⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Og jeg som hadde håpet at disse skulle komme litt senere enn før EL :P

Vis vedlegget 233196

Hehe, greit å stille forberedt da hvertfall[emoji23] gikk igjennom skapet på badet idag jeg også, har over 30 tester liggende[emoji23] strimler, CB pluss og digitale! Ikke bra[emoji23][emoji23]

Hehe, så da blir det testing tidligere enn planlagt da? Eller klarer du å la være?[emoji4]

Ehm, kremt.. Var det da. IKM er vel rundt onsdag 11/10 (13 dpo).. Så godt mulig jeg ramler på en test helgen før altså.. :angelic:

Tatt nå 14:30 :) Ser ut som jeg får positiv ikveld eller imorgen!

IMG_7169.JPG

Er en eller to dpo i dag.. tok akkurat en graviditetstest -I tilfelle jeg er gravid men har mensen likevel liksom..:laughing001
det hender jo da.
Men og greit å ha en status du kan sammenlikne med når du skal lete etter ekte streker

Er ikke den positiv?:confused005

Det var det jeg også trodde. Er bare på CD11 i dag, så skjønner ingenting. Forventer el rundt cd14 etter normal syklus. Får se hvor lenge testene holder seg positive. Forrige runde ble el-testen positiv først på cd16 og el kom to dager etter (i følge temping). Hadde ikke flere tester etter cd16, så vet ikke hvor lenge testen holdt seg positiv. Må nok ta en ny test i morgen for å sjekke [emoji1303] Da ser det ut til at jeg rekker ikm i uke 41 i allefall! [emoji7]Blir travle dager fremover nå ;)

330eb56ff02d2555a797d2085704cf5a.jpg

Ojojoj... ser ut til at el har tenkt å komme vesentlig tidligere enn CD18 denne runden! Andre dag med el-testing og det ser ut til å nærme seg veldig!!

Positiv den[emoji3][emoji3] happy humping[emoji3]

Positiv EL test og Max på monitoren i dag. Håper EL kommer i morgen :)

Positiv EL test og Max på monitoren i dag. Håper EL kommer i morgen :)

Det er jo bra utgangspunkt for snarlig el! Blir aktiv kveld på deg også da

Jeg satser på el om to dager, hvis det er likt som forrige runde... Får vente på tempstigning og se hva ff finner ut av. I mellomtiden skal jeg verve alle mannens soldater til tjeneste. Ingen egg skal slippe usett forbi! Og så skal jeg be noen bli igjen for å sikre nedgraving av befruktet egg også [emoji849][emoji23]

Det er jo bra utgangspunkt for snarlig el! Blir aktiv kveld på deg også da

Jeg satser på el om to dager, hvis det er likt som forrige runde... Får vente på tempstigning og se hva ff finner ut av. I mellomtiden skal jeg verve alle mannens soldater til tjeneste. Ingen egg skal slippe usett forbi! Og så skal jeg be noen bli igjen for å sikre nedgraving av befruktet egg også [emoji849][emoji23]
Det blir det :)

Denne pp er vår pp!

Det blir det :)

Denne pp er vår pp!

Jeg skriver under på den! Har fortsatt lave forventninger pga stoffskiftet og den lange spotteperioden, men håpet og ønsket er til stede som aldri før! Typisk min flax hvis det klaffer denne pp som er helt håpløs med tanke på terminplassering [emoji51][emoji1303] Men jeg tar det jeg får [emoji41]

Back
Topp