Hehe, merkelig hvordan det begynner å klø i fingrene etterhvert[emoji4] Jeg har ikke tidligtester, så burde holde meg så lenge som mulig..
Du får bestille fra billigetester.no! Haha
Kjør på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, merkelig hvordan det begynner å klø i fingrene etterhvert[emoji4] Jeg har ikke tidligtester, så burde holde meg så lenge som mulig..
Du får bestille fra billigetester.no! Haha
Kjør på
Om jeg kan stole på tempen og det er en reell EL-dropp, så har jeg muligens EL idag [emoji173]️
Vis vedlegget 233511
Begynner også på spray nå ifm IVF neste syklus.. Så ønsker hodepinen velkommen i 5-6 uker
Har tenkt tanken, men siden jeg har så mange liggende tenkte jeg det var best å la være[emoji4] Men nå når det er så mye snakk om testing merker jeg at jeg får litt lyst til å bestille[emoji85]
Jaaa!! Endelig![emoji2]
Har tenkt tanken, men siden jeg har så mange liggende tenkte jeg det var best å la være[emoji4] Men nå når det er så mye snakk om testing merker jeg at jeg får litt lyst til å bestille[emoji85]
Håper bare den er reell.. Aldri hatt så lav temp før om jeg ikke husker feil Men bruker en annen tempmåler nå (kun 1 desimal da den forrige ble ødelagt rett før da jeg trodde EL var)..
Håper virkelig den er det![emoji173]️
Typisk at det skal skje noe med måleren akkurat når de viktigste dagene kommer[emoji849]
Det er kjempegøy og veldig avhengighetsskapende! Håper jeg slipper så veldig mange sykluser før det klaffer, ellers kommer jeg vel til å kjøpe opp et sentrallager med tester for å kunne teste på hver urindråpe mellom dpo1 og tr...
Mm
Morro at vi er på samme dpo! Mulig du ligger en dag forran men.. Har du noen bemerkelsesverdige symptomer?
Og for andre gang også.. Sånn skjer når mannen skal vaske klær
Haha[emoji23] slipper ikke mannen til på klesvasken, redd for hvordan det ser ut etterpå[emoji12]
Har ikke merket så voldsomt til EL denne mnd. Pleier å ha magesmerter, stikking og mye UF. Begynte å få litt UF på torsdag, men ift normal syklus var EL i går. Hadde sex fredag kveld og lørdag morgen. Tar ei runde i kveld også, men føler vi skulle vært litt mer aktive i forkant. At kanskje EL kom før antatt pga UF. Om du har barn fra før. Hvor mye sex hadde dere når dere ble gravide? Skal prøve å være litt mindre symptomjeger denne dpo-perioden og leve normalt, blir jo helt tullete [emoji13]
Han la ting bare nedi maskinen, med god veiledning.. Var sengetøyet
Jeg hadde positiv el-test fredag ettermiddag og i hele går og i dag tidlig.. Er det vanlig å ha positiv test så lenge? De er liksom like sterke også. Men kan kanskje tenke meg at el blir i dag.. har hatt smerter osv men de er borte nå.. la inn aksjer fredagskveld i går kveld og i dag tidlig håper det holdt[emoji1405][emoji173]️[emoji4]
Testing har blitt min nye hobby [emoji85]. De forrige tre graviditetene har jeg brukt 4 tester til sammen på å bekrefte, og da 3-7 dager etter ikm. Men nå er jeg helt hektet. Det føles litt som å spille Lotto hver gang. Det kaaan jo hende den blir positiv [emoji56].