⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Ja er 7dpo i morgen.. Så mulig jeg fyrer av en da:shy:
Når på døgnet er det best å teste da? På morgenen? Er jo bare første pp så har ikke så høye forventninger heldigvis:happy:

Det heter seg at morgenurin er best å teste på, men mange som får like sterk test på ettermiddag/kveld. Du får bare prøve litt forskjellig og se hva som stemmer best for deg. Satser på at du får full klaff i første runde!!

Jeg har liksom sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før ikm den 10.10 i tilfelle det blir en positiv test tidlig men som ender i en kjemisk.. Samtidig er jeg 7 dpo i morgen og bestilte ved en feil 30 tester:laughing001 så sier til meg selv at jeg kan teste allerede på søndag for å "bruke" de opp og for å at det er kjekt å vite om jeg kan bli gravid selv om de ender i en kjemisk..:wacky:

For en thriller dette er..

Jeg har 50 stk[emoji23][emoji23] de skal leveres til min svigerinne og jeg får de på morgenen 15 dpo! Her er det slutt på tidligtesting, men dårlig selvdisiplin gjør at jeg ikke kan ha de i hus[emoji23]

Jeg har 50 stk[emoji23][emoji23] de skal leveres til min svigerinne og jeg får de på morgenen 15 dpo! Her er det slutt på tidligtesting, men dårlig selvdisiplin gjør at jeg ikke kan ha de i hus[emoji23]
Hehe så bra avtale[emoji28] [emoji108] [emoji23]

Da kan du teste på hver eneste urindråpe de neste dagene

Da kan du teste på hver eneste urindråpe de neste dagene

Jepp[emoji23] blir nok myyye testing når jeg får de tilbake! Mange dager å ta igjen for[emoji23][emoji23]

Hehe så bra avtale[emoji28] [emoji108] [emoji23]

Jepp[emoji23] hu skal til og med få EL-testene mine! Har vel type 20 stk av de å[emoji23] er et stykke til nærmeste apotek og lokalbutikken på det lille stedet jeg bor er det uaktuelt å kjøpe tester på! Så jeg er sikret[emoji23]

Jepp[emoji23] hu skal til og med få EL-testene mine! Har vel type 20 stk av de å[emoji23] er et stykke til nærmeste apotek og lokalbutikken på det lille stedet jeg bor er det uaktuelt å kjøpe tester på! Så jeg er sikret[emoji23]

Lurendreier! Jeg har smugkjøpt mange tester. Må ha noe å gjøre i ventetiden. Men skjønner deg godt da, etter opp-og-nedturen i forrige runde. [emoji53]

Lurendreier! Jeg har smugkjøpt mange tester. Må ha noe å gjøre i ventetiden. Men skjønner deg godt da, etter opp-og-nedturen i forrige runde. [emoji53]

Er nettopp det jeg ikke orker en gang til[emoji53] den runden knakk meg helt[emoji22][emoji22] oppturen først gjorde nedturen desto større! mentalt sliten nå! er heldigvis sykemeldt ut Oktober, så har noen uker på meg til å komme meg på om det blir negativt igjen!

Er nettopp det jeg ikke orker en gang til[emoji53] den runden knakk meg helt[emoji22][emoji22] oppturen først gjorde nedturen desto større! mentalt sliten nå! er heldigvis sykemeldt ut Oktober, så har noen uker på meg til å komme meg på om det blir negativt igjen!

Det skjønner jeg veldig godt. Fredag den 13. ja. Ouch, den hadde ikke jeg sett for meg. Hadde egentlig regnet meg frem til ikm på lørdag den 14, men klarte ikke koble den [emoji85]. Nå kom jo el så tidlig denne runden at ikm blir tirsdag-torsdagish. Håper alt er avklart til den skumle datoen der! Kanskje fredag 13. er din lykkedag heretter?

Carrro - PP1- B2 -EL 27.10 - IKM 10.10

Da prøver vi på et lite søsken til tassen vår :smiley-angelic001 Testet etter el og fikk humpet i vei, og er nå i det forferdelig spennende "dpo-landet":happy

Det skjønner jeg veldig godt. Fredag den 13. ja. Ouch, den hadde ikke jeg sett for meg. Hadde egentlig regnet meg frem til ikm på lørdag den 14, men klarte ikke koble den [emoji85]. Nå kom jo el så tidlig denne runden at ikm blir tirsdag-torsdagish. Håper alt er avklart til den skumle datoen der! Kanskje fredag 13. er din lykkedag heretter?

Blir nok en test på fredag den 13., men forhåpentligvis for å se evt økning fra dagen før[emoji173]️ gull at EL kom tidligere da[emoji3] når begynner du å teste!?

Velkommen til galskapens uke(r)!

hehe takk! Noen som har fått symptomer? Hos meg er det nok alt for tidlig, men jeg noterte heldigvis ned symptomer fra sist graviditet. Der sto det blant annet ømme/stikkende bryst fra 4 dpo som ble verre og verre, så venter på disse da ....:dance008

Blir nok en test på fredag den 13., men forhåpentligvis for å se evt økning fra dagen før[emoji173]️ gull at EL kom tidligere da[emoji3] når begynner du å teste!?

[emoji85] måtte du spørre om det. Nå tror jeg jo at ff teller 1-2 dager feil, men er stygt redd for at første testen ryker på tirsdag eller onsdag allerede. [emoji56] Onsdag morgen skal jeg ta andre runde med hormonprøver som ledd i utredning av dritten som herjer kroppen for tiden, og da er det nok et poeng å opplyse om evt graviditet, for det tuller jo til en del prøver. Samtidig gidder jeg ikke opplyse om at jeg prøver å bli gravid, for da utsettes testene og jeg er stuck med kortisonbehandlingen...

Back
Topp