⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Endelig! I dag fikk jeg høy på monitoren. Det var på tide, for nå er jeg på cd21. Kanskje jeg ikke hører til her, men i uke 42. Hmm...jeg velger å vente og se [emoji4]

Grattis! Da er noe på gang [emoji1303] Du må uansett bli her med oss. Hvis du får ikm mandag i uke 42, skjer det meste av spenningen og testingen i uke 41 [emoji7]

Ikke sant! Ut fra FF sin beregning er ikm tirsdag 10.10. Det kan ikke forskyve seg sååå mye at det blir langt uti uke 42.
Jeg satser på at jeg endelig har fått hvile litt. Ukedagene har bare vært stress.

Ikke sant! Ut fra FF sin beregning er ikm tirsdag 10.10. Det kan ikke forskyve seg sååå mye at det blir langt uti uke 42.
Jeg satser på at jeg endelig har fått hvile litt. Ukedagene har bare vært stress.

Spennende. Jeg elsker dpo-tiden. Håpet stiger og man tolker hver miste kroppslige forandring som tegn på at noe er på gang. Hvert eneste dobesøk titter en bort på g-testene og lurer på om man kanskje kan bli den første i verden som får positiv test 4 dpo, eller om man klarer å overtale seg selv til å vente i hvertfall ett dobesøk til før man tester. Vri og vende på testene i all slags lys for å se etter ønskestreken. Holde håpet oppe selv etter tr har varslet relativt tydelig at hun er på vei... sjelden jeg har mer irrasjonell tankegang enn de dagene her

Spennende. Jeg elsker dpo-tiden. Håpet stiger og man tolker hver miste kroppslige forandring som tegn på at noe er på gang. Hvert eneste dobesøk titter en bort på g-testene og lurer på om man kanskje kan bli den første i verden som får positiv test 4 dpo, eller om man klarer å overtale seg selv til å vente i hvertfall ett dobesøk til før man tester. Vri og vende på testene i all slags lys for å se etter ønskestreken. Holde håpet oppe selv etter tr har varslet relativt tydelig at hun er på vei... sjelden jeg har mer irrasjonell tankegang enn de dagene her
Ja, det er veldig spennende. Jeg har noen strimmeltester og flere g-tester til monitoren. Må bare komme meg over i dpo-land først[emoji23][emoji28] Jeg håper at det skjer snart!

Jepp. Jeg mener 2 dpo, ff mener 4dpo. Hvis ff har rett, rakk vi kunn aksjer på el-dagen og dagen etter, mens hvis min teori stemmer, ble det full klaff med to påfølgende dager før + på selve el-dagen. Startet behandling med kortison for mistenkt binyrebarksvikt i går, så har veldig liten tro på at det kommer noe ut av denne pp, siden kroppen har vært i alarmberedskap. Men håpet lever [emoji1303]

Høres ut som rikelig med aksjer hvertfall[emoji4] Men det høres ikke noe særlig ut[emoji53] håper det ikke er det da og at dere får klaff likevel[emoji4]

Tror det er ganske vanlig etter EL[emoji4] Jeg pleier hvertfall å ha det etter EL. Men det skal vel også kunne være et tidlig tegn på graviditet, men tror kanskje det er litt for tidlig[emoji4]

Jej, da har jeg endelig en normal syklus[emoji1] Hadde sånn blank/el slim tidligere i uka[emoji16][emoji1303] Da el ble målt til maksimal[emoji6][emoji1319]

Skjønner følelsen[emoji28]

Jeg har liksom sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før ikm den 10.10 i tilfelle det blir en positiv test tidlig men som ender i en kjemisk.. Samtidig er jeg 7 dpo i morgen og bestilte ved en feil 30 tester:laughing001 så sier til meg selv at jeg kan teste allerede på søndag for å "bruke" de opp og for å at det er kjekt å vite om jeg kan bli gravid selv om de ender i en kjemisk..:wacky:

For en thriller dette er..

Jeg har liksom sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før ikm den 10.10 i tilfelle det blir en positiv test tidlig men som ender i en kjemisk.. Samtidig er jeg 7 dpo i morgen og bestilte ved en feil 30 tester:laughing001 så sier til meg selv at jeg kan teste allerede på søndag for å "bruke" de opp og for å at det er kjekt å vite om jeg kan bli gravid selv om de ender i en kjemisk..:wacky:

Kjenner igjen den tankegangen der ja[emoji85][emoji23]
Har 20 tester liggende i skapet selv, så jeg kommer nok til å begynne testingen tidlig jeg også[emoji28] Slt for tidlig sikkert...

Der har du meg i et nøtteskall! Og når du først er i gang med testingen, kaaaan det jo være at du ser en ønskestrek og da må man til med to tester om dagen for å se om streken blir sterkere [emoji56] Har også 30 tester liggende nå... kommer sikkert til å teste fra 6-7 dpo. Det klør allerede i testefingrene.

EL-dagen! La inn aksjer i går kveld og i dag morges. Skal prøve meg på en kveldsøkt, og en i morgen kveld. Skakke stå på innsatsen ;)

Ble skikkelig overtroisk i sted. Fikk en intens vondte i høyre side lavt i magen. Varte et par minutter, nå er det bare lett ømhet igjen. El har jo vært, så det kan ikke være det. Hvis jeg er 4 dpo som ff mener, kaaaan det ha vært en festesmerte? Men så realitetsorienterer jeg på at jeg mest sannsynlig bare er 2-3 dager dpo og da er det litt tidlig med festing. Sukk, mange lange symptomjaktdager igjen før det er svar å få!

Kjenner igjen den tankegangen der ja[emoji85][emoji23]
Har 20 tester liggende i skapet selv, så jeg kommer nok til å begynne testingen tidlig jeg også[emoji28] Slt for tidlig sikkert...

Der har du meg i et nøtteskall! Og når du først er i gang med testingen, kaaaan det jo være at du ser en ønskestrek og da må man til med to tester om dagen for å se om streken blir sterkere [emoji56] Har også 30 tester liggende nå... kommer sikkert til å teste fra 6-7 dpo. Det klør allerede i testefingrene.

Ja er 7dpo i morgen.. Så mulig jeg fyrer av en da:shy:
Når på døgnet er det best å teste da? På morgenen? Er jo bare første pp så har ikke så høye forventninger heldigvis:happy:

Back
Topp