⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Jepp. Jeg mener 2 dpo, ff mener 4dpo. Hvis ff har rett, rakk vi kunn aksjer på el-dagen og dagen etter, mens hvis min teori stemmer, ble det full klaff med to påfølgende dager før + på selve el-dagen. Startet behandling med kortison for mistenkt binyrebarksvikt i går, så har veldig liten tro på at det kommer noe ut av denne pp, siden kroppen har vært i alarmberedskap. Men håpet lever [emoji1303]
Skjønner tanken din.
Jeg begynte på prednisolon ved EL og da fikk jeg godt utslag på CB early om morgenen 9dpo (ville passert manne-testen), men fikk plutselig mensen på kvelden. Eneste gangen jeg har hatt så kort lutealfase.
Lov å håpe at du har rett ift EL og at behandlingen startet i tide til at kroppen kommer seg nok før festing.

Skjønner tanken din.
Jeg begynte på prednisolon ved EL og da fikk jeg godt utslag på CB early om morgenen 9dpo (ville passert manne-testen), men fikk plutselig mensen på kvelden. Eneste gangen jeg har hatt så kort lutealfase.
Lov å håpe at du har rett ift EL og at behandlingen startet i tide til at kroppen kommer seg nok før festing.

Spent på lutealfasen denne runden, ja. Forrige runde var lutealfasen 12 dager, og jeg har alltid innbilt meg at jeg har 14 dagers lutealfase. Blir vel tullet til litt nå uansett. Jeg får leve i spenning!

Spent på lutealfasen denne runden, ja. Forrige runde var lutealfasen 12 dager, og jeg har alltid innbilt meg at jeg har 14 dagers lutealfase. Blir vel tullet til litt nå uansett. Jeg får leve i spenning!
'absolutt. Jeg opplevde ikke endring i lutealfasen de andre syklusene på kortison da ihverfall. Gjettet på det hadde noe med at jeg begynte midt i syklusen, men jeg vet ikke.

Litt usikker på datoene. Siste IKM var i mai 2016... Har ikke fått igjen mensen etter at lillegutt kom til verden i januar. Ganske sikker på at jeg hadde EL denne mandagen. Masse symptomer! Nå venter jeg i spenning.

'absolutt. Jeg opplevde ikke endring i lutealfasen de andre syklusene på kortison da ihverfall. Gjettet på det hadde noe med at jeg begynte midt i syklusen, men jeg vet ikke.

Ouch, jeg begynner jo også midt i syklusen [emoji33]. Vet ikke om det blir forskjell på å starte behandling oppå vanlige kortisolnivåer, enn å starte på veldig lave verdier. Jeg behandles jo bare opp til normalverdier... Nei, har visst mye jeg må spørre endo om hvis dette blir varig behandling!

Litt usikker på datoene. Siste IKM var i mai 2016... Har ikke fått igjen mensen etter at lillegutt kom til verden i januar. Ganske sikker på at jeg hadde EL denne mandagen. Masse symptomer! Nå venter jeg i spenning.
Spennende da :) Lykke til!

Når mannen sovner på sofaen... er det innafor å ha sex i går og i dag morges hvis EL er i dag? Eller bør jeg våkne han i undertøyet? [emoji13]

Når mannen sovner på sofaen... er det innafor å ha sex i går og i dag morges hvis EL er i dag? Eller bør jeg våkne han i undertøyet? [emoji13]

Det burde holde, men det er vel aldri feil med litt påfyll hvis du har lyst [emoji12]

Håpefull85 - pp3 - B2 - EL 02/10 - IKM 13/10

Prøver meg her inne jeg, etter SA for litt over 2 uker siden hadde jeg plutselig mye el slim i dag, så vi får se om dette bærer med seg noe. Alt litt usikkert mtp el og ikm, men prøver meg på et guesstimate[emoji38]

Prøver meg her inne jeg, etter SA for litt over 2 uker siden hadde jeg plutselig mye el slim i dag, så vi får se om dette bærer med seg noe. Alt litt usikkert mtp el og ikm, men prøver meg på et guesstimate[emoji38]
Håper en ny spire snart sitter hele veien ❤️ Lykke til!

Trist å lese om SA’en din:( Håper for dere[emoji4]

Så trist at du mistet[emoji20] håper spiren sitter kjapt igjen og holder seg til termin[emoji173]️

Håper en ny spire snart sitter hele veien [emoji173]️ Lykke til!

Trist å lese om SA’en din:( Håper for dere[emoji4]

Så trist at du mistet[emoji20] håper spiren sitter kjapt igjen og holder seg til termin[emoji173]️

Takk for omtanken jenter[emoji173]️

Håper også det sitter en ny snart, men på en måte håper jeg at mens kommer snart slik at jeg kan begynne på letrozol neste pp (var slik det klaffet med han fine vi har fra før[emoji170]).

Back
Topp