⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Ja, blir ganske oppgitt :shifty: Testar på nytt i morgon trur eg, med siste strimmel. Har nokon digitale CB liggande også, men dei er jo så dyre, bør helst sjå antydning til strek før eg opna ein slik..

Uansett, om det er negativt igjen imorra, så gir eg offisielt opp :meh:
Gi ikke helt opp, men skjønner deg. Jeg tester ikke med digitale før strimmeltest slår ut.

Gir ikkje opp sånn generelt altså, men denne syklusen trur eg er rimelig ferdig om eg ikkje får positiv test på dag 36 :meh: Vil at ubrukelighetens tante skal grave seg fram frå steinen ho tydeligvis har gjøymt seg under, og vise det schtøgge trynet sitt, så eg veit kva det går i (og kan ta ein trøste-fest i helga) :angelic:

Gi ikke helt opp, men skjønner deg. Jeg tester ikke med digitale før strimmeltest slår ut.

Den digitale er liksom mest for å få det svart på kvitt når strimmelen gir antydning. Trasig å få "Ikke gravid" slengt i trynet.. strimmel kan jo ofte tolkast :bag: :angelic:

Den digitale er liksom mest for å få det svart på kvitt når strimmelen gir antydning. Trasig å få "Ikke gravid" slengt i trynet.. strimmel kan jo ofte tolkast :bag: :angelic:
Ja, rart hvordan den digitale trengs for positiv bekreftelse og samtidig er så mye verre når det er negativt.

Gir ikkje opp sånn generelt altså, men denne syklusen trur eg er rimelig ferdig om eg ikkje får positiv test på dag 36 :meh: Vil at ubrukelighetens tante skal grave seg fram frå steinen ho tydeligvis har gjøymt seg under, og vise det schtøgge trynet sitt, så eg veit kva det går i (og kan ta ein trøste-fest i helga) :angelic:

Jeg vil også komme meg videre. Her tror jeg hver morgen at tr har kommet, for det blør litt på papiret. Men så kommer det ikke mer. Og testene fortsetter å være negative. Grrrr...

Skjønner ingenting jeg, 4 kvelden jeg er småkvalm[emoji27] Ikm i dag, og ingen tegn til tr[emoji848] Stakk sånn veldig i høyre side(eggstokk), varte 10 sekunder og så var det over..
men, bare blanke tester[emoji20]

Skjønner ingenting jeg, 4 kvelden jeg er småkvalm[emoji27] Ikm i dag, og ingen tegn til tr[emoji848] Stakk sånn veldig i høyre side(eggstokk), varte 10 sekunder og så var det over..
men, bare blanke tester[emoji20]
Når hadde du EL da?

Fikk maksimal på digital el test 26 oktober[emoji848]
Regner med du mener 26.september.
Da hadde du EL 27. eller 28. september og er 13-14 dpo. Det er veldig sjelden det fester seg så sent, men det hender doblingstiden på hcg er veldig sen eller det tar tid å få skilt ut hcg i urin slik at testene kan slå ut.

Regner med du mener 26.september.
Da hadde du EL 27. eller 28. september og er 13-14 dpo. Det er veldig sjelden det fester seg så sent, men det hender doblingstiden på hcg er veldig sen eller det tar tid å få skilt ut hcg i urin slik at testene kan slå ut.

Så klart september[emoji23][emoji87][emoji85]

Mye mulig, tar en test til i morgen, er den negativ får jeg se an over helga Og eventuelt ta kontakt med legen min om tr ikke kommer[emoji29]
Når jeg ble gravid med junior testet jeg dagen etter jeg skulle hatt mens, og den var jo da positiv. Men det var også eneste testen jeg tok.

Tja, kan jo være du skiller ut sent da. Dessverre lite å gjøre med annet enn å vente evt ta blodprøve hos legen, men det varierer hvor imøtekommende de er til å la deg gjøre det..

Tja, kan jo være du skiller ut sent da. Dessverre lite å gjøre med annet enn å vente evt ta blodprøve hos legen, men det varierer hvor imøtekommende de er til å la deg gjøre det..

Jeg skal nok få overtalt ho til å ta en titt, ikke det at jeg er gravid, men vil ha en stabil syklus, litt lettere å være prøver da[emoji29]
Forrige syklus ble på 58 dager[emoji33] Derfor jeg kjøpte digital el test denne runden, for å være sikker på når el kom.. Kanskje det ikke funka allikevel[emoji20]

Jeg skal nok få overtalt ho til å ta en titt, ikke det at jeg er gravid, men vil ha en stabil syklus, litt lettere å være prøver da[emoji29]
Forrige syklus ble på 58 dager[emoji33] Derfor jeg kjøpte digital el test denne runden, for å være sikker på når el kom.. Kanskje det ikke funka allikevel[emoji20]
Absolutt lettere å være prøver med litt kontroll på syklusen.
Men det kan jo hende du har lengre lutealfase enn 14 dager. Den er gjerne konstant, men tiden før EL kan variere mellom syklusene.

Absolutt lettere å være prøver med litt kontroll på syklusen.
Men det kan jo hende du har lengre lutealfase enn 14 dager. Den er gjerne konstant, men tiden før EL kan variere mellom syklusene.

Nå føler jeg meg dum som spør, men hva er egentlig lutealfase? Hva vil det si?[emoji87][emoji85] «flau»

Nå føler jeg meg dum som spør, men hva er egentlig lutealfase? Hva vil det si?[emoji87][emoji85] «flau»
Ikke vær flau. Man lærer av å være i prøver-verden en stund. Lutealfasen er tiden fra EL til IKM. Hvis den er for kort rekker ikke et befruktet egg å feste seg (mener den skal være minst 10 dager, men husker ikke sikkert).
Den er rimelig konstant, men tiden fra mens til EL kan variere. Og så hender det selvfølgelig at lutealfasen kan bli forkortet eller forlenget av ulike grunner, men det er ikke hovedregelen.

Ikke flaut det. Det er fasen fra el til mens.[emoji4]

Tusen takk jenter, dere er gode å ha[emoji1]
Satt å gråt for meg selv i dag tidlig, følte meg som verdens værste kvinne som ikke klarer å bli gravid eller ha eggløsning[emoji20]
Når vi prøvde på junior tok det 2 mnd, så er nok litt bortskjemt der..
Ikke lett å være prøver altså!

Men nå lærte jeg iallfall noe nytt[emoji4] Tusen takk igjen[emoji1]

Tusen takk jenter, dere er gode å ha[emoji1]
Satt å gråt for meg selv i dag tidlig, følte meg som verdens værste kvinne som ikke klarer å bli gravid eller ha eggløsning[emoji20]
Når vi prøvde på junior tok det 2 mnd, så er nok litt bortskjemt der..
Ikke lett å være prøver altså!

Men nå lærte jeg iallfall noe nytt[emoji4] Tusen takk igjen[emoji1]
Tror det er ganske normal følelse...

Back
Topp