⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

9f4aa97cd2a9891e4e7e812ca2b5a717.jpg

Da blir alt testeutstyret mitt, ink EL-tester, sendt bort frem til testing[emoji23] herregud, er helt galskap dette her!!

Åh! Jeg vil også inn i dpo-land[emoji21] Må vel snart være der jeg også. I allefall innen de nærmeste dagene. Vi får slenge inn noen aksjer i dag, og deretter krysse fingrene for at vi traff blink[emoji4]

Da blir alt testeutstyret mitt, ink EL-tester, sendt bort frem til testing[emoji23] herregud, er helt galskap dette her!!

Oj, det var mye stæsj! Jeg har ingen "skikkelige" tester, bare strimler. Vips så er de borte [emoji56].

Åh! Jeg vil også inn i dpo-land[emoji21] Må vel snart være der jeg også. I allefall innen de nærmeste dagene. Vi får slenge inn noen aksjer i dag, og deretter krysse fingrene for at vi traff blink[emoji4]

Vi venter på deg i utålmodighet... [emoji1303]

Oii det var ikke lite tester lmn86 [emoji23][emoji85] du er ihvertfall forberedt [emoji28][emoji1305]

Oj, det var mye stæsj! Jeg har ingen "skikkelige" tester, bare strimler. Vips så er de borte [emoji56].

Går fort de ja[emoji5] er salg på komplettapotek.no nå om du trenger fler[emoji12] var hvertfall det før helga[emoji5]

72247bab62e4bd2a153ba93bb57ac62e.jpg

Den øverste er fra i dag, og de to nedom er fra i går og de to nedom der igjen er fra fredag.. De fra fredag ser litt svakere ut.. Håper EL er i dag [emoji4] kanskje vi må legge inn aksjer i kveld også [emoji12] flere som har EL i dag? Når tenker dere å begynne og teste?

Takk for det! Skulle vi bomme, så må der bli klaff neste pp. Da er det ett år siden forrige gang jeg ble gravid. Julibarn passer også bedre i forhold til jobben og.

Jeg ønsker meg ikke julibarn, for det er så slitsomt å forholde seg til ferievikarer på slutten av et komplisert svangerskap... Men det er klart, må man så må man. Jeg håååper på junibarn i stedet!

Oii det var ikke lite tester lmn86 [emoji23][emoji85] du er ihvertfall forberedt [emoji28][emoji1305]

Jepp!! Har over 50 stk G-tester! [emoji79][emoji79][emoji79] i tillegg til disse så har jeg 8 EL-strimler som ikke kom med på bilde[emoji79] ekke bra dette her[emoji23][emoji23]

Hahah. Som helsepersonell minner det meg om masse brukerutstyr :laughing025
Men har hørt at testing også er en avhengighet! Og det har merket selv bare etter første pp:laughing025

Går fort de ja[emoji5] er salg på komplettapotek.no nå om du trenger fler[emoji12] var hvertfall det før helga[emoji5]

Tror jeg roer litt ned til jeg har brukt de jeg har denne runden. Må jo ikke jinxe denne perioden og tro at jeg trenger flere forsøk [emoji13]

72247bab62e4bd2a153ba93bb57ac62e.jpg

Den øverste er fra i dag, og de to nedom er fra i går og de to nedom der igjen er fra fredag.. De fra fredag ser litt svakere ut.. Håper EL er i dag [emoji4] kanskje vi må legge inn aksjer i kveld også [emoji12] flere som har EL i dag? Når tenker dere å begynne og teste?

Flotte tester! Bare å kjøre på til testene er negative. Kan ikke risikere å gå glipp av gullegget...

Tror egentlig ikke jeg er 7 dpo. 4 dpo er mer reelt. FF regna feil, så i forhold til det første krysset er jeg 7 dpo, men når det ble endra, så stemmer det mer i forhold til positive tester[emoji4] kjenner på støl i korsrygg, stikkende/kløende pupper, litt murring. Men synes å huske det alltid er sånn, så ikke noe nytt. Du da?

Har ikke så stort sammenligningsrunnlag.. Men magen spiller ikke helt på lag. Mye murring, romling og turer på toaletten. Som sagt er det nok innbilt svangerskap eller magevirus! Tror ikke det er noe g-symtpom.. I allefall ikke så tidlig som 6-7 dpo? :yuck:

Jeg ønsker meg ikke julibarn, for det er så slitsomt å forholde seg til ferievikarer på slutten av et komplisert svangerskap... Men det er klart, må man så må man. Jeg håååper på junibarn i stedet!
Det tenkte jeg ikke på [emoji23] Vi får bare gå "all in" i kveld, og håpe at det holder. I fjor traff vi blink med bare et forsøk. Den gangen hadde vi sex rundt kl 17.

Tror jeg roer litt ned til jeg har brukt de jeg har denne runden. Må jo ikke jinxe denne perioden og tro at jeg trenger flere forsøk [emoji13]

Ser den[emoji12][emoji12] men jeg hadde ikke klart meg uten bekreftelse fra digital[emoji12]

Back
Topp