Ja, Jeg må da være det [emoji3] Forrige måned nådde jeg ikke max i det hele tatt.
Har du så kort max at den ikke kommer med, eller kjører du noen sykluser uten el tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, Jeg må da være det [emoji3] Forrige måned nådde jeg ikke max i det hele tatt.
Hmm...det vet jeg ikke. De siste syklusene har ligget på 28-30 dager. Mulig EL ikke blir fanget opp. Cb-testene med smileys fant EL, mens monitoren ikke har klart det enda.Har du så kort max at den ikke kommer med, eller kjører du noen sykluser uten el tror du?
3 DPO idag - det tar for laaaaaaang tid[emoji31]
Enig![emoji30] 4 DPO i dag, og fredag og testedag virker som uendelig langt borte...
Drømte at jeg var gravid i natt, sto der med positiv digital i hånda. Håper det betyr noe[emoji2]
Håper det var ett tegn [emoji1][emoji120]
Skriver under på den. 3-5 dager dpo i dag, og har allerede begynt å overbevise megselv om at testing på tirsdag må være helt innafor... [emoji56]
Skriver under på den. 3-5 dager dpo i dag, og har allerede begynt å overbevise megselv om at testing på tirsdag må være helt innafor... [emoji56]
Håper det var ett tegn [emoji1][emoji120]
Jeg tror du er sanndrømt! Magefølelse og underbevisstheten jobber på spreng [emoji12]
Haha, du altså[emoji23][emoji23] du som ikke testa tidlig før[emoji23][emoji23]
Jeg kjøpte sinnsykt mange tester fra komplettapotek når de hadde salg, og de siste mnd har jeg kanskje brukt èn test hver pp. Men denne pp er vel den jeg har hatt mest tro på i lang tid, så spørs hvor lenge de får ligge i skapet[emoji12] Tenker at dersom FF hadde rett første gang, så er jeg jo allerede 7 dpo i dag, så da må jeg jo teste etterhvert for å sjekke[emoji23]
Edit: og tenk om jeg er gravid da, er jo dumt å ikke få brukt noe særlig av testene![emoji23]
Håper det! Men har egentlig ikke latt meg selv håpe for mye tidlig, blir så skuffa hver mnd når tanta alltid ender opp med å komme.. Men en gang må det jo bli positiv test, kanskje nå?[emoji4]
7 dpo, da er det jammen på tide å komme i gang hvis du har mange tester på lur [emoji1303][emoji1303]
Jeg har troen på at dette er mnd hvor det klaffer[emoji1]
Jeg kjøpte sinnsykt mange tester fra komplettapotek når de hadde salg, og de siste mnd har jeg kanskje brukt èn test hver pp. Men denne pp er vel den jeg har hatt mest tro på i lang tid, så spørs hvor lenge de får ligge i skapet[emoji12] Tenker at dersom FF hadde rett første gang, så er jeg jo allerede 7 dpo i dag, så da må jeg jo teste etterhvert for å sjekke[emoji23]
Edit: og tenk om jeg er gravid da, er jo dumt å ikke få brukt noe særlig av testene![emoji23]
Hehe ja.. men så er jeg jo nesten garantert bare 4 dpo. Rart hvordan ting forandrer seg; For noen dager siden var jeg irritert på FF som hadde satt EL noen dager for tidlig, og nå skulle jeg ønske der stemte, og overbeviser meg selv om at det kanskje er sånn[emoji23][emoji23]
Skal prøve å holde meg minst et par dager til. Helst til fredag![emoji4]
Jeg er også 6 eller 7 dpo i dag
Sitter på hytta nå og lurer på om jeg skal teste i kveld når jeg kommer hjem.. Men er jo så tidlig da. Selv om jeg har babyplan tidlig tester!
FF vil jo at jeg skal vente til mandag 9. okt med testing (og da slipper jeg billig unna siden forrige lutealfase kun var 12 dager). Hahahaha... dusteapp! Fornufteb er fortsatt overbevist om at ff har regnet feil hos meg også, men testetøsen i meg velger å ignorere den tanken [emoji85]