Veldig rart. Håper spiren sitter denne gangenIdag er jeg 2+1 uten at vi har laga spire selv eller egget satt inn[emoji23] sært altså[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig rart. Håper spiren sitter denne gangenIdag er jeg 2+1 uten at vi har laga spire selv eller egget satt inn[emoji23] sært altså[emoji23]
Idag er jeg 2+1 uten at vi har laga spire selv eller egget satt inn[emoji23] sært altså[emoji23]
Kan tenk vist vi kunne det Hehe, men da hadde vi nok bare gått å kjent etter heilt fra startenNei, er jo bare å smøre seg med tålmodighet. Skulle ønske man kunne merke noen tegn allerede nå
Cd18 og fortsatt lav på monitoren. Flaks at mannen jobber overtid nå, men har fri i helga [emoji16]
I går syklet jeg flere mil, og i dag har jeg gått et par mil. Det burde være nok risting. Eller? [emoji6]Du må riste litt i eggstokkene så egget våkner [emoji12]
I går syklet jeg flere mil, og i dag har jeg gått et par mil. Det burde være nok risting. Eller? [emoji6]
Kanskje det...eller kroppen sliter med å slippe egget. Jeg satser på at egget ikke slipper før på søndag [emoji16]Helt innafor! [emoji1303] Kanskje du ubevisst holder igjen til du vet mannen et opplagt og tilgjengelig [emoji41]
Veldig rart. Håper spiren sitter denne gangen
Det er de beste ukene i hele svangerskapet spør du meg!!![emoji7]
Dèt håper jeg også[emoji5][emoji173]️
Hehe, ja, er kanskje det! Men når kroppen blir proppa med hormoner så er det ikke såå kult[emoji53][emoji53]
Min kropp misliker hcg på det sterkeste, så jeg er mest glad i de fire første ukene av svangerskapet, hvor jeg egentlig ikke vet at jeg er gravid, og de fire siste, som jeg får fritak fra...
Ser at jeg har ganske lang luetalfase...spesielt i forhold til dere. Hva kan det bety? haha
EL 24./25.09 - IKM 10/11.10
Hos meg er det når ting begynner å skje å når eg har ElSpørsmål [emoji85] Når er det EL kommer ift slim/utflod? Etter floden eller er det EL når det står på?
Hos meg er det når ting begynner å skje å når eg har El
Masse lykke tilOk. Jeg har ikke fått noe enda, og det er bra for har ikke vært et ledig øyeblikk til babylaging. Forventer EL på lørdag, så da får vi stå på i helgen og satse på at den ikke har kommet før denne mnd.
Jeg er 1 eller 2 dpo, så ingen symptomer endaFlere i dpo-land her? 4 dager dpo her og er kjempekvalm. Hello innbilt svangerskap eller magevirus
Flere i dpo-land her? 4 dager dpo her og er kjempekvalm. Hello innbilt svangerskap eller magevirus