Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj! Tok en test i kveld etter å ha holdt meg i to timer! 12 dpo! Urinen var kjempelys, så tydelig utvannet! Og overraskende nok: negativ
Føler den jeg også!
Føler alle rundt meg her jeg bor annonserer hver mnd at de venter barn. Men vi får det aldri til.
Nå føler jeg hvertfall at jeg har fått ett skritt i rett retning ved å begynne på utredningen i dag.
Gikk veldig bra takk som spørKorleis gjekk det med legen? Eg skal ta blodprøvar komande syklus, på dag 1-3, dag 21 og dag 23
Kjedelig at hun kom og rett før nattevakta da... Lykke til med vakta! Og lykke til i ny ppKan settes på tr ho kom som bestilt inn døren rett før nattevakten så her er det bare til å dope seg ned å ta ho i mot med opne armer å så håper eg ho ikke blir så veldig mangen dager på besøk Hehe gratulerer til alle dere heldige som har fått posetiv tester å lykke til, til dere som holder på å teste
Ja det er jo typisk det men heldigvis var eg ikke reist på jobb så det blei ikke den krisen det kunne ha blitt Hehe tusen takk skal du ha, håper El holder seg vekke til mannen kommer hjem igjen fra reisejobb, han kom hjem nå på søndag å da var jo eg begynt å spotte litt så han er jo passe frustrert hjemme kan man si å så reiser han på søndag å eg kan jo håpe att tr har reist før det men tviler HeheKjedelig at hun kom og rett før nattevakta da... Lykke til med vakta! Og lykke til i ny pp
Godt det skjedde før du dro. Håper på kort besøk av tanta og at EL holder seg borte til mannen er trygt hjemme igjen Er han lenge bort om gangen?Ja det er jo typisk det men heldigvis var eg ikke reist på jobb så det blei ikke den krisen det kunne ha blitt Hehe tusen takk skal du ha, håper El holder seg vekke til mannen kommer hjem igjen fra reisejobb, han kom hjem nå på søndag å da var jo eg begynt å spotte litt så han er jo passe frustrert hjemme kan man si å så reiser han på søndag å eg kan jo håpe att tr har reist før det men tviler Hehe
Rart hvor mye FF finner ut av de forskjellige tempene Mine varierer veldig hvordan de ser ut, noen ganger opp og ned og noen ganger en litt finere graf.Den var veldig tydelig og fin da! Min ser mer ut som hakkehakkespett, men ff finner ut av det likevel...
Festedipp er alltid kjekt å fåTakk. Håper grafen blir like bra neste måned. Men tar gjerne en festedipp i tillegg
Fin graf din og da.
Ja det håper eg virkelig han er borte 12 dager å hjemme 9 dager så det skal gå vist det blir sån som denne måneden, vi bommet med to dager Hehe så det var nesten så håper på at alle gode ting er treGodt det skjedde før du dro. Håper på kort besøk av tanta og at EL holder seg borte til mannen er trygt hjemme igjen Er han lenge bort om gangen?
Satser på at alt klaffer denne månedenJa det håper eg virkelig han er borte 12 dager å hjemme 9 dager så det skal gå vist det blir sån som denne måneden, vi bommet med to dager Hehe så det var nesten så håper på at alle gode ting er tre
Det må jeg gjøre hver månede Hehe men en så lenge nyter eg datteren min å så håper eg vi kan overraske ho snart med att ho skal bli storesøsterSatser på at alt klaffer denne måneden
Sykt nervøs #venter på resultat [emoji51]
Quoter meg selv. Lite å skryte av på testen gitt. Fikk svak positiv på 12 dpo forrige graviditet, så vi får vente å se om det var for tidlig. Har en dårlig følelse etter blank test, men nå er jeg iallefall mer forberedt på mensa enn jeg var før testen. Også har jeg noe å glede meg til dersom det ikke er baby inni der
Var den negativ [emoji853] Vi krysser fingrene for at det er for lite hcg og at den er positiv om noen dager[emoji846]