Hehe, greit å stille forberedt da hvertfall[emoji23] gikk igjennom skapet på badet idag jeg også, har over 30 tester liggende[emoji23] strimler, CB pluss og digitale! Ikke bra[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, så da blir det testing tidligere enn planlagt da? Eller klarer du å la være?[emoji4]
Ehm, kremt.. Var det da. IKM er vel rundt onsdag 11/10 (13 dpo).. Så godt mulig jeg ramler på en test helgen før altså..
Jeg fikk mindre EL slim av det og forsinket EL. Samme med dong quai.
Ehm, kremt.. Var det da. IKM er vel rundt onsdag 11/10 (13 dpo).. Så godt mulig jeg ramler på en test helgen før altså..
Ojojoj... ser ut til at el har tenkt å komme vesentlig tidligere enn CD18 denne runden! Andre dag med el-testing og det ser ut til å nærme seg veldig!!
det hender jo da.Er en eller to dpo i dag.. tok akkurat en graviditetstest -I tilfelle jeg er gravid men har mensen likevel liksom..
Er ikke den positiv?
Ojojoj... ser ut til at el har tenkt å komme vesentlig tidligere enn CD18 denne runden! Andre dag med el-testing og det ser ut til å nærme seg veldig!!
Positiv den[emoji3][emoji3] happy humping[emoji3]
Knall [emoji3][emoji3]
Positiv EL test og Max på monitoren i dag. Håper EL kommer i morgen
Det blir detDet er jo bra utgangspunkt for snarlig el! Blir aktiv kveld på deg også da
Jeg satser på el om to dager, hvis det er likt som forrige runde... Får vente på tempstigning og se hva ff finner ut av. I mellomtiden skal jeg verve alle mannens soldater til tjeneste. Ingen egg skal slippe usett forbi! Og så skal jeg be noen bli igjen for å sikre nedgraving av befruktet egg også [emoji849][emoji23]
Det blir det
Denne pp er vår pp!