⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Ikke noe å lure på [emoji85]. Jeg gikk på en smell i sted (tenkte å holde det hemmelig). Overraskende nok helt hvit 3-5 dpo [emoji56]

Det er så fort gjort[emoji28] Man håper man er den heldige som tester positivt tidlig[emoji1] Hver mnd håper man (hvertfall jeg) at man skal være den utkårede[emoji108]

Det er så fort gjort[emoji28] Man håper man er den heldige som tester positivt tidlig[emoji1] Hver mnd håper man (hvertfall jeg) at man skal være den utkårede[emoji108]

Ja, sant! Noen må jo være først i verden med å få så tidlig positiv test [emoji1303][emoji51][emoji56]

Da har jeg holdt meg i fem timer noe som er veldig mye for blæra mi.. Samboer kom akkurat til hytta og jeg åpnet spent sekken hans for å ta ut g-testen. Dere tror ikke at han har tatt med tre el-tester da?! :smiley-angry017 Jeg begynte serr å gråte :laughing001

Da har jeg holdt meg i fem timer noe som er veldig mye for blæra mi.. Samboer kom akkurat til hytta og jeg åpnet spent sekken hans for å ta ut g-testen. Dere tror ikke at han har tatt med tre el-tester da?! :smiley-angry017 Jeg begynte serr å gråte :laughing001

Aaaww haha uff så kjedelig!:( Skal dere være lenge på hytta da?:)

Aaaww haha uff så kjedelig!:( Skal dere være lenge på hytta da?:)

Heldigvis ikke. Får mulighet til å teste på tirsdags morgen! Da er jeg 8 eller 9 dpo så er like greit :)
Men såå komisk. Menn altså.. Forklarte han nøye hvilke tester det var snakk om. Hahaha!

Heldigvis ikke. Får mulighet til å teste på tirsdags morgen! Da er jeg 8 eller 9 dpo så er like greit :)
Men såå komisk. Menn altså.. Forklarte han nøye hvilke tester det var snakk om. Hahaha!

Hahah disse mennene altså[emoji23] Ikke bare bare..
gleder meg til du skal teste på tirsdag [emoji1]

Åh nei!! Godt tegn at du er full av hormoner da... hvordan var el-testen da? Hcg kan kryssreagere med lh og gi positiv el-test [emoji12]

Back
Topp