⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Om jeg kan stole på tempen og det er en reell EL-dropp, så har jeg muligens EL idag ❤️

IMG_7197.jpg

Begynner også på spray nå ifm IVF neste syklus.. Så ønsker hodepinen velkommen i 5-6 uker :shifty:

Har tenkt tanken, men siden jeg har så mange liggende tenkte jeg det var best å la være[emoji4] Men nå når det er så mye snakk om testing merker jeg at jeg får litt lyst til å bestille[emoji85]

Det er kjempegøy og veldig avhengighetsskapende! Håper jeg slipper så veldig mange sykluser før det klaffer, ellers kommer jeg vel til å kjøpe opp et sentrallager med tester for å kunne teste på hver urindråpe mellom dpo1 og tr...

Jaaa!! Endelig![emoji2]

Håper bare den er reell.. Aldri hatt så lav temp før om jeg ikke husker feil :P Men bruker en annen tempmåler nå (kun 1 desimal da den forrige ble ødelagt rett før da jeg trodde EL var)..

Har tenkt tanken, men siden jeg har så mange liggende tenkte jeg det var best å la være[emoji4] Men nå når det er så mye snakk om testing merker jeg at jeg får litt lyst til å bestille[emoji85]

Mm:angelic:
Morro at vi er på samme dpo! Mulig du ligger en dag forran men.. Har du noen bemerkelsesverdige symptomer? :cat:

Håper bare den er reell.. Aldri hatt så lav temp før om jeg ikke husker feil :P Men bruker en annen tempmåler nå (kun 1 desimal da den forrige ble ødelagt rett før da jeg trodde EL var)..

Håper virkelig den er det![emoji173]️
Typisk at det skal skje noe med måleren akkurat når de viktigste dagene kommer[emoji849]

Håper virkelig den er det![emoji173]️
Typisk at det skal skje noe med måleren akkurat når de viktigste dagene kommer[emoji849]

Og for andre gang også.. Sånn skjer når mannen skal vaske klær :hilarious:

Det er kjempegøy og veldig avhengighetsskapende! Håper jeg slipper så veldig mange sykluser før det klaffer, ellers kommer jeg vel til å kjøpe opp et sentrallager med tester for å kunne teste på hver urindråpe mellom dpo1 og tr...

Veldig avhengighetsskapende ja! Aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på tester ila disse 15 pp, og det vil jeg heller ikke vite![emoji23] i starten skulle jeg være veldig flink å ikke teste tidlig, men så kom jeg litt ut i Dpo-land, og da måtte jeg bestille tester likevel![emoji85] Disse kom ikke frem i tide, så da ble det apoteket og dyre tester. Det skjedde nok hver mnd ganske mange ganger[emoji12]

Mm:angelic:
Morro at vi er på samme dpo! Mulig du ligger en dag forran men.. Har du noen bemerkelsesverdige symptomer? :cat:

Tror egentlig ikke jeg er 7 dpo. 4 dpo er mer reelt. FF regna feil, så i forhold til det første krysset er jeg 7 dpo, men når det ble endra, så stemmer det mer i forhold til positive tester[emoji4] kjenner på støl i korsrygg, stikkende/kløende pupper, litt murring. Men synes å huske det alltid er sånn, så ikke noe nytt. Du da?

Har ikke merket så voldsomt til EL denne mnd. Pleier å ha magesmerter, stikking og mye UF. Begynte å få litt UF på torsdag, men ift normal syklus var EL i går. Hadde sex fredag kveld og lørdag morgen. Tar ei runde i kveld også, men føler vi skulle vært litt mer aktive i forkant. At kanskje EL kom før antatt pga UF. Om du har barn fra før. Hvor mye sex hadde dere når dere ble gravide? Skal prøve å være litt mindre symptomjeger denne dpo-perioden og leve normalt, blir jo helt tullete [emoji13]

Har ikke merket så voldsomt til EL denne mnd. Pleier å ha magesmerter, stikking og mye UF. Begynte å få litt UF på torsdag, men ift normal syklus var EL i går. Hadde sex fredag kveld og lørdag morgen. Tar ei runde i kveld også, men føler vi skulle vært litt mer aktive i forkant. At kanskje EL kom før antatt pga UF. Om du har barn fra før. Hvor mye sex hadde dere når dere ble gravide? Skal prøve å være litt mindre symptomjeger denne dpo-perioden og leve normalt, blir jo helt tullete [emoji13]

Med førstemann kjørte vi på hver dag fra tr dro og i to uker. [emoji7][emoji56] Tenkte ikke tanken på å lete etter el, og ville ikke gå glipp av den [emoji85]. Nr to vet jeg sannelig ikke, for han meldte seg på til tross for p-piller tatt etter boken. Nr tre hadde vi sex kun to ganger 3 og 5 dager før det jeg tror var el. Men den spiren ble ikke så bra kvalitet på da, siden jeg mistet i uke 12. Nå prøver vi suksessoppskriften fra nr 1, men det er sannelig ikke lett når el varierer med en hel uke og tr varer i evigheten.

Jeg hadde positiv el-test fredag ettermiddag og i hele går og i dag tidlig.. Er det vanlig å ha positiv test så lenge? De er liksom like sterke også. Men kan kanskje tenke meg at el blir i dag.. har hatt smerter osv men de er borte nå.. la inn aksjer fredagskveld i går kveld og i dag tidlig :) håper det holdt[emoji1405][emoji173]️[emoji4]

Jeg hadde positiv el-test fredag ettermiddag og i hele går og i dag tidlig.. Er det vanlig å ha positiv test så lenge? De er liksom like sterke også. Men kan kanskje tenke meg at el blir i dag.. har hatt smerter osv men de er borte nå.. la inn aksjer fredagskveld i går kveld og i dag tidlig :) håper det holdt[emoji1405][emoji173]️[emoji4]

Jeg fikk pos test tre dager. Første og tredje dag var strekene like sterke, mens andre dagen var teststreken klart sterkere enn kontrollstreken. Det passer jo fint med el i dag, som er to dager etter første positive test. Perfekt timing med aksjer da! Da er det bare å telle ned til g-testene! [emoji1303]

Testing har blitt min nye hobby [emoji85]. De forrige tre graviditetene har jeg brukt 4 tester til sammen på å bekrefte, og da 3-7 dager etter ikm. Men nå er jeg helt hektet. Det føles litt som å spille Lotto hver gang. Det kaaan jo hende den blir positiv [emoji56].

Skjønner deg godt da, er slik her også![emoji12] selvom jeg skal holde meg denne gangen[emoji5]

Back
Topp