Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen inn til oss og lykke til!
Da sniker jeg meg inn til dere damer[emoji173]️ Med knallpositiv eltest og fast smil på digital eltest så blir uke 41 min uke også[emoji120]
Fra2til3 pp 10 etter SA B1 IKM 13 eller 14 okt
Velkommen inn til oss og lykke til!
Så utrolig demotiverende :-/ hvorfor ble ivf avbrutt? Lagt en ny slagplan for å komme i mål med ivf?
Fikk ut 22 egg, men ingen av de ble utviklet riktig.. Så da var vi tilbake til ny plan. Får noen ekstra tabletter denne runden, ellers lite spennende egentlig.
Fikk ut 22 egg, men ingen av de ble utviklet riktig.. Så da var vi tilbake til ny plan. Får noen ekstra tabletter denne runden, ellers lite spennende egentlig.
Eigentleg venta eg EL i morgon, laurdag. Så eg byrja å teste onsdag kveld, og jammen slo den ut med det samme. Strekane var ca like sterke, begge to. Tok to testar, og resultatet var likt. Tok også test neste morgon, og den var endå sterkare. I går kveld var testen tydeleg svakare att, og i dag tidleg veldig tydeleg negativ. Er litt forvirra: betyr dette at egget slapp i går mellom sterk positiv test og negativ? Betyr det at det ville sleppe 1-36 timar etter første positive test? Eller eller sterkaste test?
Vi hadde sex på ettermiddagen i går, og då hadde vi spart på kruttet i fire dagar. Hadde også sex i dag tidleg.
Tenkjer de at vi traff bra, eller kan vi faktisk ha vore for seine? Det gjekk 10-12 timar frå knallsterk test i går morgon, til vi fekk tid til å ha sex...
Takknemleg for synspunkt, for dette er jo det viktigaste i verda nett no, hahaha
Jeg vil tro at egget slipper 1-2 døgn etter første positive test, og 12-24 t etter max/testen. Uansett tror jeg dere har truffet helt perfekt med innsending av jaktlaget [emoji1303]. Nå er det bare å vente på to streker [emoji7]
Hver pp går jeg inn på terminkalkulatoren og sjekker sånn ca når eventuelt termin blir[emoji85] Er jeg den eneste som gjør det?
Jeg blir litt ekstra gira av det, så vet ikke om det er så lurt. Men jeg klarer ikke la være[emoji28]
Hver pp går jeg inn på terminkalkulatoren og sjekker sånn ca når eventuelt termin blir[emoji85] Er jeg den eneste som gjør det?
Jeg blir litt ekstra gira av det, så vet ikke om det er så lurt. Men jeg klarer ikke la være[emoji28]
You are not alone! Eg gjer det kvar månad, og ser for meg kor stor babyen då blir til jul, til sommaren etter osv. Eg er usikker på om det er så lurt, for eg mistar liksom ein baby og masse fantastiske framtidige hendigar kvar månad fordi eg faktisk ikkje er gravid likevel og alt berre er draumar og luft
Jeg gjør akkurat det samme[emoji12][emoji12]
Da var el-testen min igjen negativ. Satser på at egget nå er på reise, forhåpentligvis godt forent med en hyggelig jeger og at de sammen skaper en nydelig liten spire til meg...
Møkkakropp! Jeg tror i alle fall ikke at EL har vært enda..Nei! Så frustrerende [emoji37]. Det er så typisk at kroppen skal tulle akkurat når man ønsker å lage baby, mens man ellers har kunnet stille klokken etter syklusen... Hva tenker du videre nå da? Annenhver/tredjehver dag regime til tr/to streker?
Møkkakropp! Jeg tror i alle fall ikke at EL har vært enda..
Jippi! Nå ble el-testen positiv [emoji1][emoji1][emoji173]️ da blir det el i morgen sikkert og ikm 13-14 oktober jeg har egentlig time med gyn på onsdag.. burde jeg stikke uansett? Er bare ett år siden sist prøve men samtidig har jeg hatt veldig uregelmessig syklus siden april og småblødninger i 3 uker nå i det siste.. koster jo 1200kr så er ikke så gira på å kaste de pengene ut av vinduet hva ville dere gjort? Om vi treffer på aksjene i helga, vil de kunne se det eller finne ut av det på GU?
Jeg tenker det er bedre å dra for mye enn for lite til legen. Vi må ikke være så redd for å være til bry, de er der tross alt for vår skyld
Kjør på og ta en celleprøve med det samme. To fluer i en smekk