⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Stygt redd jeg må melde meg ut.. CD 18 og ikke hatt EL foreløpig. Heller ingen tegn på EL. Tablettene har jo fungert fint siden januar (EL hver måned), men tror den avbrutte syklusen (IVF) sist måned har ødelagt mer.. Siste EL var slutten av juli her og det er lenge siden :(

Dette frekke smilet ønsker oss en god helg her i heimen :-D

Vedlegg

• 925EE3A9-6722-45B7-8EAD-951100A23AC6.jpeg
    925EE3A9-6722-45B7-8EAD-951100A23AC6.jpeg
    210,6 KB · Visninger: 88
Stygt redd jeg må melde meg ut.. CD 18 og ikke hatt EL foreløpig. Heller ingen tegn på EL. Tablettene har jo fungert fint siden januar (EL hver måned), men tror den avbrutte syklusen (IVF) sist måned har ødelagt mer.. Siste EL var slutten av juli her og det er lenge siden :(
Uff, så utrolig frustrerende :-/ Hvorfor kan ikke kroppen bare gjøre det den skal??? Føler med deg. Håper EL kommer asap:)

Jeg tror ikke at EL har vært. Jeg har hatt 10 dager der monitoren viser lavt. Det er skikkelig frustrerende [emoji21][emoji21][emoji21] Har hatt noe EL-slim, men likevel fått lav. Jeg skjønner ikkeno. Cd19 og [emoji13][emoji13][emoji13]

Så kjedelig![emoji20] Håper på bedre lykke neste gang!!

Nei, så kjedelig da! Hvordan blir planen videre nå da? Får du noe oppfølging og råd videre?

Jeg tror ikke at EL har vært. Jeg har hatt 10 dager der monitoren viser lavt. Det er skikkelig frustrerende [emoji21][emoji21][emoji21] Har hatt noe EL-slim, men likevel fått lav. Jeg skjønner ikkeno. Cd19 og [emoji13][emoji13][emoji13]

Nei! Så frustrerende [emoji37]. Det er så typisk at kroppen skal tulle akkurat når man ønsker å lage baby, mens man ellers har kunnet stille klokken etter syklusen... Hva tenker du videre nå da? Annenhver/tredjehver dag regime til tr/to streker?

Tempen er på vei oppover[emoji4] Tror fortsatt ikke på at jeg er 5 dpo, er nok mer 2 dpo. Spennende dager fremover[emoji4]
4dfc7bde535dd7e81779b220e12a8d23.png

Min temp-kurve passer heller ikke med el-slim og el-tester. Jeg skylder på dårlig søvn pga sinnsykt varmt de siste dagene. Kom ytterligere temphopp i dag, så jeg tror jeg er 1dpo, ikke 3. Hvis jeg er 3 dpo, spørs det om soldatene rakk å komme tidsnok frem til det løpske egget... [emoji33]

Da jeg la inn dagens temp, ble jeg plutselig 3 dpo. Får ikke det til å stemme. Tror selv jeg er 1 dpo i dag. Men, men, spiller jo egentlig liten rolle med et par dager fra eller til. Endelig i den spennende fasen!!! [emoji1303]
Jeg også fikk 3dpo i dag, men tror egentlig at jeg er 2dpo. Men er som du sier i den spennende fasen nå :)

Min temp-kurve passer heller ikke med el-slim og el-tester. Jeg skylder på dårlig søvn pga sinnsykt varmt de siste dagene. Kom ytterligere temphopp i dag, så jeg tror jeg er 1dpo, ikke 3. Hvis jeg er 3 dpo, spørs det om soldatene rakk å komme tidsnok frem til det løpske egget... [emoji33]

Jeg har ikke noe skylde på, bare en merkelig kurve. Menmen.. tror vi har fått lagt inn aksjer nok til å dekke om jeg er enten 2 dpo eller 5 dpo, så får vi bare håpe på klaff[emoji4] Håper du er 1 dpo da, så du er sikker på at soldatene har kommet seg fram og slått leir i vente på egget[emoji6]

Hopper inn her :) Kan ikke love bra med ikm fredag den 13. :hilarious:

Alvea - PP12 - B2 - EL 29.10 - IKM 13.10

Hopper inn her :) Kan ikke love bra med ikm fredag den 13. :hilarious:

Alvea - PP12 - B2 - EL 29.10 - IKM 13.10
Endelig noen på fredag også :) Lykke til :)

Back
Topp