⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

779edb89f77cfe1bfc8501f727d7bcd3.heic

14 DPO idag, øverst fra igår, nederst idag... kjenner jeg fortsatt er usikker jeg[emoji37] Hva ser dere?
Vet ikke om jeg skal ta en digital også[emoji848]
Er den ikke litt sterkere?

Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd [emoji45]
Æsj.
Så mye tull den kroppen din har begynt å finne på

99019fb5aba0d01f88b0d009eaa086da.heic

Jeg våget meg til en digital idag også.. var så usikker på den første idag[emoji85]

Dette kan jeg ikke tro er sant, helt i ekstase!!
Hva er sensitiviteten på den første testen du tok/hva slags test er det?

Jeg merker jeg ble skikkelig deppa av at det ikke funka denne mnd

Da er vi to...
Ikke fått tr på besøk enda, men negative tester og hadde litt rosa på papiret i går.
Det er så kjedelig de mnd hvor man virkelig kjenner det skjer noe i kroppen, men så er det ingen spire:(

Ja, vi får satse på det! Er så rart at det er andre mnd på rad nå. Blir tullete i hodet av dette! Håper jo hver gang at det er en festeblødning, men tror ikke det denne gangen siden jeg hadde det likt forrige mnd.

Jeg hadde en laaaaang syklus på 30 dager forrige runde. El på CD 18 og lutealfase på kun 12 dager. Denne runden kom el allerede på cd11, selv om jeg tror ff hatefulle og at det er 1-2 dager senere. Uansett er lutealfasen normalt lang denne runden. Jeg pleier å spotte et par dager før tr setter inn for fullt, så jeg blir i dårlig humør av sånt. Har aldri opplevd festeblødning, er vel derfor jeg blir sur . Satser på at neste runde blir normal og med to streker til slutt!

Jeg hadde en laaaaang syklus på 30 dager forrige runde. El på CD 18 og lutealfase på kun 12 dager. Denne runden kom el allerede på cd11, selv om jeg tror ff hatefulle og at det er 1-2 dager senere. Uansett er lutealfasen normalt lang denne runden. Jeg pleier å spotte et par dager før tr setter inn for fullt, så jeg blir i dårlig humør av sånt. Har aldri opplevd festeblødning, er vel derfor jeg blir sur . Satser på at neste runde blir normal og med to streker til slutt!

Krysser fingrene for deg i neste PP krølle[emoji173]️[emoji173]️ helt normalt med litt ustabile sykluser etter SA! Og ikke bekymre deg for lang syklus da, 30 dager syklus er ikke lang[emoji12] selvom det kanskje føles sånn[emoji5][emoji5]

10 dpo i dag, første test går i morgen tidlig:joyful:

De to siste syklusene spottet jeg fra 11dpo, tre dager før tr, så begynner det i morgen med det samme vet jeg allerede at denne pp er over men jeg holder motet oppe så lenge alt slikt holder seg unna og håper på to streker i morgen;)

Krysser fingrene for deg i neste PP krølle[emoji173]️[emoji173]️ helt normalt med litt ustabile sykluser etter SA! Og ikke bekymre deg for lang syklus da, 30 dager syklus er ikke lang[emoji12] selvom det kanskje føles sånn[emoji5][emoji5]

Takk for det!

Negativ test idag og litt brunt på papiret! Kan tenke meg hvem som banker på[emoji17][emoji17] man blir så deprimert a det her [emoji17][emoji17]
Stor klem

TR kom her også, så jeg også joiner gjengen i uke 45.

Oh, no! Det var ikke sånn det skulle gå [emoji53]!! Blæsj at ikke alle bare kan bli gravide med én gang... Men oppi alt er det fornøyelig å få deg med på laget en runde til - siste runde før vi drar til terminklubben.

Back
Topp