⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Tusen takk jenter, dere er gode å ha[emoji1]
Satt å gråt for meg selv i dag tidlig, følte meg som verdens værste kvinne som ikke klarer å bli gravid eller ha eggløsning[emoji20]
Når vi prøvde på junior tok det 2 mnd, så er nok litt bortskjemt der..
Ikke lett å være prøver altså!

Men nå lærte jeg iallfall noe nytt[emoji4] Tusen takk igjen[emoji1]

Var der på lørdag... stor klem til deg! Hjelper på en rar måte å vite at vi er flere. [emoji173]️[emoji22]

Æsj, så kjedelig med sånne misforståelser. Skjønner det ekstra behovet for å være gravid da ja. Når tester du igjen?

Ja, det var veldig kjedelig. Jeg tester igjen i morgen tidlig og hver dag til jeg evt. begynner spottingen. Kan likesågodt det. Liker å være forberedt på det som skjer. Håper jeg får en god grunn til å være hjemme :)

God natt fra meg. Fortsatt null tegn til tanta. Mye murring uten spotting, i stedet en del gulaktig UF. Overrasker stadig at den ikke er misfarget. Spent på morgendagen og håper veldig [emoji173]️

God natt fra meg. Fortsatt null tegn til tanta. Mye murring uten spotting, i stedet en del gulaktig UF. Overrasker stadig at den ikke er misfarget. Spent på morgendagen og håper veldig [emoji173]️

God natt og sov godt[emoji1]
Ingen tegn til tr her enda heller. Hadde litt rosa på papiret i går på morgenen, men det var det.
Jeg er nok ikke gravid denne gangen heller, men tar nok en test i morgen uansett tenker jeg[emoji85][emoji108]

Her er mine kjipe tester [emoji57] 12 dpo i dag (tror jeg). Hvit som snø. Litt uvanlig at jeg enda ikke har begynt spottingen, og at alle andre symptomer på mensa er fraværende. Men det er vel ett innbilt svangerskap som utsetter [emoji13]

ebb58bca349d62c77ddb8f0701aeb7ed.jpg

Kjedelig. Men velkommen i gjengen videre!

Tusen takk, men havner nok i uke 45 eller 46[emoji27] Får se hva el testene sier denne gangen, men siden syklusen var på 33/34 dager denne runden, når burde jeg begynne og teste for el neste runde?[emoji848]

Back
Topp