Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt da, er slik her også![emoji12] selvom jeg skal holde meg denne gangen[emoji5]
Da blir alt testeutstyret mitt, ink EL-tester, sendt bort frem til testing[emoji23] herregud, er helt galskap dette her!!
Åh! Jeg vil også inn i dpo-land[emoji21] Må vel snart være der jeg også. I allefall innen de nærmeste dagene. Vi får slenge inn noen aksjer i dag, og deretter krysse fingrene for at vi traff blink[emoji4]
Oi [emoji28]
Da blir alt testeutstyret mitt, ink EL-tester, sendt bort frem til testing[emoji23] herregud, er helt galskap dette her!!
Flinkis!! Du får hjelpe meg å realitetsorientere ønskestrekene mine da!
Takk for det! Skulle vi bomme, så må der bli klaff neste pp. Da er det ett år siden forrige gang jeg ble gravid. Julibarn passer også bedre i forhold til jobben og.Vi venter på deg i utålmodighet... [emoji1303]
Oj, det var mye stæsj! Jeg har ingen "skikkelige" tester, bare strimler. Vips så er de borte [emoji56].
Takk for det! Skulle vi bomme, så må der bli klaff neste pp. Da er det ett år siden forrige gang jeg ble gravid. Julibarn passer også bedre i forhold til jobben og.
Oii det var ikke lite tester lmn86 [emoji23][emoji85] du er ihvertfall forberedt [emoji28][emoji1305]
Oi [emoji28]
Går fort de ja[emoji5] er salg på komplettapotek.no nå om du trenger fler[emoji12] var hvertfall det før helga[emoji5]
Den øverste er fra i dag, og de to nedom er fra i går og de to nedom der igjen er fra fredag.. De fra fredag ser litt svakere ut.. Håper EL er i dag [emoji4] kanskje vi må legge inn aksjer i kveld også [emoji12] flere som har EL i dag? Når tenker dere å begynne og teste?
Tror egentlig ikke jeg er 7 dpo. 4 dpo er mer reelt. FF regna feil, så i forhold til det første krysset er jeg 7 dpo, men når det ble endra, så stemmer det mer i forhold til positive tester[emoji4] kjenner på støl i korsrygg, stikkende/kløende pupper, litt murring. Men synes å huske det alltid er sånn, så ikke noe nytt. Du da?
Det tenkte jeg ikke på [emoji23] Vi får bare gå "all in" i kveld, og håpe at det holder. I fjor traff vi blink med bare et forsøk. Den gangen hadde vi sex rundt kl 17.Jeg ønsker meg ikke julibarn, for det er så slitsomt å forholde seg til ferievikarer på slutten av et komplisert svangerskap... Men det er klart, må man så må man. Jeg håååper på junibarn i stedet!
Tror jeg roer litt ned til jeg har brukt de jeg har denne runden. Må jo ikke jinxe denne perioden og tro at jeg trenger flere forsøk [emoji13]