⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Idag er jeg 2+1 uten at vi har laga spire selv eller egget satt inn[emoji23] sært altså[emoji23]
Veldig rart. Håper spiren sitter denne gangen :Heartred

El-testen er fortsatt positiv i dag(!?) Men mindre positiv enn i går, så tipper jeg er over toppen, men bare kjører veldig høye verdier denne runden. Hvis det er samme trend som forrige runde, da jeg gikk tom for tester etter første positive test, blir el i dag. [emoji7] Tempen har egentlig vært høy i to dager allerede, men håper den stiger enda litt, ellers blir nok ff forvirret.

Dèt håper jeg også[emoji5][emoji173]️

Hehe, ja, er kanskje det! Men når kroppen blir proppa med hormoner så er det ikke såå kult[emoji53][emoji53]

Min kropp misliker hcg på det sterkeste, så jeg er mest glad i de fire første ukene av svangerskapet, hvor jeg egentlig ikke vet at jeg er gravid, og de fire siste, som jeg får fritak fra...

Min kropp misliker hcg på det sterkeste, så jeg er mest glad i de fire første ukene av svangerskapet, hvor jeg egentlig ikke vet at jeg er gravid, og de fire siste, som jeg får fritak fra...

Hehe, da forstår jeg tankegangen[emoji23][emoji23]

Spørsmål [emoji85] Når er det EL kommer ift slim/utflod? Etter floden eller er det EL når det står på?

Hos meg er det når ting begynner å skje å når eg har El :-)

Ok. Jeg har ikke fått noe enda, og det er bra for har ikke vært et ledig øyeblikk til babylaging. Forventer EL på lørdag, så da får vi stå på i helgen og satse på at den ikke har kommet før denne mnd.

Flere i dpo-land her? 4 dager dpo her og er kjempekvalm. Hello innbilt svangerskap eller magevirus :laughing001:laughing001

Flere i dpo-land her? 4 dager dpo her og er kjempekvalm. Hello innbilt svangerskap eller magevirus :laughing001:laughing001

Da jeg la inn dagens temp, ble jeg plutselig 3 dpo. Får ikke det til å stemme. Tror selv jeg er 1 dpo i dag. Men, men, spiller jo egentlig liten rolle med et par dager fra eller til. Endelig i den spennende fasen!!! [emoji1303]

Back
Topp