⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Æsj! Tok en test i kveld etter å ha holdt meg i to timer! 12 dpo! Urinen var kjempelys, så tydelig utvannet! Og overraskende nok: negativ

Æsj! Tok en test i kveld etter å ha holdt meg i to timer! 12 dpo! Urinen var kjempelys, så tydelig utvannet! Og overraskende nok: negativ

[emoji20][emoji20] jeg gjorde det samme idag[emoji20][emoji20] 13 dpo her! Og samme resultat[emoji20]

Jeg hadde bittelitt rosa på papiret i dag tidlig, men det var med det. Kjennes ut som tr er på vei, men jeg kommer nok til å teste frem til dommedagen.

Kan settes på tr ho kom som bestilt inn døren rett før nattevakten så her er det bare til å dope seg ned å ta ho i mot med opne armer å så håper eg ho ikke blir så veldig mangen dager på besøk Hehe :-) gratulerer til alle dere heldige som har fått posetiv tester å lykke til, til dere som holder på å teste :-) :-)

Føler den jeg også!
Føler alle rundt meg her jeg bor annonserer hver mnd at de venter barn. Men vi får det aldri til.
Nå føler jeg hvertfall at jeg har fått ett skritt i rett retning ved å begynne på utredningen i dag.

Korleis gjekk det med legen? Eg skal ta blodprøvar komande syklus, på dag 1-3, dag 21 og dag 23 :)

Kan settes på tr ho kom som bestilt inn døren rett før nattevakten så her er det bare til å dope seg ned å ta ho i mot med opne armer å så håper eg ho ikke blir så veldig mangen dager på besøk Hehe :) gratulerer til alle dere heldige som har fått posetiv tester å lykke til, til dere som holder på å teste :) :)
Kjedelig at hun kom og rett før nattevakta da... Lykke til med vakta! Og lykke til i ny pp :)

Kjedelig at hun kom og rett før nattevakta da... Lykke til med vakta! Og lykke til i ny pp :)
Ja det er jo typisk det men heldigvis var eg ikke reist på jobb så det blei ikke den krisen det kunne ha blitt Hehe :) tusen takk skal du ha, håper El holder seg vekke til mannen kommer hjem igjen fra reisejobb, han kom hjem nå på søndag å da var jo eg begynt å spotte litt så han er jo passe frustrert hjemme kan man si å så reiser han på søndag å eg kan jo håpe att tr har reist før det men tviler Hehe :)

Ja det er jo typisk det men heldigvis var eg ikke reist på jobb så det blei ikke den krisen det kunne ha blitt Hehe :) tusen takk skal du ha, håper El holder seg vekke til mannen kommer hjem igjen fra reisejobb, han kom hjem nå på søndag å da var jo eg begynt å spotte litt så han er jo passe frustrert hjemme kan man si å så reiser han på søndag å eg kan jo håpe att tr har reist før det men tviler Hehe :)
Godt det skjedde før du dro. Håper på kort besøk av tanta ;) og at EL holder seg borte til mannen er trygt hjemme igjen :) Er han lenge bort om gangen?

Den var veldig tydelig og fin da! Min ser mer ut som hakkehakkespett, men ff finner ut av det likevel...
Rart hvor mye FF finner ut av de forskjellige tempene :) Mine varierer veldig hvordan de ser ut, noen ganger opp og ned og noen ganger en litt finere graf.

Takk. Håper grafen blir like bra neste måned. Men tar gjerne en festedipp i tillegg :D
Fin graf din og da. :)
Festedipp er alltid kjekt å få ;)
Takk :)

Godt det skjedde før du dro. Håper på kort besøk av tanta ;) og at EL holder seg borte til mannen er trygt hjemme igjen :) Er han lenge bort om gangen?
Ja det håper eg virkelig :-) han er borte 12 dager å hjemme 9 dager så det skal gå vist det blir sån som denne måneden, vi bommet med to dager Hehe så det var nesten så håper på at alle gode ting er tre :-) :-)

Ja det håper eg virkelig :) han er borte 12 dager å hjemme 9 dager så det skal gå vist det blir sån som denne måneden, vi bommet med to dager Hehe så det var nesten så håper på at alle gode ting er tre :) :)
Satser på at alt klaffer denne måneden :)

Sykt nervøs #venter på resultat [emoji51]

Quoter meg selv. Lite å skryte av på testen gitt. Fikk svak positiv på 12 dpo forrige graviditet, så vi får vente å se om det var for tidlig. Har en dårlig følelse etter blank test, men nå er jeg iallefall mer forberedt på mensa enn jeg var før testen. Også har jeg noe å glede meg til dersom det ikke er baby inni der :)

Quoter meg selv. Lite å skryte av på testen gitt. Fikk svak positiv på 12 dpo forrige graviditet, så vi får vente å se om det var for tidlig. Har en dårlig følelse etter blank test, men nå er jeg iallefall mer forberedt på mensa enn jeg var før testen. Også har jeg noe å glede meg til dersom det ikke er baby inni der :)

Var den negativ [emoji853] Vi krysser fingrene for at det er for lite bcg og at den er positiv om noen dager[emoji846]

779edb89f77cfe1bfc8501f727d7bcd3.heic

14 DPO idag, øverst fra igår, nederst idag... kjenner jeg fortsatt er usikker jeg[emoji37] Hva ser dere?
Vet ikke om jeg skal ta en digital også[emoji848]

Back
Topp