Frøyaprøverlykken
Glad i forumet
Juhuu! Dette kommer til å bli den beste ikm-uken ever! Husket du å bestille med to-streker-garanti [emoji12]?
Å nei, det glemte jeg![emoji85][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhuu! Dette kommer til å bli den beste ikm-uken ever! Husket du å bestille med to-streker-garanti [emoji12]?
Hva gjør dere andre med trening dpo, fortsetter dere som før? Merker jeg sliter med motivasjonen!
Jeg sliter også litt med motivasjon. Samtidig trente jeg styrke forrige søndag, samt syklet og gikk til sammen 5 mil på to døgn.Jeg sliter med motivasjon selv om dagen. Sikkert pga været [emoji85]
Å nei, det glemte jeg![emoji85][emoji23]
Jag hadde dårlig med motivasjon, helt til jeg begynte å tvinge meg ut av døra! Dørstokkmila ble bare lenger og lenger, og kroppen min forfalt! Skal sies at mye av grunnen for det var også 3 runder med hormoner og ivf forsøk på et halvt år! Men nå som jeg først kom meg i gang, så er det så godt både for kropp og sinn! Jeg trener ikke så mye i studio, kanskje en gang i uka! Men jeg går raske turer i skogen på 7-10 km hver dag, og bare det hjelper veldig[emoji5]
Jeg sliter også litt med motivasjon. Samtidig trente jeg styrke forrige søndag, samt syklet og gikk til sammen 5 mil på to døgn.
Jeg tenker det er bra å være aktiv så lenge man ikke overdriver.
Hehe [emoji6]Jeg skal være tilskuer på basketkamp i dag - teller det?
Fikk pittelitt slim med rødt blodspor på papiret nå nettopp! Veldig lite. Kan være rift, men..
Festeblødning? Eller el? Hvor langt har du kommet i tellingen?
Hadde positiv el-test 26 september- til og med morgen 27, så ble den negativ kvelden 27! Er bare 4 dpo vil jeg tro, men sist graviditet testet jeg synlig positivt allerede 7 dpo Er så rart. Tenker det nok er en rift, men så spesielt med slim til..
Da satser vi på festeblødning! Weee, jeg blir helt i hundre. Så spennende! Ikke lenge til du må teste nå [emoji1303]
Fint å lese hva andre tenker og gjør, er vel ingen grunn til at vi skal legge om trening og mosjon med mindre det er nødvendig
Jøss nå fikk jeg skikkelig tak på høyre side av magen. Stakk godt også har jeg stiv nippel kun på høyre puppen også[emoji23] Merkelig greier. Man tenker jo over alt den kroppen gjør i dpo land[emoji1]
Jeg hadde planer om å gå en tur i dag, men nå pøser det ned ute[emoji85] Det booster ikke motivasjonen altså... Trenger hjelp til å komme meg ut av døra[emoji28]
Lurer på om jeg skal ta en test i dag jeg eller om jeg skal vente til i morgen tidlig..
6 eller 7 dpo men.. Øhøhø