Lurer på om jeg skal ta en test i dag jeg eller om jeg skal vente til i morgen tidlig..
6 eller 7 dpo men.. Øhøhø
Ikke noe å lure på [emoji85]. Jeg gikk på en smell i sted (tenkte å holde det hemmelig). Overraskende nok helt hvit 3-5 dpo [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg skal ta en test i dag jeg eller om jeg skal vente til i morgen tidlig..
6 eller 7 dpo men.. Øhøhø
Her ble det et spark i rumpa for å komme i gang med vask av leiligheta. Det er så kjedelig, men nå er det igjen bare to rom
Takk! Det er godt når det er gjort, og det lukter rent. Da er det verdt det! Dørstokkmila er lang. Jeg kan i det minste skylde på flere mil aktivitet denne uka. Noen mil til uka også[emoji26]Flink du er a! Uff jeg må få dratt meg ut av sofan jeg også...[emoji85]
Ikke noe å lure på [emoji85]. Jeg gikk på en smell i sted (tenkte å holde det hemmelig). Overraskende nok helt hvit 3-5 dpo [emoji56]
Ta en i morgen tidlig[emoji1][emoji106]
Er
Er det ikke Ole Brumm som sier ja takk begge deler?
Det er så fort gjort[emoji28] Man håper man er den heldige som tester positivt tidlig[emoji1] Hver mnd håper man (hvertfall jeg) at man skal være den utkårede[emoji108]
Ja, sant! Noen må jo være først i verden med å få så tidlig positiv test [emoji1303][emoji51][emoji56]
Da har jeg holdt meg i fem timer noe som er veldig mye for blæra mi.. Samboer kom akkurat til hytta og jeg åpnet spent sekken hans for å ta ut g-testen. Dere tror ikke at han har tatt med tre el-tester da?! Jeg begynte serr å gråte
Jeg har troa på at vi kan treffe blink i kveld [emoji1] Nyvasket sengetøy må gjøre susen
Det må jo bare detOh Yes [emoji1][emoji108]
Aaaww haha uff så kjedelig! Skal dere være lenge på hytta da?
Heldigvis ikke. Får mulighet til å teste på tirsdags morgen! Da er jeg 8 eller 9 dpo så er like greit
Men såå komisk. Menn altså.. Forklarte han nøye hvilke tester det var snakk om. Hahaha!
Da har jeg holdt meg i fem timer noe som er veldig mye for blæra mi.. Samboer kom akkurat til hytta og jeg åpnet spent sekken hans for å ta ut g-testen. Dere tror ikke at han har tatt med tre el-tester da?! Jeg begynte serr å gråte
Åh nei!! Godt tegn at du er full av hormoner da... hvordan var el-testen da? Hcg kan kryssreagere med lh og gi positiv el-test [emoji12]
Han tok kun med testpinnene som lå i en emballasje.. Ikke selve clear blue delen så får ikke sjekket
Han tok kun med testpinnene som lå i en emballasje.. Ikke selve clear blue delen så får ikke sjekket