⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Det har du så rett i! Jeg har enda ikke surret meg til legen og vi har prøvd over ett år. Jeg sa til meg seg at nåå må du dra til legen! Men så kom det nok en el og jeg tenker som sist at om det ikke klaffer NÅ så skal jeg kontakte legen [emoji85][emoji85]

Da er det bare å beholde timen. Fint å få en plan for hva som skal skje hvis (måtte gudene forby) det ikke klaffer denne runden. Jeg heier på deg - du har nok spart til gullegget [emoji1303]

Da var el-testen min igjen negativ. Satser på at egget nå er på reise, forhåpentligvis godt forent med en hyggelig jeger og at de sammen skaper en nydelig liten spire til meg...

Jess, det er akkurat det vi satsar på! Forrige månad trudde eg maibaby var tingen, månaden før var eg sikker på eg var skapt for å få ein aprilbaby - men no har eg skjønt at det er ein juniklump som høyrer til her hos oss :D

Jeg vil bare si til dere som vurderer å ta en tur til legen! Gjør det!! Om det ikke er noe som er galt, så veit dere det hvertfall! Vi tenkte at vi bare prøver litt lenger og vi drøyde det i 1,5 år (begynte å snakke om det 1 år etter pilleslutt)! Nå har det gått 3,5 år siden vi begynte å prøve, og det eneste vi har oppnådd er en SA og en MA! Er ikke meningen å være pessimistisk, men ting kan ta tid etter utredning også! Jeg angrer vilt på at vi ikke gjorde det før![emoji20]

Jess, det er akkurat det vi satsar på! Forrige månad trudde eg maibaby var tingen, månaden før var eg sikker på eg var skapt for å få ein aprilbaby - men no har eg skjønt at det er ein juniklump som høyrer til her hos oss :D

Jeg har god erfaring med junibabyer. Hadde termin i juni med nr to, selv om han endte opp som mai-baby. Kommer nok til å bli mai-baby denne også hvis den kommer, men termin i juni blir finfint (bortsett fra at det passer ekstremt dårlig i resten av familiens planer).

Jeg har god erfaring med junibabyer. Hadde termin i juni med nr to, selv om han endte opp som mai-baby. Kommer nok til å bli mai-baby denne også hvis den kommer, men termin i juni blir finfint (bortsett fra at det passer ekstremt dårlig i resten av familiens planer).

Junibaby høres kjempe fint ut[emoji1] Født i juni selv jeg[emoji28][emoji108]

Det har du så rett i! Jeg har enda ikke surret meg til legen og vi har prøvd over ett år. Jeg sa til meg seg at nåå må du dra til legen! Men så kom det nok en el og jeg tenker som sist at om det ikke klaffer NÅ så skal jeg kontakte legen [emoji85][emoji85]

Vi må ta vare på oss selv. Ingen andre som gjør det for oss :Heartred
Er min første pp men jeg er til gu en gang i året- minst! :laughing001
Celleprøve og for å sjekke at blomsten og blomsterenga har det fint. Privat til og med, fordi jeg fortjener det! Haha

Se der ja, tenkte meg det [emoji1303] Samme som skjedde med meg forrige syklus. Uansett så er du i dpo-land nå da, og symptomjakten kan begynne [emoji1319][emoji12][emoji1303]

Har allerede begynt[emoji85] tørr/tett nese, kjenner på litt murring, litt ømme pupper, litt vondt i ryggen. Men alt dette har jeg vel egentlig kjent på de siste pp, så burde nok slutte å tenke på sånt og heller vente på testingen[emoji12] men ble plutselig litt redd for at aksjeinnleggingen ikke er god nok. Fikk lagt inn dagen før EL, og det sies jo at det skal være nok, men jeg er litt redd for vi burde fått til på EL-dagen også..

Du er vel komt i dpo-land du også nå?[emoji4]

Har allerede begynt[emoji85] tørr/tett nese, kjenner på litt murring, litt ømme pupper, litt vondt i ryggen. Men alt dette har jeg vel egentlig kjent på de siste pp, så burde nok slutte å tenke på sånt og heller vente på testingen[emoji12] men ble plutselig litt redd for at aksjeinnleggingen ikke er god nok. Fikk lagt inn dagen før EL, og det sies jo at det skal være nok, men jeg er litt redd for vi burde fått til på EL-dagen også..

Du er vel komt i dpo-land du også nå?[emoji4]

Jepp. Jeg mener 2 dpo, ff mener 4dpo. Hvis ff har rett, rakk vi kunn aksjer på el-dagen og dagen etter, mens hvis min teori stemmer, ble det full klaff med to påfølgende dager før + på selve el-dagen. Startet behandling med kortison for mistenkt binyrebarksvikt i går, så har veldig liten tro på at det kommer noe ut av denne pp, siden kroppen har vært i alarmberedskap. Men håpet lever [emoji1303]

Ser ikke ut som at EL har vært foreløpig nei.. :(

IMG_7193.jpg

Last edited:
Hmmm, det var veldig jevn temp i det lave området ja. Kjedelig. El-tester fortsatt negative?

Gikk tom for de på onsdag, men stoler på tempen så får bare fortsette med sex og temping. Men som sagt tidligere så forsvant EL-slimet igår og tegnene på eggløsning er ikke tilstede.

Endelig! I dag fikk jeg høy på monitoren. Det var på tide, for nå er jeg på cd20. Kanskje jeg ikke hører til her, men i uke 42. Hmm...jeg velger å vente og se [emoji4]

Last edited:
Back
Topp