel begynner jeg vel med symptom-jakt snart.. hehe
Alt dette er heilt nytt for meg dette med å finne El å sånne ting, har ei jente fra før av men der var eg bare plutselig gravid Hehe :-) så for eg bare se hva som skjer veit liksom ikke heilt hvordan kroppen min funker med tanke på alt som eg skal kjenne etter Hehe :-)

Alt dette er heilt nytt for meg dette med å finne El å sånne ting, har ei jente fra før av men der var eg bare plutselig gravid Hehe :-) så for eg bare se hva som skjer veit liksom ikke heilt hvordan kroppen min funker med tanke på alt som eg skal kjenne etter Hehe :-)

Jeg gjør det bare for å få tiden til å gå. Har blitt gravid tre ganger (to barn og en engel) uten noen hjelpemidler eller sykluskontroll i det hele tatt. Spennende å se hva kroppen egentlig driver med uten at man vet det [emoji1303]

Skulle til å foreslå at test nr fire og fem fra toppen ser sterkere ut enn de andre. Ville gjettet at toppen var en gang mellom der, evt mellom fem og seks, og at du befinner deg i dpo-land nå. Helt sikker blir man vel ikke hvis ikke du temper eller evt når du plutselig sitter der med to streker på g-testen!

Håper virkelig du har rett og at ventetiden blir kort [emoji28] men får bare vente til neste uke når jeg skal på GU ( ikke ul som jeg skrev[emoji85][emoji28])
Får uansett kanskje noe svar mtp syklusen min når jeg skal til gynekolog da:)

Håper virkelig du har rett og at ventetiden blir kort [emoji28] men får bare vente til neste uke når jeg skal på GU ( ikke ul som jeg skrev[emoji85][emoji28])
Får uansett kanskje noe svar mtp syklusen min når jeg skal til gynekolog da:)

Det er en god begynnelse i hvertfall [emoji1303]

Fortsatt EL-slim og lav på monitoren. Merkelige greier. Kanskje kroppen klarer å vente til helga,og på en mindre sliten mann? [emoji28][emoji38]

Vi får ikke lagt inn en eneste aksje. Heldigvis forventer jeg ikke EL før lørdag (tester ikke), men bør begynne nå for sikkerhetsskyld. I dag har jeg jobba fra 08.00-21.00, da er det ikke mye igjen å bjuda på altsa. Voldsom uke, får feire på freddan ;)

Vet ikke om vi treffer på eller om vi i det hele tatt for lagt inn aksjer denne mnd. Tester ikke, og er ikke helt sikker på når el forventes. Hadde noe som ligbet elslim i går - men jeg er i så dårlig form så orker ikke sex når jeg har hodepine og feber. Håper formen er bedre i morgen. Ut i fra beregninger er det vell tirsdag neste uke jeg har el, men sidrn jeg begynte med spotting før tiden sist mnd så er det så vanskelig å vite.

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app

Dette ventegreiene blir jeg rett og slett ikke god på... har digital test, viste maksimal på mandag, så fikk man ikke teste mer, så må jo bare håpe nå da... i to uker... blæh...

Dette ventegreiene blir jeg rett og slett ikke god på... har digital test, viste maksimal på mandag, så fikk man ikke teste mer, så må jo bare håpe nå da... i to uker... blæh...
Opplever det samme her, høy søndag å maksimal på mandag!! Så aksjer blei lagt inn søndag og mandag å så reiste mannen på jobb i 17 dager så veldig lite jeg kan gjøre no en å vente Hehe

Lagt inn idag, men siste EL test jeg hadde viste ennå ikke (utrolig nok) to like sterke streker.. Så da får tempingen ta seg av bekreftelse av EL. Håper den er imorgen eller fredagen ;) Oppstart spray (ifm IVF) søndag, så før den vil jeg helst ha EL..

Venter på eggløsning...

IMG_7187.jpg

Ser at jeg har ganske lang luetalfase...spesielt i forhold til dere. Hva kan det bety? haha:pompus:
EL 24./25.09 - IKM 10/11.10

Ser at jeg har ganske lang luetalfase...spesielt i forhold til dere. Hva kan det bety? haha:pompus:
EL 24./25.09 - IKM 10/11.10
Man har jo forskjellig lengde på lutealfasen. Viktigste er at den ikke er så kort at egget ikke har tid til å feste seg.

Man har jo forskjellig lengde på lutealfasen. Viktigste er at den ikke er så kort at egget ikke har tid til å feste seg.

Ja vet.. Men tenkte det kunne være ugunstig på en eller annen måte å ha en lang luetalfase også :bored:

Lurer sånn på når jeg hadde el.. Om det var 24 eller 25. Hadde positiv el-test klokken 7.30 den 23 og positiv el test klokken 17 den 24 og negativ el-test klokken 14.30 den 25.. o_O

Ja vet.. Men tenkte det kunne være ugunstig på en eller annen måte å ha en lang luetalfase også :bored:

Lurer sånn på når jeg hadde el.. Om det var 24 eller 25. Hadde positiv el-test klokken 7.30 den 23 og positiv el test klokken 17 den 24 og negativ el-test klokken 14.30 den 25.. o_O
Med positiv EL-test den 24. vil jeg tenke EL den 25. Men jeg pleier bare gjøre det for enkelthets skyld. Varierer jo hvor lenge man har LH-topp og hvor lenge etter egget slipper.

Tror ikke det er ugunstig med lang lutealfase, men kan være irriterende når man ikke lykkes og vil igang med ny pp.

Opplever det samme her, høy søndag å maksimal på mandag!! Så aksjer blei lagt inn søndag og mandag å så reiste mannen på jobb i 17 dager så veldig lite jeg kan gjøre no en å vente Hehe
Nei, er jo bare å smøre seg med tålmodighet. Skulle ønske man kunne merke noen tegn allerede nå :smiley-angelic001

Idag er jeg 2+1 uten at vi har laga spire selv eller egget satt inn[emoji23] sært altså[emoji23]

Back
Topp